Ik doe m'n best... op de gezonde manier als je het even niet erg vind.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon helemaal niks, crash dieet, ik mot geen vetklep.
quote:
Je hoeft alleen maar lang genoeg te leven om met haar clit te boksen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik doe m'n best... op de gezonde manier als je het even niet erg vind.
Heeft ze een abnormaal grote clit of zo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar lang genoeg te leven om met haar clit te boksen.
quote:
Ja, ik heb een veel te levendige fantasie.quote:
Mijn leven zou vrij saai zijn zonder mijn fantasiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik heb een veel te levendige fantasie.
Joh! Echt waar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn leven zou vrij saai zijn zonder mijn fantasie
Gelukkig zijn er duitsers die de handel verfilmen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mensen alles konden horen/zien wat er in mijn hoofd allemaal afspeelt... wow...
Dat is beter dan 2 oranje leeuwen die plotseling fortune cookies komen uitdelen aan je bureau.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Staat er opeens een liveband in je bedrijfskantine te spelen.
Hoempapa?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Staat er opeens een liveband in je bedrijfskantine te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |