Er doen maar 4 ploegen uit Nederland mee en Ajax enAZ zie ik niet doorgaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja straks 5 ploegen uit NL en Belgie bij de laatste 16.
nou Belgie toch ook, Standard en Club staan voor, Twente en PSV + AZ/Anderlechtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Er doen maar 4 ploegen uit Nederland mee en Ajax enAZ zie ik niet doorgaan.
AZ speelde Anderlecht van de mat johquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Er doen maar 4 ploegen uit Nederland mee en Ajax enAZ zie ik niet doorgaan.
Ja thuis... 1-0 zal waarschijnlijk niet genoeg zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef TLC het volgende:
[..]
AZ speelde Anderlecht van de mat joh![]()
AZ gaat wel 1 doelpuntje meepikken daar in Brussel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja thuis... 1-0 zal waarschijnlijk niet genoeg zijn.
Er wordt pas bij de kwartfinales weer geloot...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef TLC het volgende:
[..]
AZ gaat wel 1 doelpuntje meepikken daar in Brussel.
Ik vraag me af hoe de UEFA dat gaat doen als na de achtste finale ManU en Man City nog in het toernooi zitten, een finale tussen beide ploegen is commercieel te interessant.
Dat gaat geen eerlijke loting worden
Vorig seizoen stonden we nog haast 8ste achter Rusland en Roemenië?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Zoals het nu lijkt staan we na vanavond 4e in de UEFA-ranking. Alleen Spanje, Engeland en Duitsland moeten we voor ons laten...
Dit is de score van dit seizoen...overall staan we 9equote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig seizoen stonden we nog haast 8ste achter Rusland en Roemenië?
Ja dat bedoel ik, en wat als die ploegen uit Manchester er dan nog bij zitten, de UEFA wil ze dan echt in de finale hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt pas bij de kwartfinales weer geloot...
Beetje ons blij zitten maken met een dooie mus!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is de score van dit seizoen...overall staan we 9e
Wat hebben PSV (zag dat het 1-2 was) en Twente gedaan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Goeie avond voor het Nederlandse voetbal.... Twente en PSV mogen dit niet meer weggeven... AZ krijgt het nog lastig en Ajax is zoals verwacht toch een maatje te klein voor Man U....
Allebei gewonnen:quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat hebben PSV (zag dat het 1-2 was) en Twente gedaan?
Misschien scoorde hij met de hand?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
Pereira kreeg geel bij z'n own goal... trok die z'n shirt uit? :S
Eigen doelpunt lijkt me toch wel zuur genoegquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien scoorde hij met de hand?
Dat hij de bal probeerde weg te slaan zoals Suárez tegen Ghana.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigen doelpunt lijkt me toch wel zuur genoeg
Ah, zoquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hij de bal probeerde weg te slaan zoals Suárez tegen Ghana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |