Hihiihihihi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:11 schreef Lithia het volgende:
Moet ik en Dean weer een stukje rijden om hem moe te maken?
Oh, wij zijn het gewend, dus dat komt goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hihiihihihi!
Denk niet dat hij dan nog meer ontspannen word.
Moe wel
Jullie ook een beetje bijgekomen van het reizen?
Hahahahahahaquote:
Prachtigquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat is toch vet man. Net als een collega... die ging zo nu en dan een biertje en bratwurst doen in Berlijn.
Ja is ook wel leuk alleen ik vind het zo raar roepenquote:
GEORGE GEORGE GEORGE!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Heb een website gevonden met namen op kleur dit is toch wel heel cool:
Poll: Hoe moet ik mijn kat noemen
• George
• Dazzle
• Scotch
• Cinnamon
• Fire
• Phoenix
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
lol nou ik wacht even tot morgen ffe kiekequote:
Ik had geen eens namen voor mijn aquarium vissen, want het was ook onmogelijk ze uit elkaar te houden. Maar ik zou mijn hamster ofzo ''friender'' noemen denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lol nou ik wacht even tot morgen ffe kieke
Sowieso George, als je hem al eens George hebt genoemd. Hij is Liam gewend dan moet hij schakelen naar George, en dan weer naar iets anders dat word ook niet leuk..quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:37 schreef Croli het volgende:
Ik denk dat je toch bij george moet blijven! Kun je m ook georgie noemen enzo... klinkt gewoon leuk
Nee ik noemde hem nog niks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik had geen eens namen voor mijn aquarium vissen, want het was ook onmogelijk ze uit elkaar te houden. Maar ik zou mijn hamster ofzo ''friender'' noemen denk ik.
[..]
Sowieso George, als je hem al eens George hebt genoemd. Hij is Liam gewend dan moet hij schakelen naar George, en dan weer naar iets anders dat word ook niet leuk..![]()
Ja het is ook wel leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:37 schreef Croli het volgende:
Ik denk dat je toch bij george moet blijven! Kun je m ook georgie noemen enzo... klinkt gewoon leuk
Had hij al een naam eigenlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik noemde hem nog niks.
[..]
Ja het is ook wel leuk
Alleen op een bepaalde manier vind ik het niet zo bij hem passen ik weet het nog niet zo goed
In het asiel stond hij als liam.quote:
Ik vind die naam juist heel erg leuk bij m passen. Heel stoer en dat past wel bij zo'n stoer beest! Als ik zn koppie zo zie op de foto's zie ik wel een Georgequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Alleen op een bepaalde manier vind ik het niet zo bij hem passen ik weet het nog niet zo goed
Nederlandse namen zijn sowieso wel leuker vind ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
In het asiel stond hij als liam.
Maar hij kwam aan als zwerver dus dat hebben zij verzonnen.
Het roept zo raar.
Nee wel op de Engelse manier G = DJ zegmaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Dat het gemakkelijk roept, vind ik heel belangrijk bij een kattennaam. Ik heb het (daarom) niet zo op Engelse namen. Tenzij je die leuk kunt vernederlandsen.
Spreek je George ook echt op zijn Engels uit, of maak je er Sjors van?
Vind ik veel te posh.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee wel op de Engelse manier G = DJ zegmaar.
Fire roept ook zo leuk
En het is een lopend vuurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |