abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 12:31:28 #1
70532 loveli
N
pi_103320429
De Slankreeks

Vorige deel

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 12:32:14 #2
70532 loveli
N
pi_103320569
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103320571
Ik weiger vooralsnog mijn winterjas aan te doen! Als ik dat nu nog 5 weken vol hou, dan is het me mooi gelukt tot aan kerst. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_103320658
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weiger vooralsnog mijn winterjas aan te doen! Als ik dat nu nog 5 weken vol hou, dan is het me mooi gelukt tot aan kerst. B-)
_O- zat gisteravond met 2 vesten aan :')
Denk erover om naar het werk ook maar een extra vest mee te nemen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 12:37:52 #6
70532 loveli
N
pi_103320690
Het is over 5 weken nog geen kerst :)

Heb m lekker wel aan! Lekker warm!
Weiger nog wintertruien aan te doen en dan is ie buiten wel nodig :)
Be someone that makes you happy
pi_103320834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- zat gisteravond met 2 vesten aan :')
Denk erover om naar het werk ook maar een extra vest mee te nemen.
Ik lag om 8 uur op bed. :P
Op mn werk ligt altijd wel iets extra's met lange mouwen. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 12:47:35 #9
70532 loveli
N
pi_103321056
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Op mn werk ligt altijd wel iets extra's met lange mouwen. B-)
^^
crap in = crap out
pi_103321089
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef Nallie het volgende:
Het is over 5 weken nog geen kerst :)

Heb m lekker wel aan! Lekker warm!
Weiger nog wintertruien aan te doen en dan is ie buiten wel nodig :)
Ik zit over 5 weken in het vliegtuig om van de langste waterglijbaan ter wereld af te gaan.
Bevalt mij trouwens uitstekend om aan het einde van het jaar op vakantie te gaan. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_103321184
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
ik wil het ook niet, niet voor november. Maar, het vriest hier nu zelfs nog, dus het is wel langzamerhand tijd..
pi_103321190
lijstje voor vandaag:

O: roggebrood met tomaat + sapje van 2 geperste sinaasappels/sinaasappelen (?)
T: handje amandelen
L: 2 boterhammen tomaat + 1 appel
T: ? weetnogniet
D: aardappels-vlees-groentjes waarschijnlijk..

heb trouwens sinds gisteravond zin in heel veel eten, geen honger, maar gewoon zin in eten. stom. :p
pi_103321458
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:51 schreef barnvakt het volgende:
lijstje voor vandaag:

O: roggebrood met tomaat + sapje van 2 geperste sinaasappels/sinaasappelen (?)
T: handje amandelen
L: 2 boterhammen tomaat + 1 appel
T: ? weetnogniet
D: aardappels-vlees-groentjes waarschijnlijk..

heb trouwens sinds gisteravond zin in heel veel eten, geen honger, maar gewoon zin in eten. stom. :p
Nog een T plannen na je avondeten?
In principe eet je het beste iedere 2,5 uur iets.
pi_103321553
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zit over 5 weken in het vliegtuig om van de langste waterglijbaan ter wereld af te gaan.
Bevalt mij trouwens uitstekend om aan het einde van het jaar op vakantie te gaan. B-)
Cool :) waar ga je heen? maar wat heeft dat met kerst te maken? Of kerst vakantie?
pi_103321761
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nog een T plannen na je avondeten?
In principe eet je het beste iedere 2,5 uur iets.
en wat is dan slim om s'avonds als tussendoortje nog te nemen? fruit ofzo?
pi_103322038
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Cool :) waar ga je heen? maar wat heeft dat met kerst te maken? Of kerst vakantie?
Omdat ze eerste kerstdag ofzo terugkomt, en in het land waar ze heen gaat is het lekker werm
pi_103322114
Ok ik doe ook een lijstje:

O: 2 bth pindakaas
T: kiwi, koffie met melk
L: 200 gr rauwkost, bouillon, krentenbol met 1 plak kaas
T: grapefruit
B: 2x20 minuten fietsen
D: nader te bepalen, denk simpel pasta met tomatensaus
S: als ik me goed voel bodycombat
T: eventueel nog yoghurt met walnoten
pi_103322134
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:04 schreef barnvakt het volgende:

[..]

en wat is dan slim om s'avonds als tussendoortje nog te nemen? fruit ofzo?
Ik ga altijd voor kwark of vis omdat eiwitten verzadigen en ik van fruit juist meer honger krijg. Maar dat is per persoon verschillend :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103322301
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ga altijd voor kwark of vis omdat eiwitten verzadigen en ik van fruit juist meer honger krijg. Maar dat is per persoon verschillend :')
idem alleen dan noten of kwark.
Of gewoon meteen mijn bed in :P
pi_103322342
Ik heb zojuist een winterjas gekocht :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 13:18:12 #21
70532 loveli
N
pi_103322370
Die ziet er... warm uit.

En je lief vindt 'em mooi???
crap in = crap out
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:19:38 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103322435
Houtje-touwtje! O+
Outdoorsy jas? Die van mij was ook best doer! Maar warm :9

Ik kreeg net een lichtelijke crush op deze van Esprit. Waaarom vind ik altijd megaleuke kleding die ik eigenlijk niet nodig heb :') Ik heb dit jaar al iets van 3 winterjassen gezien die ik wel zou willen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:21:49 #23
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_103322534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Houtje-touwtje! O+
Houtje touwtje O+ mijn (veel te dure) winterjas heeft ook rits en houtje touwtje.

Toffe jas Sigme!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_103322590
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:18 schreef loveli het volgende:
Die ziet er... warm uit.

En je lief vindt 'em mooi???
Jaja, lief was mee :Y.

Lief heeft ķķk een jas gekocht. Nog een tikje duurder :').

Nee, die vent is niet de mijne en ja, dat oranje ding kan uit de nek wanneer je niet bang bent overhoop geschoten te worden.

Ik zal mijn lief vragen een foto te maken van mij in jas.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:24:38 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103322660
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:23 schreef sigme het volgende:
Lief heeft ķķk een jas gekocht. Nog een tikje duurder :').
[ afbeelding ]
Nee, die vent is niet de mijne en ja, dat oranje ding kan uit de nek wanneer je niet bang bent overhoop geschoten te worden.

Je bedoelt waarschijnlijk wel bang om overhoop geschoten te worden. Dat oranje fungeert dan tijdens de jacht als signaal dat je geen hert maar een mens bent.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103322733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je bedoelt waarschijnlijk wel bang om overhoop geschoten te worden. Dat oranje fungeert dan tijdens de jacht als signaal dat je geen hert maar een mens bent.
Ik denk dat 'uit de nek' betekent dat je 'm eraf kunt halen of dat 'ie in ieder geval niet meer zichtbaar is :P
pi_103322747
quote:

[..]

uit de nek als je niet bang bent ;)
pi_103322765
quote:

[..]

Dus als je je niet in een jachtsituatie bevindt, en derhalve niet bang bent overhoop geschoten te worden, kan je hem eruit halen.

Geheel naar verwachting spuitje elf!

Dan maar een lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, rozijntjes
T: plakje krentenweg
L: cracker kaas, cracker ei met ham, halve cracker pindakaas
T: appel
D: sate met zelfgemaakte pindasaus, ok,van pindakaas, noodles en salade
T: crumble met appel en stoofpeertjes
pi_103322826
Oeh is dat zo'n "wax-jas"? die had ik vroeger altijd veur bij de poarden, heerlijk!
pi_103322842
Ik had een mooie winterjas van 600 euro gezien. Toch maar laten hangen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:30:13 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103322932
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:28 schreef Perruche het volgende:
Ik had een mooie winterjas van 600 euro gezien. Toch maar laten hangen.
Wahow! Ik vond die die ik net linkte al doer! (299).

Mooie dingen die duur zijn }:|
pi_103322936
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:28 schreef Perruche het volgende:
Oeh is dat zo'n "wax-jas"? die had ik vroeger altijd veur bij de poarden, heerlijk!
Die van hem is een waxjas. Ik heb er ook wel 2 gepast, maar deze groene wollige was leuker voor mij.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:32:51 #33
148689 Muis006
pi_103323059
Een waxjas wil ik ook nog, heel mooi vind ik die. Je meneer heeft goede smaak sigme :Y
pi_103323152
Kan em niet zo goed voorstellen hoe die jas "staat" :@

Ik ben van de meisje meisje jassen of de directrice jassen volgens mijn Mr enz. :D

Rode kool 50 minuten laten pruttelen met rode wijn-schepje rietsuiker-kaneel-laurier en kruidnagel doet me vergeten hoe vies het vroeger altijd was.
pi_103323187
Ik mag dit jaar geen winterjas kopen van mezelf, dus ontwijk ze ook in winkels :)
Oh en *dure-smaak boks*

Lijstje:

O: appel, kiwi, muesli, lijnzaad, yoghurt
T: koffie verkeerd en nog een appel
L: 4 knackebrodjes volkoren, 2 met pindakaas, 1 met appelstroop, 1 met tomaat + rest van tomaat en een hardgekookt eitje
T: zakje pitjes en zaadjes
D: broodje falafelburger met salade
T: ga misschien naar film dus wellicht popcorn?
B: 2x20 minuten fietsen en half uurtje wandelen
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 13:38:09 #36
70532 loveli
N
pi_103323351
Ik mag van mezelf die ene smaragdgroene jas kopen als 'ie nog flink verder afgeprijsd raakt. Hij is al 3 winters niet verkocht, eerste winter volle prijs, tweede en derde 40% eraf (en nog steeds >300 euro ;( ).
crap in = crap out
pi_103323397
Ik heb 1 oude van Benetton, die heb ik al 6 jaar, is waterdicht en sportief maar aan vervanging toe. En 1 "werk"jas, camel lang model van wol. En 1 "normaal", van de mango, petrol met dubbele knopen en van wol, super leuk.

En die eerste doe ik denk ik weg en dan neem ik een nieuwe. Mag vind ik wel, na 6 jaar!
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 13:42:15 #38
70532 loveli
N
pi_103323560
Vorig jaar heb ik een vintage lammy gekregen O+
* loveli hoopt op koud en droog weer
crap in = crap out
pi_103323665
@perr beterschap!

@Ml rodekoolrecept

Uitje snipperen en fruiten, appeltje in stukjes erbij in een braadpan of iets vergelijkbaars, wel met deksel!
Dan fijngesneden rodekool erbij gooien en even omroeren.
Appelsap erbij tot het net genoeg onder staat om goed te stomen (dus niet helemaal onder) paar laurierblaadjes erbij, paar kruidnageltjes en dan een half uurtje met af en toe omscheppen laten stomen.
Blaadjes en nagels na de tijd eruit halen, uit laten lekken en klaar ben je!
pi_103323768
Wat zal ik vanavond eens gaan eten?

Tot nu toe zijn de D's van deze week:

* Zalm, gepofte aardappelen, berg champignons
* Spaghetti met veel komkommer (die zat niet door de spaghetti heen, overigens :P)
* ????

Misschien lekker wokken met veul groentes :9
pi_103324034
ik twijfel nogsteeds over een nieuwe jas. Heb 3 prima functionele,een normale, een nette en een sportieve, maar wil graag een langere....Helaas is mijn smaak altijd jassen van > 200 euro. En die kwaliteit hebik ook nodig hier, natuurlijk.
pi_103324099
Ik heb de perfecte winterjas nog niet gevonden. Ik heb een lange maar die is te koud en inmiddels veel te groot. Meer een herfstjas dan een winterjas voor koukleumen als ik.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 13:54:28 #43
70532 loveli
N
pi_103324118
En wachten op de uitverkoop? De laatste winterjas die ik voor de volle mep heb gekregen was in 2002...
crap in = crap out
pi_103324121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef Jagärtrut het volgende:
ik twijfel nogsteeds over een nieuwe jas. Heb 3 prima functionele,een normale, een nette en een sportieve, maar wil graag een langere....Helaas is mijn smaak altijd jassen van > 200 euro. En die kwaliteit hebik ook nodig hier, natuurlijk.
ik vind de kou hier in zweden een prima excuus voor een kwaliteitjas van >200 euro O-)
pi_103324178

die vind ik leuk....
pi_103324188
maar goed, 280 euro...
pi_103324465
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

die vind ik leuk....
Dat is voor mij een sportieve jas.
Geloof dat ik een tikkie teveel jassen heb :@

1 kort leer
1 tot op de heup leer
1 oud sportief
1 ex wintersport sportief
1 wintersport
1 lang net print
1 lang net bruin krijgertje
1 zwart net met kraag en lang (die mag je van mij hebben Marmar als ik hem kan vinden=maat 38 en net van de stomerij vandaan)
1 zwart kort
1 zwart nepbont
1 lange echte bont van overgrootoma (ik durf er niet mee over straat)
1 gekleurde sportief-net

Maarja de laatste was 2,50 en ooit (2 jr terug) duur.

Wil nog wel een dikke nette jas de nette jassen die ik nu heb zijn niet dik, die lederen jas tot op de heup zit niet echt fijn hij blubbert in de taille en is krap op de heup logisch ook wel met mijn maten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ml-etje op 20-10-2011 14:10:48 ]
pi_103324504
Ik wil ook een nieuwe winterjas. Heb een knalpaars snowboardjack, maar dat is wel erg snowboard :P. Niet dat ik geld heb voor zo'n mooie lange. En ik wil ook al een nieuwe snowboardbroek, op wintersport en cameraspullen. Maar ik moet sparen :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:09:50 #49
70532 loveli
N
pi_103324799
Ik heb de winterjas nog van toen ik 17 was en die staat nog steeds leuk (hoewel misschien niet helemaal meer modieus en een tikje minder warm dan toen). Misschien moet ik die maar weer gaan dragen als ik geen skijack vind dat qua prijs en looks bevalt :+
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:11:34 #50
70532 loveli
N
pi_103324874
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
Staat 'ie goed? Is 'ie lekker warm? Hadden die beesten nu nog geleefd als ze geen jas waren geworden?

ik ben op ebay naar een oude nertscape aan het kijken ;)
crap in = crap out
pi_103324923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat is voor mij een sportieve jas.
Geloof dat ik een tikkie teveel jassen heb :@

1 kort leer
1 tot op de heup leer
1 oud sportief
1 ex wintersport sportief
1 wintersport
1 lang net print
1 lang net bruin krijgertje
1 zwart net met kraag en lang (die mag je van mij hebben Marmar als ik hem kan vinden=maat 38 en net van de stomerij vandaan)
1 zwart kort
1 zwart nepbont
1 gekleurde sportief-net

Maarja de laatste was 2,50 en ooit (2 jr terug) duur.

Wil nog wel een dikke nette jas de nette jassen die ik nu heb zijn niet dik, die lederen jas tot op de heup zit niet echt fijn hij blubbert in de taille en is krap op de heup logisch ook wel met mijn maten.
Oh ja, best veel, dat zou heul niet in mijn huis passen!

Maar 2 euro 50 en duur?
pi_103324965
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Staat 'ie goed? Is 'ie lekker warm? Hadden die beesten nu nog geleefd als ze geen jas waren geworden?

ik ben op ebay naar een oude nertscape aan het kijken ;)
Zal hem zo eens aantrekken maar ik zie er zelf qua hoofd niet fris uit dus die zal ik je besparen.
Maar als ik hem wegdoe doet oma me (terecht) wat.

Zou hem wel om willen laten maken naar een korte..
pi_103325003
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh ja, best veel, dat zou heul niet in mijn huis passen!

Maar 2 euro 50 en duur?
Het labeltje van 2 jaar terug zat er nog in ;)

Zit in 1 kast, als ik zo klaar ben wel even kiekjes maken.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:17:45 #54
148689 Muis006
pi_103325136
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het labeltje van 2 jaar terug zat er nog in ;)

Zit in 1 kast, als ik zo klaar ben wel even kiekjes maken.
Ik snap er niks van.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:18:24 #55
70532 loveli
N
pi_103325172
Mijn collectie winterjassen:
2 motorjassen met wintervoering, >5 jaar oud
1 suede jas die m'n vader ooit droeg, >35 jaar oud
1 lange jas met bontranden en dons O+ +/- 5 jaar
1 lammy O+ >35 jaar
1 rode wollen jas, halflang, 2 jaar oud
1 skijack uit de vorige eeuw
1 skijack uit 2002
1 sheepskin lange jas, seventies, ook gekregen van eerste eigenaresse

Valt me nog best mee, eigenlijk. Of ik ben wat vergeten.
crap in = crap out
pi_103325190
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik snap er niks van.
Ik ook niet :D
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:18:52 #57
70532 loveli
N
pi_103325191
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik snap er niks van.
Gekocht voor 2 euro en 50 cent. Originele winkelprijs: duur.
crap in = crap out
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:19:45 #58
148689 Muis006
pi_103325222
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Ohhh auf cette bicyclette.
pi_103325284
Haha muis :D

Ik begreep het ook niet. En ik ga niet al mijn jassen opnoemen :6. Moet er wel een paar wegdoen.
pi_103325387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:18 schreef loveli het volgende:

[..]

^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:20 schreef Perruche het volgende:
Haha muis :D

Ik begreep het ook niet. En ik ga niet al mijn jassen opnoemen :6. Moet er wel een paar wegdoen.
Gniffel, als je die kast net aan het opruimen bent dan gaat dat wel,
Anders zou ik het niet eens weten.
pi_103325424
lol jemig!

Mijn jassencollectie:
Leren kort "herfst" jasje
Oude lange jas van ma zonder voering en veel te groot.
Halflange zwarte winterjas van de h&m die minstens zes maten te groot is inmiddels

thats it..

Zomers doe ik altijd vestjes/colbertjes
pi_103325543
Mijn collectie is ook niet indrukwekkend.

- 1 paars snowboardjack
- 1 paarse zomerjas
- 1 zwarte dunne zomer/sportjack

Noooo de snowboardbroek die ik wil is 210 euro excl douane/invoerkosten ;(
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:29:18 #63
70532 loveli
N
pi_103325616
Paarse snowboardbroek? :+
crap in = crap out
pi_103325642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:29 schreef loveli het volgende:
Paarse snowboardbroek? :+
Nee geel :+.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:30:38 #65
70532 loveli
N
pi_103325680
Die combo is vast makkelijk te vinden onder een lawine :+
crap in = crap out
pi_103325721
Paars met geel? Kan je niet gewoon de nuon vragen of ze dat voor je sponsoren? :P
pi_103325750
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_103325753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:31 schreef MarMar het volgende:
Paars met geel? Kan je niet gewoon de nuon vragen of ze dat voor je sponsoren? :P
:D.

Ik ben nu paars met oranje. Ideaal, lekker opvallend op de piste. Alleen jammer dat anderen er niet zo over denken, ik kan mijn reisgenoten nooit terug vinden :P. Maar mijn huidige broek is lek.
pi_103325784
_O- roze met rood met zwart doet hem ook erg goed :+
En dan een bijpassend mutsje.
pi_103325822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
_O- roze met rood met zwart doet hem ook erg goed :+
En dan een bijpassend mutsje.
Ervaring? :+ Ik had eerst wel een knalgele muts erbij, best tof. Maar een helm is toch wel wat handiger en veiliger :P.
pi_103325946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ervaring? :+ Ik had eerst wel een knalgele muts erbij, best tof. Maar een helm is toch wel wat handiger en veiliger :P.
:Y dat is mijn outfit.

edit

Deze O+

[ Bericht 22% gewijzigd door Ml-etje op 20-10-2011 14:47:51 ]
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:38:04 #72
70532 loveli
N
pi_103325975
Jarenlang geskied in een cremewitte jas met wollige manchetten waar alle sneeuw in bleef hangen O+
En dan cremewitte fleecehandschoentjes met leren handschoenen eronder :')
crap in = crap out
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:39:14 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103326026
quote:
Whew, heavy wel. Met die foto erbij zou het me idd niks verbazen als ie dood is.
pi_103326118
Mijn jassencollectie:

1 nette lange grijze winterjas (moet vervangen worden)
1 wit ski-jack
1 paarse trenchcoat (zomerjas) O+
1 donkerblauw winterjasje
1 groene trenchcoat (zomerjas)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_103326125
Jassenlawine

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103326210
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Houtje-touwtje! O+

Ik kreeg net een lichtelijke crush op deze van Esprit. Waaarom vind ik altijd megaleuke kleding die ik eigenlijk niet nodig heb :') Ik heb dit jaar al iets van 3 winterjassen gezien die ik wel zou willen!
Die vind ik ook leuk en ik heb er eigenlijk wel eentje nodig. :+ De jouwe van vorig jaar lijkt erop toch?

Edit: Oh, een paar posts eronder las ik dat hij 299 kost. Dat vind ik echt idioot duur voor zo'n jas. -O-

[ Bericht 7% gewijzigd door conleche op 20-10-2011 14:52:07 ]
pi_103326233
Die zwarte vind ik wel mooi Ml, die met bont echt afzichtelijk :P
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:44:12 #78
70532 loveli
N
pi_103326239
Er zijn in NL niet zoveel gespecialiseerde bonthandelaars meer, weet dat er in Apeldoorn eentje zit die ook aan vermaken doet. Staat erin welk dier het is?

Uit elkaar halen (mouwen eruit, lijf op maat, mouwen erin) en dan op maat maken is wel mogelijk, maar lijkt me prijzig (voering e.d., allemaal tijdrovend om het netjes af te werken).
crap in = crap out
pi_103326251
Ik heb deze jas laatst gekocht:

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 20-10-2011 14:52:40 ]
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_103326277
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef Perruche het volgende:
Die zwarte vind ik wel mooi Ml, die met bont echt afzichtelijk :P
Ja hé :D

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef loveli het volgende:
Er zijn in NL niet zoveel gespecialiseerde bonthandelaars meer, weet dat er in Apeldoorn eentje zit die ook aan vermaken doet. Staat erin welk dier het is?
Nee niet dat ik kan vinden.
Geen labels.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:47:19 #81
70532 loveli
N
pi_103326365
De kraag lijkt me vos, maar ik heb me er nog niet heel erg in verdiept :+
Behalve dat wasbeer goedkoop en duurzaam is, omdat ze die beesten toch gewoon afschieten als roofdier. En het kan goed tegen vocht.
crap in = crap out
pi_103326403
http://www.zalando.nl/bar(...)0035-99.html?size=39
Hebben! 230 euro :')

Plaatje doet het niet :P
pi_103326407
Zwarte jas is mooi, MI, het bontje niet.

Mijn favoriete winterjas O+

Vind de kleur zo mooi. Wil eigenlijk zo'n kleur in het lang.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:48:26 #84
70532 loveli
N
pi_103326412
crap in = crap out
pi_103326436
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef loveli het volgende:
De kraag lijkt me vos, maar ik heb me er nog niet heel erg in verdiept :+
Behalve dat wasbeer goedkoop en duurzaam is, omdat ze die beesten toch gewoon afschieten als roofdier. En het kan goed tegen vocht.
:D ben bang dat het een kasthanger is hij flatteert me niet.
Zou het zelf ook nooit kopen.
pi_103326437
Ewelina, dat is toch geen winterjas :P ben blij dat ik toen ik in het hoge noorden woonde een echt warme winterjas had :D
pi_103326458
Lijkt me idd koud in de winter Ewelina! Ik noem dat een herfstjas ;)
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 14:49:46 #88
70532 loveli
N
pi_103326464
Die kragen dragen ze ook los :Y
crap in = crap out
pi_103326498
Curry wel erg groot. Link: http://www.zalando.nl/joo(...)00c-802.html?size=39

Mooi voor werk :o iemand die zoiets kan vinden voor 150 euro minder?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:51:44 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103326553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Die vind ik ook leuk en ik heb er eigenlijk wel eentje nodig. :+ De jouwe van vorig jaar lijkt erop toch?
Ehmm nouja die van mij is wat bulkier, al kan dat aan de maat liggen :D En hij is bruin! En anders? Maar wel idd zo'n ehhh hoenoemjedat... Nouja hetzelfde model een beetje :+ En warm O+ Maar mooi dat ik je van een optie heb voorzien :D

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:49 schreef Perruche het volgende:
Ewelina, dat is toch geen winterjas :P ben blij dat ik toen ik in het hoge noorden woonde een echt warme winterjas had :D
Eensch! Een mens wil warme billies. 8-)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:52:34 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103326595
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef Phaidra het volgende:

[ afbeelding ]
Ook leuk! O+ Volgens mij staat dat jouw petite zelf ook erg tof!
pi_103326643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:49 schreef MarMar het volgende:
Lijkt me idd koud in de winter Ewelina! Ik noem dat een herfstjas ;)
Hij is goed te doen op warmere dagen. Maar ik moet zeggen dat ik hem idd het meest in de herfst en begin van de lente draag.
pi_103326753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook leuk! O+ Volgens mij staat dat jouw petite zelf ook erg tof!
Ja, de meeste jassen van dat model komen bij mij op de knieën, maar deze niet (gewoon halverwege bovenbenen). En nog een taille! Wel weer typisch dat de jassen die ik mooi vind en me passen altijd in de duurdere categorie vallen (199e). En wachten op de uitverkoop is met XS nooit handig...
Venus in pocketformaat
Š loveli
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:57:04 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103326778
Co, dit is de mijne!
Ik keek net in mijn foto-emmer en bedacht me dat ik hem schijnbaar al 2 jaar heb nu :o
pi_103326837
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, dit is de mijne!
Ik keek net in mijn foto-emmer en bedacht me dat ik hem schijnbaar al 2 jaar heb nu :o
[ afbeelding ]
Oeh die is leuk!!
Staat je goed Maria.
pi_103326849
Staat je goed maria, die kan nog wel twee jaar mee :)
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:00:51 #97
70532 loveli
N
pi_103326935
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef MarMar het volgende:
Staat je goed maria, die kan nog wel twee jaar mee :)
^^
crap in = crap out
pi_103327046
Zon, buiten :W
pi_103327058
Hier heeeeel veel regen :(
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:03:35 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103327059
Dit is wel een foto van toen ik hem pas had, maar het is idd prima kwaliteit, want hij ziet er nog precies zo uit :D Ben er wel erg blij mee inderdaad :Y Voorheen had ik veelal jassen die met 1 winter hun beste tijd wel gehad hadden oO<
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:04:07 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103327082
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef Nallie het volgende:
Hier heeeeel veel regen :(
*insert zonnedansje*
pi_103327163
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*insert zonnedansje*
[ afbeelding ]
Misschien pept het de boel hier wat op als ik dat nu inzet ;)
pi_103327327
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef Ewelina het volgende:
Zwarte jas is mooi, MI, het bontje niet.

Mijn favoriete winterjas O+
[ afbeelding ]

Vind de kleur zo mooi. Wil eigenlijk zo'n kleur in het lang.
Hebben ze dat niet bij de steps op dit moment? Daar zag ik een lange in die kleur, 180 dacht ik.

Ik ben nu serieus wintersport aan het uitzoeken en aan het hopen dat er iemand met me mee wil :'). Eigenlijk heb ik geen geld. Maar snowboarden O+.
pi_103327339
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, dit is de mijne!
[ afbeelding ]
Oh das toch wel anders ja. Wel leuk ook! Die je net postte vind ik echt te duur, deze is ook wel leuk, lijkt er enigszins op en is 140 euro goedkoper......misschien even kijken morgenochtend:

donderdag 20 oktober 2011 @ 15:10:36 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103327347
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:06 schreef Nallie het volgende:

[..]

Misschien pept het de boel hier wat op als ik dat nu inzet ;)
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:12:16 #106
70532 loveli
N
pi_103327429
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:10 schreef Chicolate het volgende:
Hebben ze dat niet bij de steps op dit moment? Daar zag ik een lange in die kleur, 180 dacht ik.
Net zo duur als de jassen van Mart Visser. Dan zou ik niet voor Steps kiezen...
crap in = crap out
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:12:29 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103327440
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh das toch wel anders ja. Wel leuk ook! Die je net postte vind ik echt te duur, deze is ook wel leuk, lijkt er enigszins op en is 140 euro goedkoper......misschien even kijken morgenochtend:

[ afbeelding ]
Eens over de prijs :P En die is ook tof ja! Al zou ik wel naar de ijssterretjes erbij kijken, Esprit heeft 3 gradaties van warmheid!
Al vind ik het idd maf dat ze zulke dure jassen hebben. Bij outdoorsy jassen vind ik het vrij logisch, want die zijn helemaal winter-geoptimaliseerd :+
pi_103327518
Hoe kan ik ook weer een kleiner plaatje hier neer zetten?
pi_103327522
Mijn leren jasje was >300 en heb ik voor 60 kunnen scoren :) die moet wel een paar jaar meegaan, maar lente/herfstjasje.

Misschien moet ik maar gewoon een skipak kopen voor op de scootmobiel, maar aan en uittrekken is dan weer zo lastig :P
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:15:11 #110
70532 loveli
N
pi_103327539
De prijzen die ze voor jassen durven te vragen zijn wel hoog zeg.. Mijn duurste winterjas was 125 euro omdat het uitverkoop was en hij een kapotte rits heeft.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:15:30 #111
70532 loveli
N
pi_103327548
Perr:
[img =400] [/img]
crap in = crap out
pi_103327549
[img=300] Perr :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103327653
Op die manier geeft ie het kleiner weer, maar moet je alsnog het hele plaatje downloaden he :P. (voor de mensen met mobiel internet)
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:19:32 #114
70532 loveli
N
pi_103327701
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Chicolate het volgende:
Op die manier geeft ie het kleiner weer, maar moet je alsnog het hele plaatje downloaden he :P. (voor de mensen met mobiel internet)
Instellingen => beeldkwaliteit => laag ?
crap in = crap out
pi_103327755
Nu dat liedje van Coco op de radio! Somebody that I used to know! :o

Oh, en goedemiddag! :W
Ja doei.
pi_103327882
quote:

[..]

Klopt. Alleen vind ik 180 alsnog veel geld.
Hoewel ik hem wel met 25,- korting kan kopen denk ik. Iets met vaste klant zijn enzo. :@
pi_103327955
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Klopt. Alleen vind ik 180 alsnog veel geld.
Hoewel ik hem wel met 25,- korting kan kopen denk ik. Iets met vaste klant zijn enzo. :@

Ik heb die blauwe van de steps. Gekocht toen ie nog 220 was :(, maar hij is wel heeeeeel mooi en hij valt ook zo mooi O+.

[ Bericht 8% gewijzigd door Quinazoline op 20-10-2011 15:30:38 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_103328001
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:25 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik heb die blauwe van de steps. Gekocht toen ie nog 220 was :(, maar hij is wel heeeeeel mooi en hij valt ook zo mooi O+.
Ik moet nog even een fikse tandartsrekening betalen. ;(
pi_103328067
Deze zou trouwens ook een optie zijn, wel in het paars dan.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:30:30 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103328163
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Oei ik dacht al :D Bananig :P Paars kan wel mooi zijn.

Al is het geheel niet zo mijn smaak denk ik.
pi_103328171
O: stukje ontbijtkoek :@ (verslapen)
T: yoghurt
L: 2 boterhammen met 2 gebakken eitjes :9
T: iig fruit
D: ? uit eten
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:30:40 #122
70532 loveli
N
pi_103328176
Voor de kwaliteit die ze leveren vind ik steps echt te duur. En hun paspop heeft een heel ander figuur dan ik.
crap in = crap out
pi_103328237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oei ik dacht al :D Bananig :P Paars kan wel mooi zijn.

Al is het geheel niet zo mijn smaak denk ik.
Mijn zus komt goed weg met bananenkleding. Staat haar prachtig. :Y
pi_103328262
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook mooi inderdaad, maar wel een stuk korter.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
Voor de kwaliteit die ze leveren vind ik steps echt te duur. En hun paspop heeft een heel ander figuur dan ik.
Tot nu toe geen problemen mee gehad (ook nog nooit zo'n dure jas gekocht :@ ) maar de service is altijd wel erg goed.
pi_103328263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
Is het laatste niet doorslaggevend? ;)

Die paspop is de reden dat ik er koop!
pi_103328264
mijn eerste indruk was BANAAN :') ;(

en verder ben ik met Maria :P

En ik heb een multifunctionele jas, met fleecevest dat er in de winter in geritst kan worden :P in de zomer heb ik dus dezelfde jas als in de winter *)

Maar ik heb ook nog wat jassen voor bij nette kleren en zoals vandaag voor bij een rok. Die heb ik vorig jaar gekocht bij de C&A, was voor 3 jassen 23 euro kwijt :')
Ja doei.
pi_103328307
Thanks li! zometeen even wat schoenen posten :')
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:33:15 #128
70532 loveli
N
pi_103328316
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:32 schreef Ewelina het volgende:
Is het laatste niet doorslaggevend? ;)

Die paspop is de reden dat ik er koop!
Dat laatste is doorslaggevend om er tijdens de uitverkoop ook niet naar binnen te stappen :+
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:33:31 #129
70532 loveli
N
pi_103328323
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef Perruche het volgende:
Thanks li! zometeen even wat schoenen posten :')
!
crap in = crap out
pi_103328334
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:32 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Die is ook mooi inderdaad, maar wel een stuk korter.

[..]

Tot nu toe geen problemen mee gehad (ook nog nooit zo'n dure jas gekocht :@ ) maar de service is altijd wel erg goed.
1 x een jurkje van 90,- die heel snel kapot was- maar die had ik ook per ongeluk in de droger gestopt terwijl het niet mocht... eigen schuld dus. Hoewel ik het stofje in kwestie tegenwoordig maar mijd omdat het erg kwetsbaar is.
pi_103328357
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat laatste is doorslaggevend om er tijdens de uitverkoop ook niet naar binnen te stappen :+
En dat roze/witte/oranje rokje dan? :P
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:34:37 #132
70532 loveli
N
pi_103328370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En dat roze/witte/oranje rokje dan? :P
Daar kwam m'n moeder mee aan :+
crap in = crap out
pi_103328395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

1 x een jurkje van 90,- die heel snel kapot was- maar die had ik ook per ongeluk in de droger gestopt terwijl het niet mocht... eigen schuld dus. Hoewel ik het stofje in kwestie tegenwoordig maar mijd omdat het erg kwetsbaar is.
Dat vind ik dan wel weer lastig, ze hebben hele leuke jurkjes, maar soms is het net te kwetsbaar om tijdens het werk aan te trekken. En 's avonds eindig ik toch vaker in een comfortable broek op de bank dan in een jurkje.
pi_103328426
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nu dat liedje van Coco op de radio! Somebody that I used to know! :o

Oh, en goedemiddag! :W
Oh! Ik zat in de auto net en toen hoorde ik 'm ook O+
Toen waren we dus eigenlijk een soort van verbonden met elkaar O+

:P
pi_103328463
*;
Ja doei.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:36:51 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103328467
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer lastig, ze hebben hele leuke jurkjes, maar soms is het net te kwetsbaar om tijdens het werk aan te trekken. En 's avonds eindig ik toch vaker in een comfortable broek op de bank dan in een jurkje.
Haha, ik zeg altijd weer een schietgebedje als ik mijn groene Steps jurkje (die ik aan had bij de bruiloft van Mo en MrWolf) in de wasmachine mik, de bovenste laag is namelijk héél dunnig spul en voelt heel kwetsbaar aan :+ Maar tot nu toe ging het goed! :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:37:04 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103328475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh! Ik zat in de auto net en toen hoorde ik 'm ook O+
Toen waren we dus eigenlijk een soort van verbonden met elkaar O+

:P
Wat rrrromantiessss! :D
pi_103328479
quote:

[..]

Ik zit de hele dag achter de pc op mijn luie reet, dat gaat dus prima. :+ En ik trek ze gewoon aan naar college ed. Jurkjes O+
pi_103328539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha, ik zeg altijd weer een schietgebedje als ik mijn groene Steps jurkje (die ik aan had bij de bruiloft van Mo en MrWolf) in de wasmachine mik, de bovenste laag is namelijk héél dunnig spul en voelt heel kwetsbaar aan :+ Maar tot nu toe ging het goed! :P
Goed het wasetiket lezen. Ik gooi die jurkjes overigens niet in de droger, maar hang ze op een hanger te drogen. En ik was ze binnenstebuiten in een speciaal waszakje.
pi_103328548
Veel winterjassen trouwens ^^

Ik heb er twee. Een relatief nette, zwarte. En een soort wandeljas (maar ik wil er een met dons, zo'n gewatteerd ding, maar dan liefst een die er niet uitziet als een glimmende, gepimpte vuilniszak met een bontkraag).

Vandaag sloot ons gebouw om 15u btw. Dus ik ben al thuis *O* :s)

Vanavond ga ik (uit) eten met mijn schoonmoeder :)

Dus.
pi_103328554
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zit de hele dag achter de pc op mijn luie reet, dat gaat dus prima. :+ En ik trek ze gewoon aan naar college ed. Jurkjes O+
Op computer-werk dagen doe ik het ook nog wel eens (hoewel men dan meteen vraagt of er iets te vieren is), maar op het lab wil (en moet) ik gewoon een broek aan.
pi_103328597
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Op computer-werk dagen doe ik het ook nog wel eens (hoewel men dan meteen vraagt of er iets te vieren is)
Schijt aan hebben. Het is toch leuk om er mooi uit te zien? :7

Wat dat betreft... Parijs en Milaan O+
pi_103328617
quote:

[..]

Zodra ik thuis kom (en niet meer weg hoef), verruil ik mijn outfit-van-de-dag voor een joggingbroek, een vest van Martijn & huissokken met sloffen. Ik ben zo goddamn sexy 's avonds :9
pi_103328641
Maria! Ik moet voor 'Geography & Empire' een geschreven iets kiezen voor een essay.
Op het moment zit ik met 'Gulliver's Travels' of 'Oroonoko' in m'n hoofd. ' Heart of Darkness' mag niet ;( omdat we die tijdens de colleges voorbij hebben zien komen.. weet jij nog iets literairs (Brits uiteraard) waarin veel beschreven wordt over landschap en dergelijken? :o :@
Ja doei.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:42:15 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103328687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zodra ik thuis kom (en niet meer weg hoef), verruil ik mijn outfit-van-de-dag voor een joggingbroek, een vest van Martijn & huissokken met sloffen. Ik ben zo goddamn sexy 's avonds :9
Rrrrr! :7

Ik heb nu mijn flobberige uitmekaarvallende flopsypants aan, met paars fleecevestje (met bijpassende paarse sloffen met strikje! :P) en WoW girly, en m'n haar lazert uit mijn clip O+
I feel prettyyyyy oh so prettyyyy! :7
pi_103328713
Ik heet dan wel geen Maria mo, maar als je Gullivers Travels neemt: lees het boek Captives van Linda Colley. Dat past dan precies in je straatje. :Y
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:43:08 #147
70532 loveli
N
pi_103328727
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

_O- Martijn heeft zooo de loterij gewonnen :P

Hoe is je buik?
crap in = crap out
pi_103328735
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Schijt aan hebben. Het is toch leuk om er mooi uit te zien?
Heb ik ook, aan de andere kant is het ook wel verrassend dat het die mannen opvalt. En ik voel me altijd wat zelfverzekerder dan in een spijkerbroek/gympen/oude trui, dus misschien zien ze dat wel :).
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:43:22 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103328739
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Ik moet voor 'Geography & Empire' een geschreven iets kiezen voor een essay.
Op het moment zit ik met 'Gulliver's Travels' of 'Oroonoko' in m'n hoofd. ' Heart of Darkness' mag niet ;( omdat we die tijdens de colleges voorbij hebben zien komen.. weet jij nog iets literairs (Brits uiteraard) waarin veel beschreven wordt over landschap en dergelijken? :o :@
Iets Empire-achtigs?

Binnen postkolonialisme is ook een hele stroming die zich bezig houdt met eco-criticism, misschien kan je daar wat vinden! Eens denken hoor...
pi_103328748
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik heb nu mijn flobberige uitmekaarvallende flopsypants aan, met paars fleecevestje (met bijpassende paarse sloffen met strikje! :P) en WoW girly, en m'n haar lazert uit mijn clip O+
Damn woman! That's hot :9
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:43:50 #151
148689 Muis006
pi_103328760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

WoW *O*

Ik heb uggs aan, een joggingbroek, mijn Thunderbluff warstompers t-shirt en een dekentje om *).

Thuis studeren O+
pi_103328766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- Martijn heeft zooo de loterij gewonnen :P

Hoe is je buik?
Flubby.

;(
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:44:01 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103328770
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Damn woman! That's hot :9
Prikkelende beschrijving, nietwaar! :7
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:44:36 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103328797
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

WoW *O*

Ik heb uggs aan, een joggingbroek, mijn Thunderbluff warstompers t-shirt en een dekentje om *).

Thuis studeren O+
Thunderbluff Warstompers! *O* Ik heb een Nelf /dance shirtje aan *)
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:44:40 #155
70532 loveli
N
pi_103328801
Nu: spijkerbroek, kisten, cashmere trui. Hot!! Nou ja, warm.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:45:05 #156
70532 loveli
N
pi_103328816
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Flubby.

;(
_O- Nog even en hij is strak :P
crap in = crap out
pi_103328819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Iets Empire-achtigs?

Binnen postkolonialisme is ook een hele stroming die zich bezig houdt met eco-criticism, misschien kan je daar wat vinden! Eens denken hoor...
Het liefst heb ik iets in de straat van Heart of Darkness O+ stom dat dat niet mag, want dat was echt mijn eerste gedachte toen ik de opdracht las -O- maar helaas!

En bedankt Ewelina.
Ja doei.
pi_103328827
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Prikkelende beschrijving, nietwaar! :7
Schei uit ja. Ik gleed bijna van mijn stoel af. En als je niet ophoudt, moet ik zo dweilen. :9~
pi_103328874
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:45 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- Nog even en hij is strak :P
Als het goed is wel ja ^^

Ik wilde net nog iets zeggen, maar nu ben ik vergeten wat :{
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:46:44 #160
70532 loveli
N
pi_103328897
Zwangerschapsalzheimer.
crap in = crap out
pi_103328950
Oh, weet het weer :D

Net twee eindpresentaties voor het vak marketingcommunicatie gehad. Een student omschreef hun doelgroep als volgt: "they are gadgetlovers with a strong focus on men".

:D!

Hij bedoelde te zeggen dat hun doelgroep uit gadgetlovers bestaat, en dat dat voornamelijk mannen zijn. Maar dat zei hij niet :+ Ik lolde van binnen toen hij dat zei _O-
pi_103328972
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef loveli het volgende:
Zwangerschapsalzheimer.
Zou het nu al? ;(
pi_103329030
Oh, ik weet trouwens niet meer wie net de eerste link naar Zalando plaatste. Maar bedankt. Nu MOET ik kopen. Vervelend :') :s)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:50:11 #164
148689 Muis006
pi_103329036
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zou het nu al? ;(
Je geeft zojuist antwoord op je eigen vraag.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 15:50:51 #165
70532 loveli
N
pi_103329056
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Scherp!
crap in = crap out
pi_103329070
Shirt met lange mouwen, spijkerbroek en badjas hier. Normaal zou ik al lang die spijkerbroek verruild hebben voor wat makkelijks, maar ik moet zo nog de deur uit :+.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:51:08 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103329073
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het liefst heb ik iets in de straat van Heart of Darkness O+ stom dat dat niet mag, want dat was echt mijn eerste gedachte toen ik de opdracht las -O- maar helaas!

En bedankt Ewelina.
Da's niet helemaal mijn periode! Ik heb even naar mijn boekenkast gekeken. Misschien The Ground Beneath Her Feet van Rushdie? Niet specifiek over landschap/Engeland e.d., maar er zitten een paar boeiende beschrijvingen in geloof ik, al is het al een tijdje geleden dat ik het las... Net als The Satanic Verses, maar die doet meer met cityscapes. Is ook landschap, daar niet van :P
Als ik wat nuttigers bedenk PM ik je wel even!
pi_103329094
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

LOL!

Dammit ja :D
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:52:39 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103329134
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Schei uit ja. Ik gleed bijna van mijn stoel af. En als je niet ophoudt, moet ik zo dweilen. :9~
pi_103329220
Lijstje:

O: Kwark met havermout
T: 2 bth kipfilet, glas melk
L: 2 bth kalkoen/peer/paard, wat vis, glas melk
T: 2 bth paard, 1/2 grapefruit
T: Bak kwark
T: BCAA-shake
S: 30 min. heavy compounds, 30min. cardio, 10min iets
D: Bruine bonen met 2 speklappen
T: Amandelen + 2 wodka
T: Bak kwark
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:58:02 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103329319
Winterjas moet alleen warm...

Lijst:
O: kwark en vla
T's: mandarijn, appel, peer, wortels, cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen ossenworst, kom aardappel-preisoep met rookworst, beker melk
T's: mandarijn, blokje choco, kommetje nibb-it
D: stamppot boerenkool met spekjes en rookworst
T: 2 stoofperen

Zijn jou stoofperen nog gelukt Loveli?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 16:03:48 #172
70532 loveli
N
pi_103329500
Hm.. ze roken lekkerder dan ze smaakten. Maar dat was een gevalletje haast, te weinig ingredienten en dan maar op de gok iets anders erin mikken. Volgende alcoholvrije batch wordt wel lekker :9
crap in = crap out
pi_103329555
Deze keer nog wat meer loveli-bloed? :P :D
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:08:41 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103329667
Mijn laatste charge is ook niet echt heel goed gelukt... Nou ja, waren iig gratis peertjes :D

BMhalskankeronderzoek, niks geen vreemde celletjes, fijn *O*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:12:44 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103329839
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn laatste charge is ook niet echt heel goed gelukt... Nou ja, waren iig gratis peertjes :D

Mooizo! *O*
pi_103330280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:

*O* *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_103330427
Fijn uniek! :) *O*
pi_103330442
Jee, nog maar 4 uur en vanaf dan dienst *O*

Ik proef zoetstof in mn appel, dat kan zeker niet :')
pi_103330485
Uniek *O* je mag een cadeautje!
pi_103330488
Yay Uniek! *O*
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 16:28:39 #181
70532 loveli
N
pi_103330511
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uniek *O* je mag een cadeautje!
^^ *O*
crap in = crap out
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:31:53 #182
148689 Muis006
pi_103330660
Mooi zo Uniek *O*

Oh man, ik had mezelf voorgenomen om geen kleren meer te kopen want ik heb er al superveel. Heb ik toch een rokje en een trui gekocht :')

Ik lijk Marshall met zijn sweeping declarations wel.
pi_103330661
Mooi zo, uniek! *O*.

Kijk eens wat ik vanochtend in m'n bed vond. O+.

quote:
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door DevilsAndDust op 20-10-2011 17:00:02 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_103330794
Ik was het coco, sorry! Ik heb ook heel veel leuke schoenen gevonden :') maar even geen tijd om te posten ivm werk :
pi_103331411
Nibb-it ringen of stokkies uniek? :9
Die ringen passen niet meer op m'n vingers ;(

En ^O^ voor de uitslag :)

Baard jaloers natuurlijk, DaD? :D :P
pi_103331430
SPOILER
allemaal hebben ;(

Samen slechts 360 euro *) welke zal ik nemen?
pi_103331546
de bovenste en de onderste proesj :)
pi_103331573
Ik zou zeggen de onderste Perr :D

/sportschoolwaarts :W
pi_103331665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:50 schreef Perruche het volgende:
SPOILER
allemaal hebben ;(

Samen slechts 360 euro *) welke zal ik nemen?

Maar als je moet kiezen: de onderste.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:56:53 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103331707
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar als je moet kiezen: de onderste.
Van dattum! :D

Onderste vind ik het mooist, dan de eerste en dan de tweede! 8-)
pi_103331709
Ik ben eten bij/met de schoonmoeder. Laters! :)
pi_103331714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Van dattum! :D

Onderste vind ik het mooist, dan de eerste en dan de tweede! 8-)
Exact die volgorde! O+ *;
pi_103331897
Have fun coco :*
pi_103331959
Ok dan ga ik de onderste en de bovenste bestellen *O* harhar!

* Perruche is gonna buy ALL the shoes!!!!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:05:01 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103332010
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:03 schreef Perruche het volgende:
Ok dan ga ik de onderste en de bovenste bestellen *O* harhar!

* Perruche is gonna buy ALL the shoes!!!!
You go, chica! B-)

Coco, haz fun!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:07:36 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103332109
:')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:12:48 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103332279
Drei auf een rij!

O: havermout met melk, rozijntjes en kaneel :Y)
T: wortels!
L: twee sneetjes met ardenner
T: snee met pindakaas
D: brood want teveel brood in huis en licht eten voor sport!
S: Zumba
T: je ne sais pas
pi_103333500
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Veel winterjassen trouwens ^^

Ik heb er twee. Een relatief nette, zwarte. En een soort wandeljas (maar ik wil er een met dons, zo'n gewatteerd ding, maar dan liefst een die er niet uitziet als een glimmende, gepimpte vuilniszak met een bontkraag).

Vandaag sloot ons gebouw om 15u btw. Dus ik ben al thuis *O* :s)

Vanavond ga ik (uit) eten met mijn schoonmoeder :)

Dus.
Ja die ga ik vandaag kopen :D Twijfel tussen donkerblauw en grijs..

Worry is a misuse of imagination
pi_103333615
Oeh die is leuk prob, die blauwe! Waarvan?
pi_103333658
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef Perruche het volgende:
Oeh die is leuk prob, die blauwe! Waarvan?
monki!
de grijze staat mooi bij m'n huid en de blauwe weer mooi bij m'n haar
wil eigenlijk een lichte winterjas dus ik twijfel..
pi_103333923
quote:

[..]

Ik ben nu serieus wintersport aan het uitzoeken en aan het hopen dat er iemand met me mee wil :'). Eigenlijk heb ik geen geld. Maar snowboarden O+.
Ga anders mee met je studievereniging? Of bij veel studentenverenigingen hebben ze altijd nog wel plek :)
pi_103334024
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef Phaidra het volgende:

[ afbeelding ]
leuk! waar is die van?
pi_103334416
:W vanuit de wachtkamer.
Populaire dermatologe geloof ik :P.
Bergje groenvoer voor komende week ook weer binnen :9 en mijn favo citroendrankje *O*
pi_103334424
hoi *binnenstampt na bijlezen maar met niks te melden*

ohja toch... ik heb gofter blijkbaar begin september een keer door rood gereden. auw. wat is dat duur!!! ik baal, want ik rijd altijd heel netjes en voorzcihtig en heb toch al twee bonnen. vraag me af hoeveel bonnen die idioten krijgen die mij overal keihard voorbijracen als ik al op de max snelheid rijd. grom.
Kwak
pi_103334449
Da´s laat Ml! loopt het zo uit?
pi_103334593
Avondspreekuur ;) hoop wel dat het vlot want wil graag nog ff sporten.
Morgen heel de dag vergaarderen.
Wilde jij die zwarte jas hebben Marmar? Ik draag hem toch niet.
pi_103334727
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
Avondspreekuur ;) hoop wel dat het vlot want wil graag nog ff sporten.
Morgen heel de dag vergaarderen.
Wilde jij die zwarte jas hebben Marmar? Ik draag hem toch niet.
Ik zie nu pas dat er `iets voor marmar` bij staat, lief! Ik vind m wel mooi :D Graag dus!
pi_103334957
dat vermoedde ik al :D Het is maat 38 en goed getailleerd. Of hij heel warm is weet ik niet.

Balen Kwak! Maar die krijgen er heus meer dan jij.
pi_103334963
Jas in foto's!
SPOILER
pi_103335005
Oh bij jou vind ik die jas veel leuker dan op dat eerste plaatje Sig!! Staat je goed!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:30:45 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103335546
Eens met Mar! Ik vind de kleur ook mooier zo O+ Past goed bij je haarkleur ook. Staat je heel leuk!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:59:00 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103336931
Staat je goed sigme!

Ik heb 1 winterjas en die heb ik voor het 3e of 4e jaar aan dit jaar. Jassen boeien me niet zo geloof ik.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:05:42 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103337237
Lief ML van de jas aan Mar :Y

Sigme O+
pi_103337387
Mooie jas Sigme! En de hondjes O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_103338199
:W vanaf het vliegveld. Chagarijnig, want blijkbaar is mn geld op, maar dat kan ik niet checken want geen apparaat met me mee...
pi_103338571
Bereikbaarheidsdienst en mn kentekenplaten blijken gejat. Ik kan wel janken.
Nu aangifte doen.
pi_103338731
Oh puff wat vervelend! Is er geen reserve auto?
pi_103338771
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu aangifte doen.
Oh jemig! Wat stom!!! *knuffel*
pi_103338826
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef Perruche het volgende:
Oh puff wat vervelend! Is er geen reserve auto?
Ja, gelukkig was ik op de locatie waar de dienstautootjes zijn, maar ze gaan er vast geen leuke dingen mee doen...
pi_103338941
Aaaargh... frustrerend.

Mijn D was 2 boterhammen (kaas, jam) en 2 koekjes. :'). Zo maar sporten.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 19:39:16 #221
70532 loveli
N
pi_103339106
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja, gelukkig was ik op de locatie waar de dienstautootjes zijn, maar ze gaan er vast geen leuke dingen mee doen...
Mee tanken is het waarschijnlijkst. Voor een ramkraak nemen ze de hele auto mee.
crap in = crap out
pi_103339247
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu aangifte doen.
Oh! Wat klote!
Succes met het gedoe dat je er vast mee krijgt. En boos janken mag best, wat een eikelige rotstreek.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 19:42:53 #223
70532 loveli
N
pi_103339313
Even navraag doen hoe snel je nieuwe platen kunt laten maken, kan zijn dat je de aangifte moet meenemen, lig autopapieren meenemen. Op zich kosten platen een kwartiertje om te maken, kan zjjn dat de administratie het langst duurt.
crap in = crap out
pi_103339325
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:08 schreef Syrena het volgende:
Mooie jas Sigme! En de hondjes O+
Meer verse beestenfoto's in sigme's diergaarde deel drie

En we hebben dus vandaag de varkens naar het slachthuis gebracht. Liep soepel allemaal, maar het blijft een vervelende operatie.
pi_103339376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:42 schreef loveli het volgende:
Even navraag doen hoe snel je nieuwe platen kunt laten maken, kan zijn dat je de aangifte moet meenemen, lig autopapieren meenemen. Op zich kosten platen een kwartiertje om te maken, kan zjjn dat de administratie het langst duurt.
Volgens mij kan je geen nieuwe platen zomaar meer laten maken maar moet dat allemaal via de RDW en duurt het 1 tot 3 werkdagen.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 19:47:43 #226
70532 loveli
N
pi_103339577
In dat geval zou ik aanhangerplaten laten maken, de aangifte op zak houden en dom blondje spelen als ze me per ongeluk aanhielden.
crap in = crap out
pi_103339749
Ik mis wat posts geloof ik :?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:58:02 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103340148
Mopper, mopper, mopper. Eindelijk het aanbod van het Duitse bedrijf binnen, bieden ze 12000 euro minder dan mijn absolute ondergrens. En daar ga ik morgen 6 uur voor in de auto zitten.
pi_103340260
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
Mopper, mopper, mopper. Eindelijk het aanbod van het Duitse bedrijf binnen, bieden ze 12000 euro minder dan mijn absolute ondergrens. En daar ga ik morgen 6 uur voor in de auto zitten.
De Direktorin functie?
pi_103340449
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef loveli het volgende:
In dat geval zou ik aanhangerplaten laten maken, de aangifte op zak houden en dom blondje spelen als ze me per ongeluk aanhielden.
Met van die knalwitte platen gaat dat van dat aanhouden niet heel lang uitblijven.
pi_103340496
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij kan je geen nieuwe platen zomaar meer laten maken maar moet dat allemaal via de RDW en duurt het 1 tot 3 werkdagen.
Klopt en voor de tussenliggende periode krijg je een papier mee.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:05:25 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103340557
Jezus Puff, wat een klotegedoe!
pi_103341271
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus Puff, wat een klotegedoe!
Nou, inderdaad :{ Hoop dat alles snel weer in orde komt :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:22:41 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103341574
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De Direktorin functie?
Jup. En het verschil met mijn huidige salaris is ook veel te klein. Voor een paar honderd euro netto extra per maand zou ik een prettige werkplek met veel vrijheid en mijn kinderen in de buurt moeten opgeven. Sterker nog, voor deze baan zou ik een tweede woning moeten zoeken en de hele week van huis zijn. En dat weten zij ook. Voel me beledigd :')
pi_103342148
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Ga anders mee met je studievereniging? Of bij veel studentenverenigingen hebben ze altijd nog wel plek :)
Mijn studievereniging doet dat niet. We zijn te klein ofzo. Ben nu aan het rondvragen bij studiegenoten wie er mee zouden willen :P.

Wat stom Tink! Je zou toch denken dat zij ook weten dat jij daar niet op in gaat :').
pi_103342616
Zo, eten met schoonmoeder was gezellig :) Ben nu net thuis.

Sigme, wat een leuke jas :) En wat jammer dat je hoofd uitgevlakt is op de foto, ben juist zo benieuwd naar je hoofd :D :s)

Puff, wat ontzettend irritant, dat van die nummerplaten -O- :*

En nu ga ik lekker even gamen :)

:*
pi_103343523
bleeeeeh ;(
pi_103343821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jup. En het verschil met mijn huidige salaris is ook veel te klein. Voor een paar honderd euro netto extra per maand zou ik een prettige werkplek met veel vrijheid en mijn kinderen in de buurt moeten opgeven. Sterker nog, voor deze baan zou ik een tweede woning moeten zoeken en de hele week van huis zijn. En dat weten zij ook. Voel me beledigd :')
Mededelen :Y wel lef hebben van ze maar wie weet testen ze je.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:08:37 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103344350
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mededelen :Y wel lef hebben van ze maar wie weet testen ze je.
Wie weet. Nouja, ik rij er morgen wel heen en vertel ze dat ik het aanbod onacceptabel vind, maar op zich nog wel interesse heb in de functie. Kijken wat het antwoord is.
pi_103344386
Morgenochtend naar de kentekenboer in de buurt.
pi_103344782
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wie weet. Nouja, ik rij er morgen wel heen en vertel ze dat ik het aanbod onacceptabel vind, maar op zich nog wel interesse heb in de functie. Kijken wat het antwoord is.
Zie het als een spel, dan beschadigd het je het minst.
Zit meestal aan de andere kant van de tafel en sommige leidinggevenden lijken te denken dat het het proberen waard is.
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 21:25:48 #242
70532 loveli
N
pi_103345376
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Met van die knalwitte platen gaat dat van dat aanhouden niet heel lang uitblijven.
Heb nog ergens een spuitbus kentekenplaat-geel liggen :')
crap in = crap out
pi_103345478
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Bedoel je mijn opmerking?
Heb hem van de RDW site gehaald, dus moet wel goed zijn toch?
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 21:28:54 #244
70532 loveli
N
pi_103345556
gehannes met mobiel :(
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 20 oktober 2011 @ 21:32:58 #245
70532 loveli
N
pi_103345796
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
Per telefoon/mail vertellen dat je dit aanbod niet op prijs stelt is onbeleefd in D? Om zes uur te rijden voor iets wat he in vijf minuten kunt zeggen... Neem aan dat het wel een strategie van ze is. Kijken of je zes uur in de auto gaat zitten ondanks een kloteaanbod.
crap in = crap out
pi_103346124
Da's klote Puff -O-

En verder wat loveli zegt: daar zou ik echt geen 6 uur voor gaan rijden :@ of denk je dat de kans groter is dat ze meer bieden als je wél gaat dan wanneer je zegt dat je daar niet voor komt rijden?
Ja doei.
pi_103346160
Oh, en wat is boboti toch lekker O+

Wel zelfgemaakt, niet uit een pakje van Knorr :P
Ja doei.
pi_103346319
Final lijstje:

O: 2 bth pindakaas
T: kiwi
L: 200 gr rauwkost, bouillon, krentenbol kaas
T: 2 koffie met melk
T: vifit
B: 2x20 minuten fietsen
D: 2bth (kaas, jam), 2 koekjes, grapfruit
S: bodycombat
T: 200 ml yoghurt met handje amandelen/walnoten en 3el havermout

Volgens eetmeter rond de 1780 kcal.
pi_103346354
Oeh mo welk recept gebruik je? al super lang niet meer gemaakt en het is idd super lekker!
pi_103346448
En waarschijnlijk moet ik zo weer onderweg.
/pechdag }:| Ik wil gewoon lekker coccoonen thuis
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:43:07 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103346518
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zie het als een spel, dan beschadigd het je het minst.
Zit meestal aan de andere kant van de tafel en sommige leidinggevenden lijken te denken dat het het proberen waard is.
Exact. Heb al weer wat andere alternatieven achter de hand :')
Wel zonde van de tijd. Voor dit aanbod heb ik driekwartjaar andere alternatieven in de wacht gezet.

En @de rest: het gaat om een internationaal bedrijf in een nichemarkt. Wat er ook uit komt, ik wil dat de verhoudingen goed blijven omdat we elkaar zeker nog eens tegenkomen in de toekomst. Mogelijk zelfs in een klant-leverancierrelatie. Vandaar dat ik er heenrij. Een persoonlijk gesprek is altijd beter dan een telefonische mail (al zien ze dat aan de andere kant van de tafel neit zo geloof ik :') ga er maar van uit dat ze het erg druk hebben ofzo :') )
pi_103346689
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef Perruche het volgende:
Oeh mo welk recept gebruik je? al super lang niet meer gemaakt en het is idd super lekker!
Kruising tussen:

http://www.kaapstadmagazi(...)eginners/10_22_17449 en

http://www.mijnreceptenbo(...)se-bobotie-5298.html

deze, máár wel naar eigen inzicht....

Had zelf vandaag 200 gram gehakt, 200 gram sperziebonen, een hele appel en de helft zo ongeveer van de rest van het originele recept: kortom: meer masala, meer kunjit, meer álles eigenlijk, want 't mag van mij wel aardig wat masala-smaak hebben...

Volgende keer ga ik er veel meer sperziebonen bij doen in ieder geval :9
Ja doei.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:48:36 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103346836
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kruising tussen:

http://www.kaapstadmagazi(...)eginners/10_22_17449 en

http://www.mijnreceptenbo(...)se-bobotie-5298.html

deze, máár wel naar eigen inzicht....

Had zelf vandaag 200 gram gehakt, 200 gram sperziebonen, een hele appel en de helft zo ongeveer van de rest van het originele recept: kortom: meer masala, meer kunjit, meer álles eigenlijk, want 't mag van mij wel aardig wat masala-smaak hebben...

Volgende keer ga ik er veel meer sperziebonen bij doen in ieder geval :9
Klinkt lekker.
pi_103346928
Masterchef doet raar.
pi_103346979
tsss Tink, ik zou me ook beledigd voelen...
Snap dat je de relatie goed wil houden. Zou het eventueel nog een soort van test kunnen zijn? Kijken of je echt haar op je tanden hebt of zo? :+
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:51:31 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103346999
quote:
13s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef Perruche het volgende:
Masterchef doet raar.
Ik doe heus niet raar :P

Trusten :*
pi_103347017
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik doe heus niet raar :P

Trusten :*
:D truste unieksels!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:52:03 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103347027
Wat een nitwits Tink :o 6 uur rijden daarvoor, meh. Skype met webcam? oO<

En Puff, wat stom van je kentekenplaten! :{ Wie jat dat nou oO<

Ik heb gezumbaat en het was nice :Y) Nog even gesocialized ook, leuk.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:52:06 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103347032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef progje het volgende:
tsss Tink, ik zou me ook beledigd voelen...
Snap dat je de relatie goed wil houden. Zou het eventueel nog een soort van test kunnen zijn? Kijken of je echt haar op je tanden hebt of zo? :+
Geen idee. We zullen er morgen achter komen :+
pi_103347117
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee. We zullen er morgen achter komen :+
Succes ieg!
pi_103347215
Volgende week (of zondag) ga ik weer hardlopen *O*

rug/nek/schouder/knie gaat een stuk beter *) dus vind dat ik wel weer mag gaan, rustigaan, niet meteen 6km, maar een klein rondje. Heb 't gemist! Zeker met dit lekkere weer O+
Ja doei.
pi_103347551
Arrrrrr. Piraat.
pi_103347564
:')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:02:44 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103347656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:00 schreef Perruche het volgende:
Arrrrrr. Piraat.
"To err is human, to arr is pirate".
pi_103347820
shiver me timbers!
Ja doei.
pi_103347966
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

_O-
pi_103348136
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D Piraten zijn awesome.
En jullie gaan altijd zo snel, ik krijg telkens 3/4e niet mee. :o

Oh en mijn lijstje vandaag was prut maar oké :'):
O) Volle kwark (150 ml) met walnoten en honing
T) Appel
L) Kom uiensoep en heel veel kaas en heel veel croutons + 4x snee brood met kaas en hummus
T) Groot stuk pizza van de V&D + paar happen chocolademousse
D) Heel veel pastasalade
T) 4 biertjes, nibbits, bugles met smeerkaas er in.
pi_103348591
Wow, Tink, flinke tegenvaller! :o Wel onbeschoft idd. Succes morgen!

Puff :{ , da's behoorlijk klote! :*

Uniek fijn, een goede uitslag *O*

Sigme, de jas vind ik aan ook leuker dan op het plaatje :Y . En een sneu van de varks... ook al weet je dat het eraan zat te komen.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:35:33 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103349827
Phaidra-sig O+
pi_103350242
Hij is mooi he? Voel me ook nog steeds heul gevleid :D.

Oh ja, en waar is jouw sig: 'Mijn neef heeft een bloemenwinkel.'?? :P
Venus in pocketformaat
Š loveli
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:43:14 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103350391
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef Phaidra het volgende:
Hij is mooi he? Voel me ook nog steeds heul gevleid :D.

Oh ja, en waar is jouw sig: 'Mijn neef heeft een bloemenwinkel.'?? :P
Jamaar zo heul grappig is dat niet xD Ik fix er wel wat mee oO< Fixed!

En hij is heel mooi!
pi_103350508
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jamaar zo heul grappig is dat niet xD Ik fix er wel wat mee oO< Fixed!

En hij is heel mooi!
Heeft 'ie een website? Kan je er een linkje van maken, dan heeft hij er ook nog wat aan :+.

Edit: ooooh ik zie 'm al _O_
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_103352080
Heeft iemand ook nog leuke dingen?

Sterkte voor alle narigheid!

Ik had een narig gevoel. Dat heb ik net ff weggeten met flink wat pepernoten, popcorn en wat dropjes... ach ja, ik ben al weken braaf. Dit weekend wordt zondigen, ik voel t!
pi_103352436
Ik ben gewoon blij vandaag, telt dat ook? *)

Ik ga maar eens slapen... wacht op mijn lief, maar dat kan ook best als ik al onder de wol lig.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_103352724
Leuk iets: Ik was vandaag in de stad waar ik de afgelopen 5 jaar heb gewoond (ben net een paar maanden geleden verhuisd) en dat was heel erg gezellig! Was heel erg fijn om al mijn vriendinnen weer te zien. O+

En waarom had je een naar gevoel Nallie? :o
pi_103352879
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:14 schreef Nallie het volgende:
Heeft iemand ook nog leuke dingen?

Sterkte voor alle narigheid!

Ik had een narig gevoel. Dat heb ik net ff weggeten met flink wat pepernoten, popcorn en wat dropjes... ach ja, ik ben al weken braaf. Dit weekend wordt zondigen, ik voel t!
Doe er wat aan! Haal 'gezonde' snacks in huis waarmee je mag zondigen. Een doos druiven doet het bij mij altijd wel goed bijv :P.
pi_103353220
Ja maar ik zondig altijd gezond... Ik plan gewoon een weekend dat ik wel ff iets anders 'mag', dan is t voor de komende tijd weer klaar. Weet ik weer ff wat ik niet mis ;)
pi_103353331
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:27 schreef Lago het volgende:
Leuk iets: Ik was vandaag in de stad waar ik de afgelopen 5 jaar heb gewoond (ben net een paar maanden geleden verhuisd) en dat was heel erg gezellig! Was heel erg fijn om al mijn vriendinnen weer te zien. O+

En waarom had je een naar gevoel Nallie? :o
Niks bijzonders eigenlijk! Gewoon niet zo lekker in m'n vel. Komt wel weer goed. Thanks for asking though :)
pi_103354604
bah, krijg net mail van een vriendin dat haar moeder eergisteren een zelfmoordpoging heeft gedaan... (ze durfde niet te bellen, denkt altijd dat ze mensen tot last is met haar problemen). Ben er helemaal naar van...

goed, nu maar naar bed.
Kwak
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:14:18 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103354719
O: fr. kwark, 2 el muesli
L: dubbele bth komijnekaas
T: 2 speculaasjes
D: verse tagliatelle met Italiaanse roerbakgroenten en roomsaus met 1/4e boursin, 1pers.portie toetje frambozentiramisu.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:15:01 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103354753
Ow gets kwak, wat akelig ;(.
pi_103354768
Hebben jullie de poll op de FP al gezien? _O-
Ja doei.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:16:11 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103354803
Ik kom niet op de FP. Dus, nee!
pi_103354820
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom niet op de FP. Dus, nee!
Toch even doen _O-
Ja doei.
pi_103354990
Ieh mijn fiets is gejat en haalde hem juist op zodat hij niet gejat zou worden, is hij alsnog gejat terwijl ik op bezoek was bij een vriendinnetje. Ben er helemaal naar van ;( was niet eens mijn fiets maar geruild met de boyfriend :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Probability op 21-10-2011 00:30:00 ]
pi_103355210
Hoeveel fietsen heb je dan, je broertje had m toch laten jatten?
Alweer 3 uur aan het werk nu.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:25:44 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103355213
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:20 schreef Probability het volgende:
Ieh mijn fiets is gejat en haalde hem juist op zodat hij niet gejat zou worden, is hij alsnog gejat terwijl ik op bezoek was bij een vriendinnetje. Ben er helemaal naar van ;) was niet eens mijn fiets maar geruild met de boyfriend :{
Als die knipoog bedoeld is richting de post van kwak, omdat zij ook die woorden koos, dan vind ik 'm bijzonder ongepast.
pi_103355230
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn studievereniging doet dat niet. We zijn te klein ofzo. Ben nu aan het rondvragen bij studiegenoten wie er mee zouden willen :P.

Wat stom Tink! Je zou toch denken dat zij ook weten dat jij daar niet op in gaat :').
Bedoel ook met een vereniging, niet per se je eigen. Bijv de vereniging van degene met wie je gaat.
  Vis een optie? vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:27:51 #289
70532 loveli
N
pi_103355302
Lijkt me eerder onbewust woorden herhalen (die ook op Prob van toepassing zijn) omdat ze zijn blijven hangen dan een verwijzing.
crap in = crap out
pi_103355349
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:11 schreef kwakz0r het volgende:
bah, krijg net mail van een vriendin dat haar moeder eergisteren een zelfmoordpoging heeft gedaan... (ze durfde niet te bellen, denkt altijd dat ze mensen tot last is met haar problemen). Ben er helemaal naar van...

goed, nu maar naar bed.
:*
Ja doei.
pi_103355367
Xm waar heb je het in godsnaam over? Moest een ;( zijn ipv een ;) maar zit op mobiel
pi_103355426
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoeveel fietsen heb je dan, je broertje had m toch laten jatten?
Alweer 3 uur aan het werk nu.
Geen
pi_103355581
O gadver! Lees nu het bericht van kwak! Jeetje wat heftig!

Sterkte met je vriendin!

Xm, snap niet dat je denkt dat ik over zo'n gevoelig ondewerp grappen zou maken. :{ Niet meteen 't slechte in mensen zoeken.
pi_103355715
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:27 schreef loveli het volgende:
Lijkt me eerder onbewust woorden herhalen (die ook op Prob van toepassing zijn) omdat ze zijn blijven hangen dan een verwijzing.
Had 't nog niet gelezen en heb echt een naar gevoel inclusief knoop in maag. Maar mijn gevoel stelt natuurlijk niet zoveel voor als je het gaat/zou willen vergelijken en het is maar materieel, alleen klote dat hij oorspronnkelijk van de boyfriend was.
pi_103360635
Mogge

Bijlezen is hier niet te doen zeg dus ik post maar even mijn lijstje van vandaag. Kamp met buikgriep dus geen idee wat ik er werkelijk van naar binnen krijg maar het idee is er in elk geval

O : 2 roggebroodjes met gekookt ei en 1 met kaas/appelstroop + karnemelkm
T : 2 mandarijnen en wat noten
L : 2 boterhammen tot toast gemaakt met huisgemaakte ragout en tomatensalade
T: halve bak kwark met honing en kaneel
D : rode bieten salade (rodebiet, ui, appel, augurk, krieltjes) en een stuk vis (de markt bepaald welke)
T: ehh geen idee nog

S : wil vandaag les 1 van evy gaan lopen, als ik die tenminste ergens als MP3 kan vinden. Heb toestemming van de huisarts en reumatoloog om het te proberen *O*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103360693
Nog een beetje door kunnen slapen Puff? Wat klote van je nummerplaten zeg! Zorg iig dat je je proces verbaal niet kwijt raakt. Maak er een kopie van en scan m in!
Bij een van mijn collega's is jaren terug zijn paspoort eens gejat en die heeft daar nog steeds af en toe gedoe van (naheffing energiebedrijf van 20.000 ofzo vanwege een wietplantage op een aansluiting waarbij zijn gestolen paspoort is gebruikt voor het contract ) en de politie raakt nog wel eens wat kwijt.

Billy, die fietsen van jou gaan ook niet zo lekker he?! :{ Stom zeg!

Ik heb zojuist besloten dat vandaag geen lange dag gaat worden. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_103360777
Ben ik zo moe of is het hier echt heel erg koud? Ik zit te bibberen met kippenvel sinds ik uit bed ben en overweeg serieus een hele dikke trui + snowboardjack aan te trekken. Dan maar winterproof eind oktober.

Kwak :*

En het zit jou ook niet mee met fietsen, he Prob :{.
pi_103360881
Ik vond het wel meevallen chico!
Heb je al een warme douche genomen en een kop thee gedronken? Dat helpt bij mij altijd wel. :)
Doe wat je niet durft.
pi_103360913
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 07:57 schreef Chicolate het volgende:
Ben ik zo moe of is het hier echt heel erg koud? Ik zit te bibberen met kippenvel sinds ik uit bed ben en overweeg serieus een hele dikke trui + snowboardjack aan te trekken. Dan maar winterproof eind oktober.

Kwak :*

En het zit jou ook niet mee met fietsen, he Prob :{.
ik zit hier in dikke badjas met dikke pyama, sokken en zo voorts, kachel op 19,5 en al 2 bakken thee achter mijn kiezen. En ja nog steeds koude voeten
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103360948
Dicht!
Doe wat je niet durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')