Je moet je vinger dan ook niet opeten, gewoon weggooien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan is de gratin niet meer lekker.
nu word je fucking dik xDquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik eet friet
voor het eerst in maanden
Je weet dat ik alleen trouw voor het feest, en het bier wat daarbij hoort?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OJe weet wel dat ik alleen trouw om de jurk?
256 Kb.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw harem inmiddels al
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Oceanview het volgende:
Mag een reizigerstrein op de Hogesnelheidslijn (HSL) een reflectorplaat als sluitsein gebruiken?
Je eet patat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik eet friet
voor het eerst in maanden
Tof, dan trouwen wequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet dat ik alleen trouw voor het feest, en het bier wat daarbij hoort?
[..]
256 Kb.
hehehehehehequote:
Ik moest lachen om de laatste comment.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de laatste comment.
Is een soort code op vele artikelen tegenwoordig,je gaat het steeds meer zien! net als een streepjescode.
Nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Probeer het eens misschien is het wel een geheim recept.
Ja maar bloed.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je moet je vinger dan ook niet opeten, gewoon weggooien.
Gadverdamme die denkt dus dat stront sexy is want aan z'n kop te zien zit ie keihard in de brievenbus te scheiten!quote:
Onze oude buurvrouwquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een oma zie ik net.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gadverdamme die denkt dus dat stront sexy is want aan z'n kop te zien zit ie keihard in de brievenbus te scheiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |