Coastquote:Op woensdag 16 november 2011 12:52 schreef Individual het volgende:
Ik vraag me af of jullie buiten de UK dit filmpje kunnen zien. Nederland op z'n mooist: http://www.bbc.co.uk/programmes/p00hkqsl
Ja, maar "Kaaskoppen in het Buitenland" is niet te Googlen. Als je op zoek bent naar een forum waar emigranten met elkaar praten, en je Googled op bekende termen als "emrigranten" en "expats".... dan zal KAA nooit naar voren komen, want niemand googled op "kaaskoppen".quote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef kip-kerrie het volgende:
En wat ben je dan als je uitwisselingsstudent bent? Geen Expat, ook geen Emigrant. Vond KAA toch wat meer allesomvattend.
Tof! Dit zijn de dingen die je trots maken NLer te zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 04:30 schreef breaky het volgende:
Google is your friend![]()
Coast: Series 6 - The Netherlands:
http://www.tv-links.eu/_gateway.html?data=NzA1OTMz
inderdaad, bedankt Breakyquote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Individual het volgende:
[..]
Tof! Dit zijn de dingen die je trots maken NLer te zijn.
Het gaat om Series 6, Episode 3.quote:Op donderdag 17 november 2011 04:30 schreef breaky het volgende:
Google is your friend![]()
Coast: Series 6 - The Netherlands:
http://www.tv-links.eu/_gateway.html?data=NzA1OTMz
Kijk eens in de index.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef popolon het volgende:
Nog een half dagje werken en dan een erg lang weekend.Maandagmiddag pas weer beginnen.
Links, groen en progressief toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier gaan we vandaag naar de stembus voor een nieuwe regering
inderdaad....quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:59 schreef Individual het volgende:
[..]
Links, groen en progressief toch?
Ik heb de twijfelachtige eer in de buurt van Rebecca Black te wonen.quote:
Jij woont in de buurt van 50% vd bekende gasten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb de twijfelachtige eer in de buurt van Rebecca Black te wonen.
Nou nee.... dit meisje woont echt in mijn buurt, 5 minuten verderop of zo.quote:Op zondag 27 november 2011 01:03 schreef popolon het volgende:
Jij woont in de buurt van 50% vd bekende gasten.Lekker proppen daar.
Dat gaat snel hier!quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:42 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Dat gaat snel hier!
De tam-tam werkt nog prima!![]()
Dag mensen!![]()
Iedereen in vorm voor de feestdagen?
Hi Pop!quote:
35 jaar later en het blijkt dat moeders nog net zo gemeen zijn als vroegerquote:[b]Op zaterdag 3 december 2011 06:53 schreef Gaoxing het volgende:
Op het laatst, natuurlijk, als we denken dat alles is uitgepakt
Het doel is Albuquerque tot Zanzibar. We zijn halverwege het Engelse alfabet dus.quote:Op zondag 4 december 2011 02:54 schreef Bora-Bora het volgende:
@Individual: ahh, gaaf dat je deze traditie blijft voortzetten!![]()
Je bent indd al een heel eind op weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |