Gelukkig waren er ook mensen die hem begrepen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:32 schreef Tchock het volgende:
Dus iemand noemt je huis te schoon en jouw gevatte antwoord is dat de schoonmaker net is geweest want normaal is het heel schoon? Touche.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Normaal ligt er genoeg om op te eten
Ja, altijd lastig dat de koeien in het weiland zo mee kunnen kijken als je TV kijkt....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
Komen er nog iets van gordijnen of een andere vorm van verduistering aan de achterzijde?
Vooral 's avonds met de verlichting aan heb je zo natuurlijk een hoop inkijk en dus weinig privacy.
Precies...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef Leandra het volgende:
Ja, altijd lastig dat de koeien in het weiland zo mee kunnen kijken als je TV kijkt....
We hebben aan de achterzijde raambekleding van Wood en Washi. Ik zal er eens een fotootje van maken...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
Komen er nog iets van gordijnen of een andere vorm van verduistering aan de achterzijde?
Vooral 's avonds met de verlichting aan heb je zo natuurlijk een hoop inkijk en dus weinig privacy.
Wat je voor een eigen woning kwijt bent is een ruime vraag, want dat hangt af van een hoop zaken. Maar in zijn algemeenheid ben je 300 euro per kuub kwijt aan bouwkosten voor een simpele afwerking en een zeer luxe afwerking kan tot over de 1.000 euro per kuub gaan. Dat is een beetje de norm nog steeds. Prijzen ex BTW. Ex keuken, ex sanitair, ex inrichting, ex. tuinaanleg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:34 schreef PKRChamp het volgende:
Mooi huis, even een persoonlijke vraag hoor maar wat ben je nu ongeveer kwijt aan het bouwen van een eigen huis?
(ik ga er van uit dat je alles door een aannemer heb laten doen.)
Nou, dat zou best kunnen, want het is gewoon een van de twee tuintafels... We zijn nog in afwachting van de bestelde tafel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef Seasonic het volgende:
Valt die tafel toch even tegen. Waar alle meubels in het huis van hoogwaardig kwaliteit is, is je tafel net een tuintafel.
Oud teak + RVS.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:16 schreef Seasonic het volgende:
Wel van hout, mag ik hopen? Tafels van ander materiaal (daar valt mijn inziens MDF ook onder) dan hout vind ik een gruwel..
Het (nog te bouwen) bijgebouw is voorzien van een dubbele garage.quote:
Dubbele garage, je wilt nooit meer zonder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het (nog te bouwen) bijgebouw is voorzien van een dubbele garage.
Erg mooie raambekleding!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
We hebben aan de achterzijde raambekleding van Wood en Washi. Ik zal er eens een fotootje van maken...
Alleen het serredeel blijft altijd open.
Edit: zie foto.
[ afbeelding ]
De komende weken komen er al volwassen bomen in, want wij houden ook niet van een kale tuin. En hagen, hekwerk... brug over de waterpartij voor het huis...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:22 schreef popolon het volgende:
Ga je nog wat groen (bomen) planten? 't Lijkt een beetje kaal rondom het huis. Somige mensen houden daar echter van.
We zijn nog steeds bezig. Eigenlijk is het pas komend voorjaar dat je echt er iets over kan zeggen. Als je er woont ga je tweaken. Je ziet nu vooral de basis. Ik sluit niet uit dat het dan nog steeds te strak blijft voor sommigen, maar dat is een ander verhaal.quote:Ziet er strak uit, iets te strak voor mij persoonlijk, ik hou meer van wat 'oneffenheden' hier en daar.![]()
Verdwijnt boven in een alu cassette. Die je overigens op de foto kan zien. Netjes electrisch, zodat er niet van die kettingen in het zicht hangen. En het is ook gewoon praktisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:27 schreef jdel het volgende:
Erg mooie raambekleding!
Hoe werkt dat als je de raambekleding open doet, schuift dit opzij of gaat dit omhoog?
En blijft er dan dus altijd een stukje waar de raambekleding dus zichtbaar blijft? (voor het raam of voor een muur of iets)
Heggen en ander groen, het houdt je wel bezig. Zelf vind ik het geweldig om te banjeren in de tuin en het wat bij te houden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
De komende weken komen er al volwassen bomen in, want wij houden ook niet van een kale tuin. En hagen, hekwerk... brug over de waterpartij voor het huis...
Het blijft druk.
[..]
We zijn nog steeds bezig. Eigenlijk is het pas komend voorjaar dat je echt er iets over kan zeggen. Als je er woont ga je tweaken. Je ziet nu vooral de basis. Ik sluit niet uit dat het dan nog steeds te strak blijft voor sommigen, maar dat is een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |