SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door Skippy_ball op 21-10-2011 11:10:53 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Twee rare slagen in die dollar koers trouwens
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Free shipping naar Oostenrijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet je nog een nieuwe all-in-one? Heb nog wel een splinternieuwe in doos voor je.
Hehe, mijn HP is een jaar nieuwe all-in-one met WLAN, maarik haat inkt, dus thanks, but I'll pass. Businesskaartjes printen op glanspapier en vlekt alle kanten op, tekst is wazig. Met de laserprinter... wow. Super contrast en strakheid, scherp en snel! Door de resolutie zijn foto's natuurlijk niet echt awesome, maar daar gebruik ik 'em dan ook niet voor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
+ 1200 sprints op laserDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ja, haal je zo'n pak van 500 vel, houdt na 1/5e daarvan zo'n cardridge al op.
Van die startertoners in de kleurenlaser heb ik al megaveel keer meer lol.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
x2
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Oh was ff vergeten dat je in de bergen zat...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Free shipping naar Oostenrijk?
Hehe, mijn HP is een jaar nieuwe all-in-one met WLAN, maarik haat inkt, dus thanks, but I'll pass. Businesskaartjes printen op glanspapier en vlekt alle kanten op, tekst is wazig. Met de laserprinter... wow. Super contrast en strakheid, scherp en snel! Door de resolutie zijn foto's natuurlijk niet echt awesome, maar daar gebruik ik 'em dan ook niet voor.
Maar als iemand nog een wil voor een leuke prijs, pm!![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh was ff vergeten dat je in de bergen zat...
Maar als iemand nog een wil voor een leuke prijs, pm!quote:- Geen handeltjes.
OMG, omg, moet ik hebben.http://www.dealextreme.co(...)e-board-black-102160
Hmm.. of Ebay gewoon... (wel een beetje mini)
En lol, Gadhafi-horloge... http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item2eb761f1c3
[ Bericht 28% gewijzigd door shiz op 20-10-2011 15:31:16 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Filmpje opnemen met mevrouw shiznuts?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:19 schreef shiznuts het volgende:
OMG, omg, moet ik hebben.http://www.dealextreme.co(...)e-board-black-102160
![]()
![]()
Is anders verdomd handig bij filmproducties, voor het synchroniseren van geluid en het indexeren van videofiles en het monteren van dat beeldmateriaal. Naast het feit dat het gewoon een musthave decoratie is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Filmpje opnemen met mevrouw shiznuts?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Filmpje opnemen met mevrouw shiznuts?
Door die klap wisten ze waar ze de scene moesten knippen?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
hmzz..tijdje terug bestelling gedaan bij DX, werd een split order
Beide zijn vertuurd.
25/09 en 28/09
die van 28/09 heb ik al. die van 25/09 kan ik niet tracen, ook niet via de link op hun site.
naar dat 088-nummer gebeld en die kon ook niks vinden.
Ben benieuwd wat DX hier mee kan.
heb 'n service-request gedaan.
iemand bekend met n niet tracebaar pakketje?| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ik ben altijd nieuwsgierig wat het verzenden nou kost vanuit zo'n landDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Hij kostte $ 4,72 incl. verzenden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:08 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik ben altijd nieuwsgierig wat het verzenden nou kost vanuit zo'n land
Dus zoveel kan het verzenden niet kosten.![]()
De laatste tijd zie ik stickers op mn pakketjes. Staat steeds ¥48.00 ( ~4.80¤)
Het ligt ook echt aan hoe zwaar/groot het pakketje is.![]()
11 Hong Kong dollars = 1.414006 U.S. dollars voor 11500 KMquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Plakt budgetgadgets nog postzegels?Op mijn enveloppen van hen zat 11 HKD aan postzegels destijds.
Hier in Nederland betaal je 65 dollarcent voor nog niet eens 350 KMMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik kreeg bij die van mij via DHgate geen tracking (was 1 stuk)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:05 schreef Goddelijker het volgende:
Alle 4 de ijs-horloges zijn onderweg
Incl. 4 trackingnummers, voor pakketjes van nog geen 5 of 7 euro.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
En als je dan kijkt via UPS gaat een pakketje van 20x20x1 cm van 1 kg met een waarde van 14 euro je kosten:
Trommelgeroffel....................
109.15 euro
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: