Jep, geloof dat ik naar de oranje moet. (Ben nog niet zo thuis in het geheimhoudingsjargon). Nog spannende dingetjes daar om te weten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Moet je naar de oranje in Breda?
Ik heb mijn beschikbaar toch weggehaald voor dinsdag. Leren krijgt prioriteit en ben na komende week een week vrij dus dan even inhalen.
Haha dat heb ik morgen ook. Hele instructie waar ik precies moet parkeren en hoe, en daaronder een beschrijving hoe je op station Oldenzaal komt, zodat je dat niet meer aan hun hoeft te vragen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Franknfurter het volgende:
(....) Hele beschrijving hoe ik het terrein op moet rijden zelfs. (....)
Hoe triestquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ook stond erbij dat er GEEN koffie werd geschonken
Dat je daar precies doet wat ze van je verwachten anders krijg je een behandeling alsof je het down-syndroom hebt (ja, dat heb ik één keer meegemaakt daar, de allereerste keer dat ik daar was)quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:31 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nog spannende dingetjes daar om te weten?
Daarbij komt ook nog eens dat het regelmatig weer aangepast wordt of soms eigenlijk helemaal niet klopt.. Als ik het me goed kan herinneren staat/stond er bij de Oranje dat je direct door moest rijden naar de slagboom ofzo, terwijl je wel een kopie nodig hebt voor op de stoel.. Dus dan moet je je wel eerst melden door op de bezoekersparkeerplaats te parkeren lijkt me.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Ja soms gaat die ritinfo best wel ver. Ik moet morgen bij de oranje in Almere zijn maar er staat dus 3 pagina's en ritinfo bij voor wanneer ik bij die in Breda zou moeten zijn.
Als je ergens een aantal keer geweest bent weet je het meestal wel.
Zo mijn ritten maar eens een beetje voorbereiden en dan mn bed in. Morgen waarschijnlijk rond 7 uur de deur uit ivm krappe planning in de morgen.
Pff irritant is dat.. Zonde ook aangezien er dus genoeg te rijden zou moeten zijn voor iedere hiker die vandaag ingezet is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:30 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Moest bellen als ik m'n auto had afgeleverd in Warmenhuizen vanmorgen, want er was genoeg werk te doen ivm maandwissel. Dus ik net bellen met de vraag of er een vervolgritje is, krijg ik te horen: je hebt mazzel, ik heb nog een ritje Alkmaar - Heerenveen voor je.. Oh wacht, het is andersom.. Laat maar, ga maar naar huis
Zit nu dus alweer in de trein naar huis en ben om 12 uur thuis. Wat is dat nou weer voor maandwissel
Je moet denk ik dan naar het leasebedrijf met een redelijk ruime parkeerplaats aan de overkant van de 'grote weg'. Uiterst vervelend dat er geen bus langs loopt, is toch wel een stukje lopen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha dat heb ik morgen ook. Hele instructie waar ik precies moet parkeren en hoe, en daaronder een beschrijving hoe je op station Oldenzaal komt, zodat je dat niet meer aan hun hoeft te vragen.
Ja precies, ik zit hier nu thuis niks te doen (had ervoor gezorgd dat ik vandaag de hele dag vrij was en dus kon werken) terwijl het waarschijnlijk druk zat is met transportopdrachten..quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Pff irritant is dat.. Zonde ook aangezien er dus genoeg te rijden zou moeten zijn voor iedere hiker die vandaag ingezet is.
Nee, andere.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Je moet denk ik dan naar het leasebedrijf met een redelijk ruime parkeerplaats aan de overkant van de 'grote weg'. Uiterst vervelend dat er geen bus langs loopt, is toch wel een stukje lopen.
Geen ritjes voor mij deze week, tentamens op komst..
Mwah, de Mitshubishi Colt stond altijd bekend als een zeer betrouwbare auto (zal nu nog wel zo zijn). Bovendien is hij goedkoper dan een Polo of een Clio. Ik snap dus wel dat mensen zo'n ding kopen, al vind ik het zelf een saaie ouwe lullenbak.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:49 schreef Panthera. het volgende:
Gratis advies: koop nooit een Mitsubishi Colt. Serieus, wat was er mis met een Polo of Clio? Gevolg is dat ik in deze grijze, plastikke lawaaibak moet rijden.
Er bestaat toch ook een Colt met 180pk ofzo?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:49 schreef Panthera. het volgende:
Gratis advies: koop nooit een Mitsubishi Colt. Serieus, wat was er mis met een Polo of Clio? Gevolg is dat ik in deze grijze, plastikke lawaaibak moet rijden.
Het is Cee apostrophe dee. Ik heb een keer een Cee apostrophe dee station gereden, volgens mij wel het oude model. Die auto voelde ontzettend goedkoop aan. En de radio stoorde bij elk hobbeltje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:31 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Al gebeld voor morgen, een Kia Pro Ceed van Utrecht naar Groningen en dan een Renault Kangoo van Groningen naar Almere
Is die Pro Ceed wat?
Dat moet haast wel in Nieuwegein zijn. Heb het zelf nog nooit gedaan daar, maar de hikers die ik gesproken heb die het wel eens gedaan hebben zijn er niet zo enthousiast over. Dus ik zou het afwijzen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:10 schreef BAC92 het volgende:
Werd net gebeld met de vraag of ik een pak met stropdas had voor vestigingswerk bij een vestiging van de grote uit Almere. Ik kom zelf uit Gouda, en ik weet dat er een vestiging in Utrecht zit, dus zou ik daar wel voor gebeld zijn. Is dit wat? Ik heb niet toegezegd omdat normaal werk me wat leuker lijkt.
Nou zo voelt hij niet. Plastic, plastic en als je de deur dicht doet is het alsof je de kliko dichtgooit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Mwah, de Mitshubishi Colt stond altijd bekend als een zeer betrouwbare auto (zal nu nog wel zo zijn). Bovendien is hij goedkoper dan een Polo of een Clio. Ik snap dus wel dat mensen zo'n ding kopen, al vind ik het zelf een saaie ouwe lullenbak.
Die van mij had 33 pk schat ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er bestaat toch ook een Colt met 180pk ofzo?Dat lijkt me dan wel weer geinig.
Clio vind ik trouwens pure bagger, stuurt en schakelt veel te gevoelloos naar mijn mening.
Niet in elkaar geslagen met je Groningen-attributen in het mooie Rotterdam?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moest tanken met die Grand Vitara daar net. Zes liter er doorheen gereden op 30km. Heb toen maar weer gebeld en toen kon ik 15 liter tanken voor de resterende 90km. Kom ik op het eindadres, brandt dat lampje alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |