Is alweer flink op geboden ondertussen, jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Daar gaan we weer![]()
![]()
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?projectId=6198
En dat terwijl ze deze batch bij de vorige veilingen niet kwijt konden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:18 schreef Griebus het volgende:
[..]
Is alweer flink op geboden ondertussen, jammer
Je zegt het zelf eigenlijk al. Grotere spanning, dus je intonatie, actie en hals kun je gaan bijstellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:53 schreef Gitarist het volgende:
Al maanden niet meer in dit topic gepost, en nog steeds in de OPIk ben vereerd.
Ik heb een vraagje.
Ik heb op m'n gitaren eigenlijk altijd setjes 0.009 of 0.010 zitten.
Echter, nu heb ik een setje d'Addario jazz medium (0.013 - 0.056) (http://store.daddario.com/category/145835/EJ22_Jazz_Medium_13-56) weten te bemachtigen die ik op m'n Epiphone Sheraton II wil zetten.
Aangezien deze snaren een stuk dikker zijn (en de spanning ook een stuk groter zal zijn)... kan ik dit zonder het opnieuw afstellen van m'n gitaar doen?
Dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al. Grotere spanning, dus je intonatie, actie en hals kun je gaan bijstellen.
OKquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al. Grotere spanning, dus je intonatie, actie en hals kun je gaan bijstellen.
Die EC1000?quote:
Van hartequote:
Yep, hopen dat het lukt, maar nog meer mensen die geinteresseerd zijn. Dus dat scheeltquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die EC1000?
Netjes![]()
Nu maar hopen dat hij niet afhaakt...
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:05 schreef Gitarist het volgende:
[..]
OKThanks.
Intoneren kan ik wel, maar dat afstellen van de hals... kwestie van klepje (op de kop) open schroeven en dan de truss bijdraaien? Ik weet alleen nooit welke kant op.. linksom = hals rechter (nodig in dit geval)??
Doe wel maximaal een kwartslag per 10-15 minuten. Anders draai je de boel kapot.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dus je moet hem en stukje strakker zetten. En opletten bij je topkam of je snaren niet te dik zijn voor je kam.
Nee, nu kan hij jouw truckster overnemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |