Die eindigen beide op een klinker?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Saisai het volgende:
om me er nog maar eens mee te bemoeien, een naam die eindigt op een medeklinker is voor een dier gemakkelijker te onderscheiden van andere woorden. Mijn katten heten (rooie) Rientje en Bolle.
Laserlampje ritsel ik wel van MPquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:06 schreef Sjapoela het volgende:
*knip*
KWISPELEN HOEFT NIET ALTIJD NEGATIEF TE ZIJN!!!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:45 schreef Mercer het volgende:
Je kan hem ook Ben Gaal noemen.Of bengel van het engelse bengal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bengel is wel leuk.
Maar tis nog niet echt een bengel
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Klopt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:17 schreef The_Dean het volgende:
Beetje willen ontsnappen, lopen schijten, mijn vriendin bekrassen en mijn achterbank als krabpaal gebruiken. Maar het is geen bengel
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:17 schreef The_Dean het volgende:
Beetje willen ontsnappen, lopen schijten, mijn vriendin bekrassen en mijn achterbank als krabpaal gebruiken. Maar het is geen bengel
quote:
Het kan zijn dat je het plasje niet ziet in de kattenbak korrelsquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij heeft dus alleen nog niet geplast.
Dat ruik je toch meteen als hij dat ergens in huis doet?
Poep ging ook netjes op de bak. Maar dat was vannacht toen hij het rijk alleen had hier beneden.
Het kan dat hij plast in de kattenbak en dan meteen zijn plasje verbergt in de korrelsquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij heeft dus alleen nog niet geplast.
Dat ruik je toch meteen als hij dat ergens in huis doet?
Poep ging ook netjes op de bak. Maar dat was vannacht toen hij het rijk alleen had hier beneden.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je het plasje niet ziet in de kattenbak korrels
Dat het ondergegraven is ofzo. Als hij gepoept heeft op de bak komt dat plassen ook wel goed!
Heb je hem wel zien drinken?
Nou ik heb van die zelfklonterende korrels.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het kan dat hij plast in de kattenbak en dan meteen zijn plasje verbergt in de korrels
dat wilde ik zeggen, maar ik zei het fout.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die eindigen beide op een klinker?
Ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Raad eens wie er weer op m'n schoot uitgebreid geniet van een massage sessie?
Hij was aan het etenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Is hij er zelf komen zitten?
mega overdreven uitrekken en gapen op schoot ( ontspanning)quote:
Het is net of hij los komt in de avond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |