Het klinkt nog best redelijk.quote:
En nu?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zie dit net bij het game nieuws staan...
...
Ja dat is idd een beetje jammer, maar goed had het ook verder niet verwacht van hemquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het klinkt nog best redelijk.Alleen jammer dat hij de meeste dingen maar voor de helft uitspreekt.
En de haat van Stoma op cod continues.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:40 schreef KoningStoma het volgende:
...
Dat nummer met Lucky fonz is ook best leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu?
[..]
Ja dat is idd een beetje jammer, maar goed had het ook verder niet verwacht van hem
Jij bent echt bang om iemand te quoten hequote:
Hij heeft ook maar half zoveel tanden als guus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het klinkt nog best redelijk.Alleen jammer dat hij de meeste dingen maar voor de helft uitspreekt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar half zoveel tanden als guus.
Alleen als er een post tussenzit... Probleme me? vuile knakeleiderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent echt bang om iemand te quoten he
Chinook?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Hoe heet zo'n helikopter met van die dubbele propeller dingen ook alweer?
Rightquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alleen als er een post tussenzit... Probleme me? vuile knakeleider
dubbelcopter?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Hoe heet zo'n helikopter met van die dubbele propeller dingen ook alweer?
Ik haal hem later pas, heb nog genoeg games op dit momentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wil je 15 euro korting op Arkham City?
Waar ergens zit je nu bij DA2?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik haal hem later pas, heb nog genoeg games op dit moment
Maar tof dat je aan me denkt
idd jaquote:
Vind het juist wel goed, niet alleen maar meer van die kneusjes die puur voor de kills gaan maar ook mensen die daadwerkelijk vlaggen etc pakken (en zich dus aan de gamemode houden) worden beloond. Ligt me persoonlijk welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:40 schreef KoningStoma het volgende:
...
Ja perks. Dat lijkt me ongelovelijk ongebalanceerd. Het lijkt me wel leuk om mee te kutten, maar ik kan het denk ik niet semi-serieus gaan spelen, zoals bij mw2 en black ops.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef Rossdale het volgende:
Perks he, geen chopper gunner waarmee je drieduizendmiljard kills maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |