denk het nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen ?
ik vind het een stakker 1e klas maar dat is mijn menigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou weleens stevenmac26 willen ontmoeten, toffe peer is dat.
gelijk heb jequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik vind het een stakker 1e klas maar dat is mijn menig
whahah Xdquote:
Gaan we paddenlikkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Met stevenmac zou ik me ook wel kunnen vermaken trouwens![]()
Lijkt mij een zeer goede zaak, wellicht kunnen we Intronic, Mono en Patje ook uitnodigen, komt wel goed allemaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaan we paddenlikken
Beste trip ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Center Parcs, als aanvulling wil ik renesite ook wel ontmoeten, die is volgens mij ook gewoon tof.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef SpermaDonor het volgende:
Oerbeer wil ik ook wel ontmoeten trouwens..
Waar is die gast eigenlijk?
en iBenny ook wel
Renesite wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Center Parcs, als aanvulling wil ik renesite ook wel ontmoeten, die is volgens mij ook gewoon tof.
en hij heeft een drugskop vermoed ik, met van die kraters.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Renesite wel.
Smegmanus wil ik ook wel meeten, denk alleen dat het een alcoholist is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |