Ze wonnen vorige speeldag wel met 1-2 in Braga , wat vorig jaar EL finalist was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
En 1-2
Zegt genoeg over het Belgische voetbal.
Gaan jullie weer de EL winnen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:00 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ze wonnen vorige speeldag wel met 1-2 in Braga , wat vorig jaar EL finalist was.
Anderlecht heeft 9/9. En Standard doet het ook goed in hun groep (bij winst vandaag staat het op kop). Als Standard wint doen we het even goed als de Nederlanders in de EL campagne tot nu toe.
Gelijkspelen tegen Austria wien thuis lijkt me veel slechter.
Heb ik dat gezegd? Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaan jullie weer de EL winnen?
Alsof de Nederlandse ploegen zo geweldig zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef sausagin het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Nee.
We zullen gewoon met 3 ploegen overwinteren , maar dat zal daarna niet lang meer duren.
Ik zie Twente wel ver komen eerlijk gezegd. PSV en eventueel Ajax, als die in de EL belanden na de kerst, kunnen ook nog wel wat potjes winnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof de Nederlandse ploegen zo geweldig zijn.
Inderdaad, wat een kansloos commentaar. Toen de Belgen vorige speeldag 9 op 9 pakten, hoorde je dergelijk commentaar niet. En toen werd er gewonnen in braga en lok moskou , toch niet de minsten. Trouwens, tweedeklasser in Engeland zal wel gelijk staan aan subtop in België zeker, denk niet dat een Belgische club zigic kan betalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat zegt het dan? De vorige match wonnen ze van de Europa League finalist van vorig jaar.
Scorebordjournalistiek
In 2014 wint Anderlecht de CL.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaan jullie weer de EL winnen?
True story bra.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:05 schreef BramKVO het volgende:
Gelukkig zij er nog zekerheden en komt caland zijn vriendje van poppel versterken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |