quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:25 schreef NorthernStar het volgende:
Gaat helemaal goedkomen. Ik heb katten meegemaakt die wekenlang met grote ogen onder de bank zaten en dat lukte ook. Jij hebt hem al na een dag op schoot! Dat is echt een enorm voordeel dat hij daarvoor openstaat.
Voor de rest is het een kwestie van dat hij zijn zelfvertrouwen terug moet vinden. Zich weer veilig voelen. En alle liefde en aandacht die hij van jou krijgt helpt hem daarbij. Dat kost tijd maar als je ziet hoe snel het nou al gaat. Over een tijdje is jouw huisje zijn territorium hoor. Is hij de koning.
Nou, de Kroonprins lijkt hij me zeker al!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:25 schreef NorthernStar het volgende:
Gaat helemaal goedkomen. Ik heb katten meegemaakt die wekenlang met grote ogen onder de bank zaten en dat lukte ook. Jij hebt hem al na een dag op schoot! Dat is echt een enorm voordeel dat hij daarvoor openstaat.
Voor de rest is het een kwestie van dat hij zijn zelfvertrouwen terug moet vinden. Zich weer veilig voelen. En alle liefde en aandacht die hij van jou krijgt helpt hem daarbij. Dat kost tijd maar als je ziet hoe snel het nou al gaat. Over een tijdje is jouw huisje zijn territorium hoor. Is hij de koning.
Perfect hé, hoe dan op het moment dat je contact hebt je de goede naam weet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ohja het is toch Dazzle geworden.
Ik zei een paar keer George --> geen reactie
Dazzleeee! *plop* kop omhoog
Hij heeft dus helpen kiezen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Dazzle
Ik vind m goed passenen heerlijk om te zien hoe thuis hij zich voelt
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Perfect hé, hoe dan op het moment dat je contact hebt je de goede naam weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:01 schreef miek221 het volgende:
Wat een leuk topic! Ik ga het thuis op mn gemak lezen en de filmpjes bekijken. Wat is hij prachtig zeg.
Ik ga dit zeker volgen, ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat met GeorgeHey geen schaamte! Dat is juist leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed
Ohja het is dus wel Dazzle geworden. Hij luisterd al een beetje naar die naam heb ik het idee
De hulp is er voor het huishouden enzo.
Nu zit hij weer bang onder de bank
Hopelijk is hij er straks onder weg te krijgen met wat nat voer.
Hij heeft veel liefde voor zijn hangmat.
Gister de hele avond in gelegen
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:01 schreef miek221 het volgende:
Wat een leuk topic! Ik ga het thuis op mn gemak lezen en de filmpjes bekijken. Wat is hij prachtig zeg.
Ik ga dit zeker volgen, ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat met GeorgeWat een mooi verhaal, van je pleegsiameesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je ook best een eigen topic over maken hoor! Leuk juist!Dazzle in de hangmat, alsof hij er al jaren ligtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hey geen schaamte! Dat is juist leuk
Wat goed
Ohja het is dus wel Dazzle geworden. Hij luisterd al een beetje naar die naam heb ik het idee
De hulp is er voor het huishouden enzo.
Nu zit hij weer bang onder de bank
Hopelijk is hij er straks onder weg te krijgen met wat nat voer.
Hij heeft veel liefde voor zijn hangmat.
Gister de hele avond in gelegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
En als de hulp weg is, is hij zo weer onder de bank vandaan hoor, weet het haast wel zeker!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hahahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal, van je pleegsiamees
Mag je ook best een eigen topic over maken hoor! Leuk juist!
[..]
Dazzle in de hangmat, alsof hij er al jaren ligt![]()
En als de hulp weg is, is hij zo weer onder de bank vandaan hoor, weet het haast wel zeker!
Ik heb hem niet zien kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
!
Maar hij is er dus weer onder vandaan?
Keek ie nog een beetje nors 'om al dat stomme gestofzuig' enzo?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:12 schreef banaantjeEE het volgende:
Leukleuk om de vooruitgangen van Dazzle te lezen
Al vond ik George echt wel passend
Doet het niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MlKuz_DVxE
Dit dusquote:
Ja klopt hij doet het straks wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |