Soms, maar dan moet je wel inspiratie hebben... en tijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:40 schreef popolon het volgende:
Heggen en ander groen, het houdt je wel bezig. Zelf vind ik het geweldig om te banjeren in de tuin en het wat bij te houden.
Dit zijn de rollo's. Je hebt ook een variant met panelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:41 schreef jdel het volgende:
Ok, bedankt DS4.
Ik dacht dat het misschien complete panelen zouden zijn. Maar ze rollen dus op als ik goed begrijp?
Ah even een passend muziekje speciaal voor DS4quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:35 schreef DS4 het volgende:.....
De komende weken komen er al volwassen bomen in, want wij houden ook niet van een kale tuin...
Met deze temperaturen zal het gras nog amper gaan groeien. Veels te laat ingezaaid als je het mij vraagt, hadden beter zoden ingerold kunnen worden. Voor een echte goede mat moet het ook nog doorgezaaid worden en dat kan je nu wel vergeten. De basis voor de mat is eigenlijk al verkeerd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ah even een passend muziekje speciaal voor DS4![]()
Dolly is al begonnen met haar werk. En het gras groeit best aardig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef RichardHammond het volgende:
Ik had er gewoon zoden in laten rollen, had je nu een mooie strakke mat gehad en had de maaier zijn kunstje al kunnen vertonen.
Kan jij nu al niet meer samen met je vrouw/vriendin door een deurquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:07 schreef DS4 het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een foto gemaakt van de voorzijde....
[ afbeelding ]
Nou, die deuren zijn per stuk al breed genoeg dat twee stevige mensen er samen doorheen kunnen, dus mijn vrouw en ik gaan prima samen door beide deuren hoor... Don't worry.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kan jij nu al niet meer samen met je vrouw/vriendin door een deur![]()
Dat belooft nog wat
Als ik zo de voorgaande post lees wordt het eerder een ArenA matjequote:Op zondag 23 oktober 2011 10:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dolly is al begonnen met haar werk. En het gras groeit best aardig.
Voor de goede orde: ik hoef inderdaad geen golfbaangazon, ik wil er op kunnen ballen. Lekker 2 tegen 2.
Nee hoor... Het komt allemaal goed. En de arena is overigens een graszodenmat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 04:19 schreef tjoptjop het volgende:
Als ik zo de voorgaande post lees wordt het eerder een ArenA matje
Buurman wil enorme garage bouwen, mag dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:11 schreef DS4 het volgende:
Het (nog te bouwen) bijgebouw is voorzien van een dubbele garage.
Bij ons is er iets meer ruimte in het plan...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Buurman wil enorme garage bouwen, mag dat?
http://www.elitis.fr/en/c(...)emoires_396.htm?d=34quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef aloe_vera het volgende:
Wat zit er eigenlijk op de muur in de slaapkamer? Die paarse vlakken vind ik prachtg, maar ik snap niet wat het is...
Er zijn wat kabels gelegd, gaten geboord in muren... en morgen wordt er weer houtwerk gemonteerd. Dat hopen we morgen af te ronden, zodat het tapijt gelegd kan worden en dan kunnen de stoelen gemonteerd worden, techniek, en.... klaar.quote:
Heel goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.elitis.fr/en/c(...)emoires_396.htm?d=34
Best kans dat onze plaatselijke leverancier van behang het boek tevoorschijn mag halen, alleen niet in die kleur dat past niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heel goed!
(voor de goede orde: het is dus behang)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |