Uiteraard. Voor FASTFOOD is het erg duur, maar vergeleken met de andere Horeca in NL is het betaalbaar, maar dat komt grotendeels omdat de horeca in NL echt idioot duur is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Vrij rond, en geen voordeelbonnen. En ik neem geen menu maar losse burgers
.
[..]
Nou ja, ga dan eens uit eten bij een normaal restaurant. De Griek achter de waag ofzo, of het Eetpaleis, of Victory Wok, 40 euro ben je zo kwijt. Dan is de Mac opeens een stuk goedkoper.
Geweldig tochquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:13 schreef douche-eendje het volgende:
@ absurde prijzen: Ik heb hier nog een bonnetje liggen van egypte, hoofdgerecht, nagerecht en 2 drankjes (vers mangosap), inclusief fooi zo'n 80 pond. Dat is dus zo'n 9 euro en men was verbaasd over de gigantische fooi (8 pond) die ze kregen
.
Nou, in Australie is het ook kommer en kwel,quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef Yi-Long het volgende:
Uit eten gaan in het buitenland is natuurlijk sowieso ideaal, wanneer je de NLse horece gewend bent
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Bart het volgende:
Fucking hell, dit is niet grappig meer. Minstens 50 kinderen hier aan de deur gehad tot nu toe
.
Wij hadden er zeven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Bart het volgende:
Fucking hell, dit is niet grappig meer. Minstens 50 kinderen hier aan de deur gehad tot nu toe
.
Ja die heb ik in vijf jaar tijd ook nooit aan de deur gehad op de HHLquote:
En een hoop mensen die niet open doen of niets in huis hebben omdat ze geen kinderen verwachtenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef Dunkie het volgende:
Haha! Best gek eigenlijk. Je zou denken flat...lekker makkelijk. Droog wanneer het regent enzo. Maar nee.
Das waarquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:53 schreef Bart het volgende:
[..]
En een hoop mensen die niet open doen of niets in huis hebben omdat ze geen kinderen verwachten.
Nee, maar die mag van mij ook wel wegblijven. Pal tegenover m'n werk (Amsterdamse Poort) zit zo'n toko en je wordt al onpasselijk van de lucht als je daar langs looptquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef Yi-Long het volgende:
Was het hier al bekend gemaakt dat 'we' een KFC gaan krijgen!?!?![]()
![]()
Wat is dat nou weer voor idiote lokatie?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef Papabear het volgende:
Hier komt 'ie dus. Koelmalaan 314 volgens kfc-jobs.nl
Prima, da's ver genoeg
Valt wel mee toch? De Mac zit een paar honderd meter verder aan de andere kant van de N242 en die boert daar ook prima.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor idiote lokatie?Alsof ik daar even heen ga fietsen wanneer ik trek heb ik iets te eten
Tot zover dus de illusie dat KFC zich langdurig in Alkmaar zal gaan vestigen ...
Dan richt je je als restaurant dus voor 90-95% op de snelweg doelgroep. Ik had hem liever gewoon in de binnenstad gezien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? De Mac zit een paar honderd meter verder aan de andere kant van de N242 en die boert daar ook prima.
Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd. Burger King zit bij station, en Subway wil ik niet echt 'fastfood' noemen maar een broodjeszaak.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef Ayca het volgende:
Er zit op het gebied van fast-food toch al genoeg in de binnenstad...
Vlaminckquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd. Burger King zit bij station, en Subway wil ik niet echt 'fastfood' noemen maar een broodjeszaak.
Dan heb je wel een paar snackbars, maar goed, ik ga toch liever naar de Mac, KFC of BK...
wel begrijpelijk dat ie daar zit, gezien de eerstgelegen woonwijk. Maar nee opzich prima locatie, direct langs de drukke ringweg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef Papabear het volgende:
Hier komt 'ie dus. Koelmalaan 314 volgens kfc-jobs.nl
Prima, da's ver genoeg
Nice.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En anders haal je gewoon een broodje: http://www.outofhome-shop(...)u-concept-in-alkmaar
Precies wat ik nog miste in Alkmaar, ik ga gelijk weer terugverhuizenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En anders haal je gewoon een broodje: http://www.outofhome-shop(...)u-concept-in-alkmaar
Ik was vandaag in Zaandamquote:Op donderdag 17 november 2011 17:06 schreef Bart het volgende:
Ben morgen trouwens nog wel in Alkmaar. Winterbanden liggen daar in opslag, worden er morgen weer onder gezet.
Zolang je tussen ongeveer 11 uur en half 12 maar uit de buurt blijft.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:06 schreef Bart het volgende:
Ben morgen trouwens nog wel in Alkmaar. Winterbanden liggen daar in opslag, worden er morgen weer onder gezet.
Ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 21:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Zaandam
Dan rij ik denk ik nog wel ergens rondquote:Op donderdag 17 november 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang je tussen ongeveer 11 uur en half 12 maar uit de buurt blijft.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang je tussen ongeveer 11 uur en half 12 maar uit de buurt blijft.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je rijbewijs![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog een gevaar op de weg in de regio
Gefeliciteerd
ach nou hoef ik ijsdraakje niet meer op te halen voor een fok!meet, dus dan is er weer een gevaar van de weg afquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog een gevaar op de weg in de regio
Gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach nou hoef ik ijsdraakje niet meer op te halen voor een fok!meet, dus dan is er weer een gevaar van de weg af
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach nou hoef ik ijsdraakje niet meer op te halen voor een fok!meet, dus dan is er weer een gevaar van de weg af
it's sad but it's truequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was er ook niet bij hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef -tape- het volgende:
Allemaal nieuwe kaaskoppen zie ik hier. Nouja, nieuw.. Ik hoor 'fokmeet'. Waarom was ik niet uitgenodigd?
Wanneer was die meet dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef -tape- het volgende:
Allemaal nieuwe kaaskoppen zie ik hier. Nouja, nieuw.. Ik hoor 'fokmeet'. Waarom was ik niet uitgenodigd?
Crap, wordt het toch nog link om hier in de wijk te rijden...quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je rijbewijs![]()
Ik ben de leukerste hier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Ayca het volgende:
De meet was bij mij thuis, maar heb alleen de leuke mensen uitgenodigd.
I guess..quote:
HOAXquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Ayca het volgende:
De meet was bij mij thuis, maar heb alleen de leuke mensen uitgenodigd.
Succes met mij weghouden.quote:
Ben je geslaagdquote:
Een goeie hoogglans voor op de kozijnen is nooit verkeerd.quote:
Er staat Amsterdam in je profielquote:
Nee.quote:
Wat een leuke jeugdfoto van jequote:
Die zin is krom. Hoe kan ik nou een foto van mezelf zijn? Droste-effect...quote:Op woensdag 23 november 2011 10:01 schreef -tape- het volgende:
Je bent zelf een leuke jeugdfoto van je.
Drostequote:Op woensdag 23 november 2011 10:05 schreef -tape- het volgende:
Je bent zelf krom. En een droste.
[ afbeelding ]
Biancaquote:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje half-half.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar woon pas 3 jaar in Amsterdam! En ik ben nog vaak in alkmaar
Maar ik kom uiteindelijk wel weer terug naar Alkmaarquote:Op woensdag 23 november 2011 10:11 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje half-half.
Nee, ik had die van 9.26. En om 15 weer thuis.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:14 schreef -tape- het volgende:
Iemand die ook om 11:35 treintje vanaf Alkmaar-Noord pakt?
En waarom ben je dan nog niet eerder op Alkmaar-meets geweest?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar woon pas 3 jaar in Amsterdam! En ik ben nog vaak in alkmaar
omdat ik pas sinds gister in dit topic zitquote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef Bart het volgende:
[..]
En waarom ben je dan nog niet eerder op Alkmaar-meets geweest?
Stomquote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ik pas sinds gister in dit topic zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |