SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door dreamzk op 20-10-2011 17:20:26 ]Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Dood zelfsquote:
Ok thanksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nog even afwachten. Je eerste blok is vrij algemeen nog, sowieso nog ff verder kijken wat het is. Check ook vakken van volgende blokken en van volgend jaar, weet je beetje waar het over gaat bij je studie.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef Parvus het volgende:
Uitmuntend laatste stukje van het vorige topic
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef Parvus het volgende:
Uitmuntend laatste stukje van het vorige topic
Ja superleuk daar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef tliciouz het volgende:
Iemand wel eens wezen stappen in Noxx Antwerpen? Is dat wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Zelf nog nooit geweest, maar hoor er wel goede dingen overquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef tliciouz het volgende:
Iemand wel eens wezen stappen in Noxx Antwerpen? Is dat wat?
Kan je nou ook al niet meer tegen een grapje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Houd dan ook gewoon je bakkes dicht.
Ja ik ben dit weekend weer in Antwerpen en iedereen raadde me aan daar een keer te gaan stappen. Toch maar eens doen dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelf nog nooit geweest, maar hoor er wel goede dingen over
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
Kaddafi al gezien?Eigen schuld, dikke bultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meerdere malen geweest toen ik nog in Belgie woonde, erg leuke tent. Je moet wel fan zijn van het echte club idee en niet het bar-dancing idee dat we in Nederland hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ben dit weekend weer in Antwerpen en iedereen raadde me aan daar een keer te gaan stappen. Toch maar eens doen dan.
Die tieten.... Ik wil ze aanraken, heel graag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Zie ik liever deze
http://www.dailymotion.co(...)cher-1_sexy?start=66
Gelukkig zit dat laatste wel goed, ga ook vaak in Duitsland uit, heb je ook een paar toffe clubs zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meerdere malen geweest toen ik nog in Belgie woonde, erg leuke tent. Je moet wel fan zijn van het echte club idee en niet het bar-dancing idee dat we in Nederland hebben.
Eerst ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die tieten.... Ik wil ze aanraken, heel graag.
Dat is juist zoveel vetter dan al die kutzooi hier in NL met de standaard pauperhitjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meerdere malen geweest toen ik nog in Belgie woonde, erg leuke tent. Je moet wel fan zijn van het echte club idee en niet het bar-dancing idee dat we in Nederland hebben.
Berechten en straffen vind ik overdreven kinderachtig en schijnheilig in dit soort gevallen. Knal hem gewoon een paar keer door z'n harses en dan ben je er gewoon van af.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie nooit berecht zal kunnen worden.
Moet wel met de barrett en hipfire uiteraard, anders lijkt het nergens op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Berechten en straffen vind ik overdreven kinderachtig en schijnheilig in dit soort gevallen. Knal hem gewoon een paar keer door z'n harses en dan ben je er gewoon van af.
Inderdaad gewoon een magazijn van een AK in zijn pwnd knallen en gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Berechten en straffen vind ik overdreven kinderachtig en schijnheilig in dit soort gevallen. Knal hem gewoon een paar keer door z'n harses en dan ben je er gewoon van af.
BRRRRRRRRRRRRAMquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet wel met de barrett en hipfire uiteraard, anders lijkt het nergens op.
Vaak? Ik heb je er nog nooit over gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig zit dat laatste wel goed, ga ook vaak in Duitsland uit, heb je ook een paar toffe clubs zitten.
Sinds ik bij Jochem was niet zoveel meer nee, daarvoor ben ik al zo vaak in Duitsland etc uit geweest, en sinds ik thuis woon alweer 2 keer. Maar ik hoef jou toch niet altijd te vertellen waar ik heen ga?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vaak? Ik heb je er nog nooit over gehoord
Net zoals bij Osama, gewoon doen alsof je hem hebt en in zee gooienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wel met 320x240 resolutie camera filmen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:59 schreef KoningStoma het volgende:
PreciesMaar dan wel opnemen, zodat iedereen kan meegenieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |