SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zegt wikipedia.
Ontopic: VERSLAAAAAAAGThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef Joysa het volgende:
Komt er niet. Ik heb beslist om em gewoon lekker de hele week te houden en pas donderdag weer te versturen en verslag online te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zegt wikipedia.
Ontopic: VERSLAAAAAAAG
Nee echt waar![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
kutbelgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Komt er niet. Ik heb beslist besloten om em gewoon lekker de hele week te houden en pas donderdag weer te versturen en verslag online te zetten.
Nee echt waar![]()
Misschien als je gaat smeken..........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorzichtig !! Want hij is inderdaad zwaar ende heul breekbaar...
Na gesleurd te hebben aan de duc(k)ttape ( hehe... ); toch maar een schaar er bij genomen en met veel geweld het papier en plastiek er af gehaaldOmdat het kan
En dan zie je....wow....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn... Ik wou jullie laten meegenieten; maar mijn camera-skills jongeuh...Het is het niet.. Maar goed; het gaat om het idee toch?
Daarom toch even een sneak-preview van all the goodies om het goed te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....Sorry.. werd afgeleid door mijnen samson-heund
Camera-skill i have none.
Daarna eerst alles uithalen/bekijken/uitzoeken... en dan pas de kaartjes lezen (nee geduld heb ik ook al niet). Erg tof boekje zit er bij ! Alles gelezen (ja zo gek ben ik ook weer). En dan uitzoeken.....
Best veel variatie qua kleuren en merken
It was a nice !
Bij deze wat ik uitgezocht heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van links naar rechts:
- P2 - Rich
- China Glaze - Side-saddle
- H&M - Happy purple
- OPI - Siberian nights
- Nubar - Sapphire
- Orly mini - blue belle
- Del sol - Island fever
- Revlon - Colada fizz
- Zoya - Dannii
Voor deze goodies; heb ik uiteraard ook wat terug gestopt. Aangezien ik het eigenlijk maar flauw vind; dat de "in-lakjes" normaal niet getoond worden; mogen jullie deze van mij wél gewoon zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umad?
I have a happy !!Swapkoffer is zeker tof en voor herhaling vatbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Priem!!!!! Briljant!!!
Die gifjes! Samson! JE DANSJE!!!
Helemaal tof!hail priem de gifqueen!
disclaimer![]()
Priem!!!Geweldig verslag.
En je danst like a boss
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Dank meiden
Ik check even om hem aan te passen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Kan de dansgif op avatarformaat worden geleverd?No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
OH MY GOD!!!!!!!!!
PRIEM!!!! Beste verslag e-ver!!!!
Held!!!
Samson
Je dansje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you![]()
PRIEM![]()
![]()
I LOVE YOUWat een heeeeeeeeeeeeerlijk verslag
![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Errr... zal ik even moeten uitzoeken. Ik krijg hem niet kleiner dan 2,8mbquote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Kan de dansgif op avatarformaat worden geleverd?
Lol![]()
![]()
Like a boss !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Gooi die gif naar het avatar-request-topic, dan gaan ze hem proberen kleiner te maken voor je![]()
Superverslag Priem!![]()
![]()
Wat een GE-WEL-DIG verslag zeg! Ik heb me echt doodgelachen om je dansje![]()
Mooie lakjes ook uitgezocht ^^
Forum Opties Forumhop: Hop naar: