Die optie op battle.net werkt nog niet, link verwijst naar niks. Zal in de loop van het weekend wel komen gok ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar fix je dat als je montly payed?
Goede deal vind ik ben niet van plan om te stoppen zolang je maar maandelijks het kan dokkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die optie op battle.net werkt nog niet, link verwijst naar niks. Zal in de loop van het weekend wel komen gok ik
Neutralquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef Evertjan het volgende:
maar zijn de pandas horde of alliance
wss neutraal, na quest kunnen kiezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef Evertjan het volgende:
maar zijn de pandas horde of alliance
Waarom nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef Bartcoah het volgende:
ja kanker zeg. Fucking panda's =.=
Waarom?
Omdat panda's? Die panda's stonden bij WC3 maar een beetje achter. We moeten het gehele titan shit nog doen. Fuck panda's geef me titan shit.quote:
is je pc/net de stream is goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef KanNichtSehen het volgende:
Godverdomme, hij lagt absoluut de hele tijd
Dat wel ja aangezien het volgens mij niet heel erg veel uitmaakt. Nu bespaar ik geld op Diablo 3 en ik zou wow toch nog wel 3 jaar spelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef KanNichtSehen het volgende:
Kenser panda'sHoer maar lekker op. Die annual pass lijkt me wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |