Ja, je vraagt je af of er nog iets heel blijft van het lijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef Frutsel het volgende:
Radio 1 maakt melding van nieuwe en zeer schokkende beelden op Al Jazeera van het lijk van Khaddafi
Zojuist gezien, lijkt mij autentiek..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef Frutsel het volgende:
Radio 1 maakt melding van nieuwe en zeer schokkende beelden op Al Jazeera van het lijk van Khaddafi
Naja, dat hoef ik dan ook weer niet te zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je vraagt je af of er nog iets heel blijft van het lijk.
We zullen het in de komende 10 jaar gaan uitvinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:29 schreef t-8one het volgende:
[..]
Of dat gewelddadige onderdrukking rechtvaardigt is de vraag.
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef Specularium het volgende:
Die beelden zijn wel overtuigend.
Nou dat stilstaande shot wat ze nu hebben vind ik toch aardig luguber. Die ogen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:49 schreef KNAK het volgende:
Net die beelden gezien. Beetje schokkende camera, met G. op de grond. Verder niet echt luguber
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef Tourniquet het volgende:
Ivo Niehe meldt dat de feestvreugde in Tripoli hem doet herinneren aan 't slotapplaus bij zijn optreden in Parijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardig dood
Hehe.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef Tourniquet het volgende:
Ivo Niehe meldt dat de feestvreugde in Tripoli hem doet herinneren aan 't slotapplaus bij zijn optreden in Parijs.
mwahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Nou dat stilstaande shot wat ze nu hebben vind ik toch aardig luguber. Die ogen...
Ik heb ze ook gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef Frutsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
inderdaad, kut systeemquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:56 schreef RetepV het volgende:
Ook leuk dat de foto's in een spoiler gezet worden zodat de teerdere zielen er niet mee geconfronteerd hoeven te worden, maar dat die foto's bovenaan deze pagina gewoon open en bloot te zien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |