quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:39 schreef ZetaOS het volgende:
haha waarom je nickname erin zetten? sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen zien, zei de blinde.
klopt, maar zo vooruitziende blikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das die fotosoep die een 1,5 maand geleden de wereld ook al rond ging.
Damn, SUPERsneu zelfsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
haha waarom je nickname erin zetten? sneu
Net doen alsof je wist dat het nep was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
klopt, maar zo vooruitziende blik
Wat, is het nep!?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net doen alsof je wist dat het nep was.
Ik zag al meer kneuzen die het als echt aanzagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net doen alsof je wist dat het nep was.
Dat denk ik ook niet. Men zou weleens van de regen in de drup terecht kunnen komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
Weer een dictator minder.
Alleen geloof ik niet dat Libie een fijn en democratisch superland wordt in de eerste 50 jaar.
Ach, de zoveelste photoshop voor het gewone volk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zag al meer kneuzen die het als echt aanzagen.
Maar gelukkig ben jij verheven boven het gewone volk en verlicht je ons met de waarheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ach, de zoveelste photoshop voor het gewone volk.
Hitler, Idi Amin, Marcos, Saddam Photoshop, Osama bin Photoshop Laden en nu dit ....
Dus als het in de Arabische media is, is het waar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is echt. Hij is dood. Zojuist middels schoteltv gezien in de Arabische media.
Arabische media.²
Arabische mediaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is echt. Hij is dood. Zojuist middels schoteltv gezien in de Arabische media.
Arabische media.²
Arabische media.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Arabische media.²
Ik hoor je over 10 jaar wel weer als je hem vergeten bent en de sores er niks minder op is geworden.quote:
Mark Rutte heeft het allang bevestigd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Arabische media.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |