Veel plakband hoort ook wel bij de doos/koffer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bereid je voor op een hoop plakband, want ik ben er net achter gekomen dat pakketjes inpakken niet mijn talent is.
Ik ga hem morgen wegbrengen. Hopelijk krijg ik hem achterop de fiets
da's vast Awaken!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Darlings, good news: hij is binnen!
Minder goed nieuws: er is een flesje CG stuk aangekomen. Een beetje een donkergrijze metallic, richting antraciet, naam was eraf gesletenHeb de rest mooi schoon gekregen en een groot deel van de koffer opnieuw ingepakt..
Is er eigenlijk een maximum aan het aantal lakjes dat je mag ruilen??
En?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef Incantrix het volgende:
Ah, ok.. Jammer, zag er wel mooi uit. ik kijk wel even, ik denk dat ik er wel iets voor terug kan stoppen
Hmm, ik ga wel even in conclaaf, komt goedennuhm, hot damn, er zit VEEL moois in
![]()
Ik heb een lijstje aan de commissie doorgezondenquote:
Fuuuu, ik had zo m'n best gedaan om het goed in te pakkenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Darlings, good news: hij is binnen!
Minder goed nieuws: er is een flesje CG stuk aangekomen. Een beetje een donkergrijze metallic, richting antraciet, naam was eraf gesletenHeb de rest mooi schoon gekregen en een groot deel van de koffer opnieuw ingepakt..
Is er eigenlijk een maximum aan het aantal lakjes dat je mag ruilen??
Ligt waarschijnlijk meer aan de soms ietwat te enthousiaste pakjesgooiers bij de TNT -_-'quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fuuuu, ik had zo m'n best gedaan om het goed in te pakken
Zat ook keurig ingepakt hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fuuuu, ik had zo m'n best gedaan om het goed in te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |