QFTquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:57 schreef coban het volgende:
Ik heb ZON hekel aan meisjes die als je kraakt zeggen: oeh iewl omg (ogen dichtknijpen) omg doe niet omg ieheheheieeeel ik kan er niet tegen omgggg
Val dood weetje
Normaal als mijn rug gekraakt werd door EZ had ik er 2 weken geen last meer van.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:57 schreef coban het volgende:
Ik heb ZON hekel aan meisjes die als je kraakt zeggen: oeh iewl omg (ogen dichtknijpen) omg doe niet omg ieheheheieeeel ik kan er niet tegen omgggg
Val dood weetje
Doet K9-mail zelf hoor. Je denkt toch niet dat ik dat instelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whaha, dat moet ik ook nog even fixen, staat wel leuk tegenover die iPhone gebruikers
Ik zou dat zo zelf doen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet K9-mail zelf hoor. Je denkt toch niet dat ik dat instel
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:01 schreef coban het volgende:
Mijn moeder wordt wel altijd superboos als ik het doe omdat reeeuma oeeehoeee leuk.
Ken je de Ignobel prijzen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:01 schreef coban het volgende:
Mijn moeder wordt wel altijd superboos als ik het doe omdat reeeuma oeeehoeee leuk.
Ghehe kan het wel instellen op mn laptop. Die programma's weet ik wel precies hoe alles moetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou dat zo zelf doen!Al was het alleen maar om mensen te irriteren
Welnee, gewoon een dagje met die telefoon aankloten, dan leer je al die functies snel genoegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe kan het wel instellen op mn laptop. Die programma's weet ik wel precies hoe alles moet![]()
Ik moet nog veel meer op mn foon zetten/doen maar dat is hell !
Ik heb die telefoon al bijna een jaar en nog moet ik om hulp vragenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een dagje met die telefoon aankloten, dan leer je al die functies snel genoeg
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:03 schreef Haifisch het volgende:
Blijkbaar ben ik niet de enige die deze boeren wijsheid als kind heeft gehoord. Alleen maakt het bij de een meer los dan bij de ander. Donald Unger, een arts uit Oakland in Californië heeft het gepresteerd om meer dan 60 jaar lang iedere dag de vingers van zijn linker hand te kraken, en van zijn rechter hand niet. Ondanks de duizenden keren dat hij zijn vingers van de linker hand gekraakt heeft kreeg hij in geen van de beide handen jicht – voor Unger bewijs genoeg om zijn moeder in haar ongelijk te stellen.
Unger heeft er dit jaar een prijs mee gewonnen, de IgNobel prijs. Een prachtige prijs die sinds de jaren tachtig volgens eigen zeggen uitgedeeld wordt voor prestaties die mensen eerst maken lachen en dan aanzetten tot nadenken.
Laat maar dan!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb die telefoon al bijna een jaar en nog moet ik om hulp vragen_!
Moderne technologie is niks voor mijquote:
Blijkbaar ben ik niet de enige die deze boeren wijsheid als kind heeft gehoord. Alleen maakt het bij de een meer los dan bij de ander. Donald Unger, een arts uit Oakland in Californië heeft het gepresteerd om meer dan 60 jaar lang iedere dag de vingers van zijn linker hand te kraken, en van zijn rechter hand niet. Ondanks de duizenden keren dat hij zijn vingers van de linker hand gekraakt heeft kreeg hij in geen van de beide handen jicht – voor Unger bewijs genoeg om zijn moeder in haar ongelijk te stellen.quote:
Man kraakt elke dag aan 1 hand zijn vingers voor 60 jaar>geen klachtenquote:
* Huppelmuts gaat op zoek naar een kluisquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef Intronic het volgende:
conclusie gewoon lekker kraken wat je wil kraken
Behalve een kluis want dat mag niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef Intronic het volgende:
conclusie gewoon lekker kraken wat je wil kraken
Ohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:10 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Behalve een kluis want dat mag niet.
Een huis trouwens ook niet
Bedankt voor de samenvattingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Man kraakt elke dag aan 1 hand zijn vingers voor 60 jaar>geen klachten
Astublieftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |