Daarom kun je meetenquote:
Dat is toch juist spannend ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:54 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Een onbekende meeten? Ik pas.
reuze spannendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat is toch juist spannend ?
Of eng.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat is toch juist spannend ?
quote:
Was het eng Cc ?quote:
ja ik kreeg er rode wangetjes van, nee de fokkers die ik tot nu toe gemeet heb waren allemaal normaalquote:
Rode wangetjes zag ik inderdaad, maar dat kwam door die banaan tochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik kreeg er rode wangetjes van, nee de fokkers die ik tot nu toe gemeet heb waren allemaal normaal
ja kloptquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:04 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Rode wangetjes zag ik inderdaad, maar dat kwam door die banaan toch?
Ik heb die andere banaan nog steeds in de auto liggenquote:
he gadverquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb die andere banaan nog steeds in de auto liggen
Heb na onze meet niet meer gewerkt namelijk en alleen naar de BP en Jumbo geredenquote:
bahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb na onze meet niet meer gewerkt namelijk en alleen naar de BP en Jumbo gereden
Hoe is smegmanus in het echt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork
SSB
de moeder van Patje1987
utopie (en zijn mams Dora)
yvonne
Smegmanus nog een keer, omdat hij een baas is
Lindgren.
Lysdexie
Remlof, bier drinken
Ragboer nog een keer, om naar FC Utreg te gaan en te zuipen
Dutchmantrainserie22, omdat 4 x 74 euro
Die schil had ik al weggegooid hoorquote:
Als je even wegdenkt dat hij je telkens kietelt en klappen geeft met een mattenklopper, wel okéquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoe is smegmanus in het echt?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je even wegdenkt dat hij je telkens kietelt en klappen geeft met een mattenklopper, wel oké
Nee aan zijn teelballen welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hangt hij ook slotjes aan je neus?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Monopoly
Patje1987
Dalando
SSB
utopie
SpermaDonor
LompeHork
Dimens
Rezania