Hijs megasociaal en very goodlooking, das gene echtequote:
Ehmquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook weer een lekkere neuknerd eigenlijk, die zijn zo handig
Hihihi ja hij's knap hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs megasociaal en very goodlooking, das gene echte
Ik ben voor het leven benoemd. Dus als ik omval, dan mag ik eruitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Moet ElisaB trouwens niet uit de OP als mod opperbevelhebber?
Bwahaha wat een drama queen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Does a bear shit in the woods?
![]()
Gisteren nog deed hij een mega tantrumfitje toen ie aan de andere kant moest gaan lopen van me.
Echt, krijsend en stuiptrekkend stortte hij ter aarde, terwijl ik alleen maar netjes aan de riem trok om hem voor me langs over te laten steken![]()
Jezus fuck
Ook leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben voor het leven benoemd. Dus als ik omval, dan mag ik eruit
Love you anywayquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ook leuk
Excuus dat ik aan je twijfel door de vraag te stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Welnee, het was op zich een vrij logische vraagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ook leuk
Ah joh dat mag best hoor, het is een forum.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ook leuk
Ik ben eiks net als Khadhavfy; je moet me omleggen, want anders ga ik nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
Welnee, het was op zich een vrij logische vraag
Je vergeet de G!!!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben eiks net als Khadhavfy; je moet me omleggen, want anders ga ik niet
Ja hij heeft echt een goudvisgeheugen. Van de week was ie wel even heeeeeel slim trouwens, we stonden op de Griend en ik was aan het kletsen met het baasje van een andere hond. Billy en die hond waren steeds van het verhoogde grasveld op en af aan het springen, maar de Sjon heeft daar de grove motoriek niet voor, dat was veul te hoog, dus die gaf het na twee keer proberen op. Ik bleef het commando hoog geven, en na een paar seconden dom op zn gat zitten koekeloeren vetrok hij ineens alsof ie in de fik stond, racete hij knoerhard een paar honderd meter terug, om daar via de trappen naar boven te rennen, om vervolgens echt zo trots als een pauw boven over het grasveld naar ons te racen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bwahaha wat een drama queen.
Ik vond het ook zo typisch, jij was boos op 'm toen hij zo hard aan de riem trok, toen keek 'ie enigzins schuldbewust, komt die vrouw eraan zodat hij weer meteen kan slettebakken
Wat een slimmerikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt een goudvisgeheugen. Van de week was ie wel even heeeeeel slim trouwens, we stonden op de Griend en ik was aan het kletsen met het baasje van een andere hond. Billy en die hond waren steeds van het verhoogde grasveld op en af aan het springen, maar de Sjon heeft daar de grove motoriek niet voor, dat was veul te hoog, dus die gaf het na twee keer proberen op. Ik bleef het commando hoog geven, en na een paar seconden dom op zn gat zitten koekeloeren vetrok hij ineens alsof ie in de fik stond, racete hij knoerhard een paar honderd meter terug, om daar via de trappen naar boven te rennen, om vervolgens echt zo trots als een pauw boven over het grasveld naar ons te racen.
Terwijl ik m net dom lomp mormel genoemd had omdat het springen hem niet lukte.
Dat heb ik teruggenomen en er slim lomp mormel van gemaakt
Hij moest er gewoon ff over nadenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij heeft echt een goudvisgeheugen. Van de week was ie wel even heeeeeel slim trouwens, we stonden op de Griend en ik was aan het kletsen met het baasje van een andere hond. Billy en die hond waren steeds van het verhoogde grasveld op en af aan het springen, maar de Sjon heeft daar de grove motoriek niet voor, dat was veul te hoog, dus die gaf het na twee keer proberen op. Ik bleef het commando hoog geven, en na een paar seconden dom op zn gat zitten koekeloeren vetrok hij ineens alsof ie in de fik stond, racete hij knoerhard een paar honderd meter terug, om daar via de trappen naar boven te rennen, om vervolgens echt zo trots als een pauw boven over het grasveld naar ons te racen.
Terwijl ik m net dom lomp mormel genoemd had omdat het springen hem niet lukte.
Dat heb ik teruggenomen en er slim lomp mormel van gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |