Twente doet het wel goed, hopen dat PSV ook wint.quote:
Normaal zijn het 301 posts, en er stond in mijn scherm een countertje met aantal posts te gaan tot dicht: 1...quote:
quote:
Ban.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef Geo3kant het volgende:
[Rust, flauwe grappen] Iedereen heeft het over ‘schokkende beelden’ van de dood van Khadaffi, ik kijken op tv de beelden kijken.. En inderdaad, er is geen statief gebruikt!
Nee.....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef TwenteFC het volgende:
Mag je trouwens wel over de poule praten hier? en de wedstrijd van die poule? En eventuele rode kaarten in de 29e minuut?
Die klopte dus niet meer omdat alle bagger van AnaalFaBtje was verwijderd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Normaal zijn het 301 posts, en er stond in mijn scherm een countertje met aantal posts te gaan tot dicht: 1...
Moet je naar het algemene EL topic denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef TwenteFC het volgende:
Mag je trouwens wel over de poule praten hier? en de wedstrijd van die poule? En eventuele rode kaarten in de 29e minuut?
Hij ligt nu in zijn KaGraffiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Caland het volgende:
Ze hebben de hond nu ook te pakken.
Kablaffi.
Hij wil Derksen pleasenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef msnk het volgende:
Hallo, waarom scoort Janko niet? Het liefst twee keer.
Jij snapt hem nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat moet dat hier? Ga naar NWS ofzo.
LTS zwakstroom?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat moet dat hier? Ga naar NWS ofzo.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:00 schreef TwenteFC het volgende:
Morgen even massaal die http://televizierring.nl/ stemmingen gaan lopen fucken
Speelt die nu weer RB?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Rosales
Echt, die gast is zo mogelijk nog slechter dan Van der Wiel
Hoe?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:00 schreef TwenteFC het volgende:
Morgen even massaal die http://televizierring.nl/ stemmingen gaan lopen fucken
Kan nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Rosales
Echt, die gast is zo mogelijk nog slechter dan Van der Wiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |