Dit is natuurlijk een inkoppertjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef DeeCruise het volgende:
Ach de insteek is verder duidelijk, toch?
nee...quote:
Eindelijk, ook lekker weer vandaag en rest van de week gemeld!quote:
ben teruggegaan om mn jas te wisselen...quote:
Mijn week duurt nog t/m zondag.quote:
tuut struujquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:30 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Mijn week duurt nog t/m zondag.
Wel laatste werkdag vandaag
Helaasquote:
Laten we hopen dat het dat ook wordt op de 11e der 11e.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:56 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Goedemorgen Mestreech.
Het wordt vandaag op 1 november gewoon 18 graden in het zonnige zuiden!
Al jaren niet meer. De sfeer is een stuk minder t.o.v. een aantal jaren geleden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:13 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dat ook wordt op de 11e der 11e.
Iemand die het gaat vieren?
Belgen ook volgens mij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:57 schreef charon het volgende:
Hmm loopt de stad al vol met Duitsers? Die hebben vrij vandaag..
Preuvequote:Op dinsdag 1 november 2011 10:18 schreef Sjeen het volgende:
Jup, Allerheiligen vandaag dus de stad is niet the-place-to-be vandaag... Ben benieuwd of morgenavond weer fakkels staan op kerkhof, zo'n mooi gezicht
Ow en mijn vlaai is goed gelukt
11de van de 11de trouwt een vriend van me.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:13 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dat ook wordt op de 11e der 11e.
Iemand die het gaat vieren?
Een sjeng die trouwt op de 11e der 11e...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:41 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
11de van de 11de trouwt een vriend van me.
Dus ja, ik ga het wel vieren. Maar wel anders dan andere jaren
Gisteren was het hele centrum al onbereikbaar, dus vandaag gaat leuk worden! Trowwes, wat veur vloai is ut gewoore? Rieste met slagroom?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:18 schreef Sjeen het volgende:
Jup, Allerheiligen vandaag dus de stad is niet the-place-to-be vandaag... Ben benieuwd of morgenavond weer fakkels staan op kerkhof, zo'n mooi gezicht
Ow en mijn vlaai is goed gelukt
Linzequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gisteren was het hele centrum al onbereikbaar, dus vandaag gaat leuk worden! Trowwes, wat veur vloai is ut gewoore? Rieste met slagroom?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Linzekinderlijk eenvoudig trouwens...
Zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
AH dus daarom was t zo godvergeten druk net
Die zijn inderdaad lekker, maar de lekkerste komen toch van 't Bammeke in Heugem:quote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie heeft er hier wel eens broodjes gehaald bij Jekerdal op de Victor de Stuersstraat (bij het Kon. Emmaplein)? In één woord heerlijk! Zit nu te genieten.
Vanavond trouwens weer naar m'n hometown, nadat ik vanmiddag nog een tentamen heb (om 17.00 uur, wie verzint dat)
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad lekker, maar de lekkerste komen toch van 't Bammeke in Heugem:
http://www.bammeke.nl/
Bij toeval ontdekt toen ik op vrijdagmiddag een frietje wilde pakken en niks kon vindenquote:
Wel met een schepje whey, hoop ik?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Bij toeval ontdekt toen ik op vrijdagmiddag een frietje wilde pakken en niks kon vindenHeerlijke broodjes inderdaad. En het is voor mij nu ook de meest dichtstbijzijnde broodjeszaak ook nog
Hehe was nog voordat ik met krachttraining begonquote:Op woensdag 2 november 2011 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel met een schepje whey, hoop ik?
Verschrikkelijk, mis Maastricht nog elke dag.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Hehe was nog voordat ik met krachttraining begon![]()
Maar voel je je al een beetje thuis in Eindhoven?
Eindhovuuuuh is ook een bazenstad! Maar totaal anders dan Maastricht.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, mis Maastricht nog elke dag.asap afstuderen en wegwezen hier
Goede tijden inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Het is toch gvd magisch als je elke dag van het ziekenhuis langs de maas terug naar de stad fietst en dan de Servaasbrug en de skyline van Maastricht dichterbij ziet komen![]()
![]()
De plaatselijke gasleiding is aan het lekken.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga voor het Hierder Hepke
Zeg uno, wat zijn ze bij jullie aan het uitgraven
waar wil je naartoe?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Pfff, verveel me, al mijn klasgenoten zijn al naar huis maar ik had om 18.00 uur na mijn tentamen geen zin om naar huis te gaan (2,5 uur reizen) dus zit nu nog op mijn kamer. Ben voetbal aan het kijken maar heb zin om ff de stad in te gaan, klote alleen dat niemand is die mee kan
Clinique/Bommel/Twee Herenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar wil je naartoe?zoalng het geen feesfebrik is
Ja dan heb ik de hele dag hoofdpijn en loop ik overal over te klagen!quote:Op maandag 7 november 2011 10:33 schreef Stereotomy het volgende:
Als je brak bent gedraag je je als een vrouw?
quote:Op maandag 7 november 2011 10:43 schreef Sjeen het volgende:
Jullie zijn allemaal veel te wakker of de codeïne nekt me
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Goedemiddag Maastricht! Is het weer ook zo brak bij jullie?
Groetjes uit Friesland
minder...quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:40 schreef Sjeen het volgende:
Net begonnen aan 6e dag ziek... Huisarts zegt beginnende longontsteking.
Ik zeg beterschap Sjeen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:40 schreef Sjeen het volgende:
Net begonnen aan 6e dag ziek... Huisarts zegt beginnende longontsteking.
Veel plezier! Ik pas ook dit jaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:11 schreef numero_uno het volgende:
Jah ik ga
morgen eerst even lunchen met de vrienden dan aankleden en op naar t vrijthof
Helaas, lig nog steeds op bank. Wel met kuur inmiddelsquote:
Beterschap dan!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helaas, lig nog steeds op bank. Wel met kuur inmiddels
Ik hoop vannacht ook het stadsleven te bestieren, maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik zal je vast niet tegenkomenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, vanavond stappen met wat vrienden uit Brabant! Zal ik ze is laten zien hoe ruig Maastricht isHopelijk is het druk, ben er een beetje bang voor omdat het morgen 11/11 is.
Heerlijk man, even de tentamenstress wegdrinken. Moet nog wel een hoop boodschappen doen nu
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:52 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik hoop vannacht ook het stadsleven te bestieren, maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik zal je vast niet tegenkomen
ik verstop mij de hele dag, t lijkt me werkelijk waar verschrikkelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 12:06 schreef Xtinction89 het volgende:
Goedemiddag Sjengen!
Mensen die zich al aan het voorbereiden zijn op de 11e van de 11e?
Dit jaar ga ik eens fijn niet, vind het elk jaar wat minder worden qua sfeer helaas.
Wanneer deden we weer eens een maastrichtmeet, want dit vraag natuurlijk om bevestigingquote:Op donderdag 10 november 2011 18:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer, maar dan iets knapper
zegquote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef numero_uno het volgende:
nauwelijks....
begonnen om 11:30 opt Vrijthof en om 23:00 lag ik laveloos in mn nest
Ondertussen wel weer bijgekomen maar gisteren voelde ik me een wijf
Ach, zolang je energieniveau dat van mij overstijgt...quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef numero_uno het volgende:
nauwelijks....
quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef numero_uno het volgende:
nauwelijks....
quote:
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op donderdag 10 november 2011 18:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer, maar dan iets knapper
Leuk cafe waar we een keer met een papadag een leuke proeverij hebben gehad.!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sjinkerij De Bóbbel uit Maastricht is Café van het Jaar 2012
Hadden ze ongelijk?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Krijg ik gisteren in de kroeg godverdomme het verwijt dat ik geen echte Maastrichtenaar ben!
Ja! Ik voel me al een Maastrichtenaar, ondanks dat ik hier slechts drie maandjes woon...maar een jongen begon in plat Maastrichts tegen mij te praten, en sorry, dat is voor mij echt niet te verstaan. Toen zei hij: 'je bent zeker geen Maastrichtenaar?' Waarop ik dus zei dat ik wel een Maastrichtenaar ben. Maar hij zei dat als ik geen Maastrichts spreek geen Maastrichtenaar benquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja! Ik voel me al een Maastrichtenaar, ondanks dat ik hier slechts drie maandjes woon...maar een jongen begon in plat Maastrichts tegen mij te praten, en sorry, dat is voor mij echt niet te verstaan. Toen zei hij: 'je bent zeker geen Maastrichtenaar?' Waarop ik dus zei dat ik wel een Maastrichtenaar ben. Maar hij zei dat als ik geen Maastrichts spreek geen Maastrichtenaar benHeb 'm toen het advies gegeven zijn bek te houden en op te flikkeren want hij was redelijk irritant.
Haha, oke 'import-Maastrichenaar' dan. Maar dat taaltje blijft lastigquote:Op donderdag 17 november 2011 12:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]liefie, je bent geen sjeng, dat is verder ook niks om je voor te schamen. Je bent een inwoners van Maastricht, maar je bent en blijft import, net als ik. Mijn dochter, dat is 'ne echte
Det vilt bes mitquote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, oke 'import-Maastrichenaar' dan. Maar dat taaltje blijft lastig
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja! Ik voel me al een Maastrichtenaar, ondanks dat ik hier slechts drie maandjes woon...maar een jongen begon in plat Maastrichts tegen mij te praten, en sorry, dat is voor mij echt niet te verstaan. Toen zei hij: 'je bent zeker geen Maastrichtenaar?' Waarop ik dus zei dat ik wel een Maastrichtenaar ben. Maar hij zei dat als ik geen Maastrichts spreek geen Maastrichtenaar benHeb 'm toen het advies gegeven zijn bek te houden en op te flikkeren want hij was redelijk irritant.
Mehzekerquote:
2 uitersten van het mooie taaltje dat het Nederlands is...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan t goed verstaan eigenlijk hoor, en dat voor n fries
vuijle hollenderquote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oppassen he... zitten er meer hier..quote:
Ben geboren in Maastricht maar woon net sinds 2 maanden in Maastricht. Spreek wel plat maar geen maastrichts...wel een heerlijk taaltje zeg! Zeker die franse woorden, mooi!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Friezen hebben het eigenlijk makkelijker. Die zijn al gewend aan een meertalige situatie.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan t goed verstaan eigenlijk hoor, en dat voor n fries
quote:
theequote:
Meer dan één mok koffie drink ik alleen maar op zondagmorgen bij jouquote:
Altijd leukquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:22 schreef Ladylike het volgende:
Hier, een handig hulpmiddeltje voor de import
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:35 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ff aanvullen met andere leesplenkskes
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Whehehehe, toch nog iets leuks te zien daar in de Geuseltquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Bèr de Batteroaf!!
[ afbeelding ]
In jouw geval zou ik je aanraden om de hele avond in Sway te gaan staan!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:10 schreef rubje het volgende:
zo ff hulp nodig. Yo boertjes. Hoe is het uitgaansleven in Maastricht in het weekend?Duur/goedkoop?,gezellig of te druk waardoor normaal uitgaan niet meer kan.
![]()
Oh enne wat zijn de beste zaken om relaxte te chillen in stijl?We hebben wat te besteden dus hoeft geen bruine kroeg alleen te zijn.
Er zijn ook nog wel eens leuke feestjes in Maastricht:quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:10 schreef rubje het volgende:
zo ff hulp nodig. Yo boertjes. Hoe is het uitgaansleven in Maastricht in het weekend?Duur/goedkoop?,gezellig of te druk waardoor normaal uitgaan niet meer kan.
![]()
Oh enne wat zijn de beste zaken om relaxte te chillen in stijl?We hebben wat te besteden dus hoeft geen bruine kroeg alleen te zijn.
Beginnen met "Yo boertjes" en dan nog om hulp vragen ook? Blijf maar fijn weg hierquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:10 schreef rubje het volgende:
![]()
Haha, hij kan het ook niet helpen...quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Beginnen met "Yo boertjes" en dan nog om hulp vragen ook? Blijf maar fijn weg hier
Het is Rubje... Die wil ik sowieso niet tegenkomenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Jee, typisch van die elitaire sjengenreacties zeg
![]()
Ik wou dat ik m kon helpen maar hey, ik stap niet
En nooit ruziequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef numero_uno het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik je aanraden om de hele avond in Sway te gaan staan!
Mooie loungetent, goede muziek en lekker bier!
Weekend gestaan dus ik ben gewoon door aan t gaanquote:
Mn ouders waren er gisteren vanuit Nijmegen en daar viel het ook allemaal wel mee...quote:Op maandag 21 november 2011 09:31 schreef Sjeen het volgende:
En toch die strak blauwe lucht, terwijl de rest van Nederland de overkant van de straat nog niet eens schijnt te zien
Ik heb in Maastricht sinds ik hier woon nog geen een keer ruzie gezienquote:
volgens mij is het bijna elke avond/nacht wel raak op de markt hoor als ik tnieuws leesquote:Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik heb in Maastricht sinds ik hier woon nog geen een keer ruzie gezien![]()
Dat is in het dorp waar mijn ouders wonen (en ik in het weekend) en in Eindhoven (waar ik ook regelmatig op stap ging) wel anders
Zal vast wel eens wat gebeuren, maar goed, in Eindhoven en in mijn andere woonplaats zie ik eerdere week vechtpartijen en hier nog geen een. Misschien is het op vrijdag- en zaterdagavond anders maar doordeweeks is de sfeer wel aardig.quote:Op maandag 21 november 2011 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij is het bijna elke avond/nacht wel raak op de markt hoor als ik tnieuws lees
Op dinsdag kan je met een groepje meedoen met pubquizzen in de Mullins wat altijd lekker druk is.quote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zal vast wel eens wat gebeuren, maar goed, in Eindhoven en in mijn andere woonplaats zie ik eerdere week vechtpartijen en hier nog geen een. Misschien is het op vrijdag- en zaterdagavond anders maar doordeweeks is de sfeer wel aardig.
Morgenavond ga ik voor het eerst op dinsdag uit in Maastricht. Iemand die weet of het dan druk/gezellig is?
De gemeente heeft de Meta (op de markt) voor 2 maanden gesloten omdat er teveel overlast was ivm ruzie.quote:Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik heb in Maastricht sinds ik hier woon nog geen een keer ruzie gezien![]()
Dat is in het dorp waar mijn ouders wonen (en ik in het weekend) en in Eindhoven (waar ik ook regelmatig op stap ging) wel anders
Nog altijd minder dan in 'mijn' stad Nijmegen, waar er gewoon een mobiele politiepost in het uitgaansgebied.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De gemeente heeft de Meta (op de markt) voor 2 maanden gesloten omdat er teveel overlast was ivm ruzie.
Harder werken dan maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:42 schreef numero_uno het volgende:
Godver de godver de godver...
Weer geen verwarming op kantoor!
als ik geen kantoorbaan had zou ik het doen...quote:
was mooi inderdaadquote:
Je zal m best nog wel ergens kunnen zien maar niet meer opt vrijthof daar de show tot de 20e wasquote:Op woensdag 23 november 2011 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou wil ik die lichtshow ook nog zien, issie nog en zo ja van hoe laat tot hoe laat?
voor een 50% haar huidige functioneren en de andere 50% met het feit dat zij een promotie krijgt en ik niet...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:29 schreef Sjeen het volgende:
Pfiew![]()
Ben benieuwd dan! Had de keuze te maken met je o zo geweldig functionerende collega?
Mehzeker!quote:Op zondag 27 november 2011 20:38 schreef ritalinearecta het volgende:
Hallo,
Mag ik ook af en toe wat mee kletsen? Ben ook van Maastricht !
gewoon doffe ellende...quote:Op maandag 28 november 2011 10:33 schreef Sjeen het volgende:
GoeiemorgenHoe komt het, uno?
Zaterdag gewerkt op Gulden Humor in Valkenburg, wat een fiasco
Mijn schoonpa zweert bij grand marnierquote:Op maandag 28 november 2011 13:38 schreef numero_uno het volgende:
[..]
gewoon doffe ellende...
paar paracetamol en t gaat wel maar kga verdomme donderdag een lang weekend naar london en ik wil dit niet meenemen...
Was dat eigenlijk altijd al zo of hebben ze die lampjes dit jaar voor het eerst? Het was me andere jaren nooit zo opgevallen in ieder gevalquote:Maastricht is weer mooi trouwens, al die lampjes
Alweer terug in het Mestreechse?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:23 schreef numero_uno het volgende:
Laatste dagje voor een lang weekend London
wel al sinds 5.45 op kantoor
jup...quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Alweer terug in het Mestreechse?
Die lampjes hangen al een paar jaar zo volgens mij.
Boh gek... Wat een weekendquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Alweer terug in het Mestreechse?
Die lampjes hangen al een paar jaar zo volgens mij.
Haha, weer is om te janken idd!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:29 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Boh gek... Wat een weekend![]()
![]()
Dalijk naar de tandarts
Nu weer terug en het weer is ellendiger hier dan in London
mn lever trekt dat niet....quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, weer is om te janken idd!
Gibt es nog leute die vanavond gaan stappen in Mestreech, ondanks het weer?
Pfff, ik begin ook een oud wijf te worden. Aardig brak nu, voor mij weinig alcohol nog deze week..quote:
*fixedquote:Op donderdag 8 december 2011 11:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Pfff, ik begin ook een oud wijf te worden. Aardig brak nu, voor mij weinig alcohol nog deze week..
Nee, nee, jaquote:Op donderdag 8 december 2011 11:18 schreef numero_uno het volgende:
[..]
*fixed
Je zeurt dus de hele dag drinkt thee en hebt hoofdpijn?
Vandaag ook weer es in good old Mestreech geweest. Vond 't nog wel gaan eigenlijk, al was 't idd wel druk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
De Grote staat vanmiddag om half 3
http://www.maastrichtaktueel.nl/de-hoofden-lopen-druk-maastricht/
Ik miste Maastricht ook een beetjequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Nice
Ik heb je mooie kiekjes gemist Roel
Lekker he! Ik sta altijd een hele tijd te kiezenquote:Op maandag 19 december 2011 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Was dit weekend in Maastricht en heb topdagen gehad.
Met Memo naar Chocolate Company geweest, leuke toko zeg.
Ik ben er serieus heel even overheen gerend toen het net open was, maar voor de rest trekt het me dit jaar helemaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh shit, ik was gisteren de stad in, niet gegaan , gelukkig maar denk ik
Winterwonderland is wat karig vergeleken met vorig jaar he?
Ik vond het toffer toen het ook op de Maaskade was ....
Voor de kerstmarkt bedoel je? Zie niet echt waarom....quote:Op woensdag 21 december 2011 18:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er nog mensen die vnv de stad ingaan?
Ik denk dat hij op stap bedoeldequote:Op donderdag 22 december 2011 08:36 schreef Demon-X het volgende:
[..]
Voor de kerstmarkt bedoel je? Zie niet echt waarom....
ZuidGrens is de nieuwe Uno... non-stop dronken in zn studententijd! Wat een heldquote:Op donderdag 22 december 2011 08:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op stap bedoelde
Is er al?
Unooooooo, hoe gaat het op de banenmarkt, ben je al voorzien?
Laat ik altijd aan mijn loodgieter over.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:47 schreef numero_uno het volgende:
CV maken blijft toch pittig als je het een tijdje neit gedaan hebt
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat ik altijd aan mijn loodgieter over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
ja heurquote:Op donderdag 22 december 2011 15:58 schreef Sjeen het volgende:
Wie is er in voor een Mestreech Nieuwjaarsborrel?
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ZuidGrens is de nieuwe Uno... non-stop dronken in zn studententijd! Wat een held
Schattebout, een nieuwjaarsmorgen is over het algemeen na oud en nieuw, dus die plannen we gewoon als jij weer terug bent. Ik wil wel eens zien wie er wie onder tafel zuiptquote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]Bedankt!
Haha, ik kan helaas niet bij een nieuwjaarsborrel zijn. Morgen voor twee weekjes naar het Brabantse land, aangezien ik kerstvakantie heb
Ow ja! Wanneer?quote:
ja ik wist niet of t n echte laat-op-de-avond of meer vrijmibo zou wordenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:03 schreef Sjeen het volgende:
Da's toch niet zo erg, als wij tegen een uur of negen afspreken, kom je gewoon wat later
Ik werk sowieso tot zes uur en heb daarna nog wat verplichtingen thuisquote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik wist niet of t n echte laat-op-de-avond of meer vrijmibo zou wordenmaar ben zaterdag vrij dus voor een laat-op-de-avond-borrel ben ik zeker in
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 8 januari 2012 00:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik werk sowieso tot zes uur en heb daarna nog wat verplichtingen thuisdus ik stel een late borrel voor...
We zijn dus al met numero_uno, Memento-Mori iets later, DaDude en ik, toch? Steeeer, kom je ook? ZuidGrens, ook weer in het Mestreechse dan?
oh?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Uiteraard straalt men als men in Maastrichtis. Duh.
Hoe laat was 't? Op twitter wel meldingen van kwart over vijf vanmorgen: https://twitter.com/#!/search/realtime/knal%20maastrichtquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, die knallen horen we wel vaker hier ieg, ik zat te trillen op mijn stoel!
Ik hoorde/voelde 'm ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, een paar seconde voordat ik postte
Vrijdag aan de zuip? Wat leest mijn oog?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:32 schreef DaDude1987 het volgende:
Mooi! Vrijdag de 13e!! 21.00 Dn Ingel. Hoewel de datum anders doet vermoeden kan dit alleen maar een mooie avond worden! Donnie-Darko? Artista? Oh-oh?
dat leest je oog correct!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Vrijdag aan de zuip? Wat leest mijn oog?
Wat voor zin heeft het dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
nee, wel zaterdag om 10 dus het zal dan geen nachtwerk worden
Het was maar een grapje... Bij de AA kunnen ze daar wel om lachenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
borrelen kan prima tot een uur of 00/1 hoorbedoel meer dat t geen 4 uur wordt
Haha, ik heb hier ook een keer een meisje uit het dorp waar ik opgegroeid ben (en waar ik in de weekend nog steeds vertoef) uitgenodigd. Ze zei ook ongeveer veertien maal hoe geweldig en romantisch ze Maastricht vondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef DaDude1987 het volgende:
Vandaag kwam een vriend langs mijn zijn vriendin want zij had een sollicitatiegesprek in Maastricht. Even wat gegeten en daarna korte wandeling door Maastricht, je zag haar ogen stralen, zo mooi vond ze Maastricht, hopelijk dus wat oude kennissen dichter bij huis straks
Volgende week vrijdag dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen kan ik i.i.g. ook niet, ga rond een uur of twee naar mijn ouders, en 's avonds moet ik ook gewoon werken in Brabant.
Dus jij gaat flink hosselen komende periodequote:Op donderdag 12 januari 2012 17:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik heb hier ook een keer een meisje uit het dorp waar ik opgegroeid ben (en waar ik in de weekend nog steeds vertoef) uitgenodigd. Ze zei ook ongeveer veertien maal hoe geweldig en romantisch ze Maastricht vond![]()
Maastricht is gewoon een chickmagneet-stad, klaar.
chickmagneet-stad of chick-magneetstad?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:05 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dus jij gaat flink hosselen komende periode
In februari weer, dan zijn mijn tentamens voorbijquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:05 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dus jij gaat flink hosselen komende periode
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
chickmagneet-stad of chick-magneetstad?
Maakt niet uit.. bepaalde studies geven hosselgaranties uit...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In februari weer, dan zijn mijn tentamens voorbij
[..]
Maakt niet uit.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. bepaalde studies geven hosselgaranties uit...
Daarnaast moet ik ook vol aan de studie de komende periode, morgen onder invloed van de roze snoepjes aan de studie
Vandaag nog te koortsig maar morgen vanaf 9.00 degelijk in de bieb te vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
Succes, ik ga nu nog even aan de gang!
Fine by me..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:55 schreef DaDude1987 het volgende:
Volgende week dus!? Wil ik wel geen smoesjes meer weer horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |