Een normale winkel hoeft niet zo snel van z'n spul af, ik kan me voorstellen dat bij een opheffingsuitverkoop er wat meer haast zit achter de verkoop en wellicht dus onderhandelmogelijkheden. Gewoon ff bellen, nee heb jequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet om lullig te doen maar in een "normale" winkel kost hij al minder dan die opheffings uitverkoop. En daar kunnen ze meestal ook makkelijk wat aan de prijs doen.
Hij is ook wel vet, maar ik vind double cut fijner spelen. En ibanez gitaren zijn ontzettend licht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja voor minder dan dat geld heb je mijn ec1000 en dat is sowieso vetter dan die ibanez
Betalen doe ik hem wel, maar ik hoef hem blijkbaar pas over 2 weken te betalenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gewoon niet betalen! Lekker slim, lekker goedkoopEn hem achteraf ook nog z'n portefeuille ontfutselen
Win-win situatie!
Kon ik maar meer spelen, op het moment alleen maar zo een beetje aan het studeren. Tentamenweek.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:38 schreef Scary_Hairy het volgende:
Al 24 uur geen update. Zijn jullie echt veel meer gaan spelen ipv posten ?
Zit een Edge II tremolo brug inquote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Je deed toch veel met metal en rock en verschillende stemmingen toch? Dus waarom de keus voor een floyd ?
Wat neerkomt op een zelfde soort idee als een floydquote:Op woensdag 2 november 2011 19:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zit een Edge II tremolo brug in
Dat wel, alleen dan schijnbaar een stuk makkelijker heb ik gehoordquote:Op woensdag 2 november 2011 19:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Wat neerkomt op een zelfde soort idee als een floyd
Ja een zwevende brug dus ook gewoon :p maar daar ben je je van bewust voordat je jezelf een hoop gedoe gaat aandoen ?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zit een Edge II tremolo brug in
Nou, volgens de specs over die brug samen met een ander systeem wat erachter zit kun je hem op zwevend zetten maar ook vast.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja een zwevende brug dus ook gewoon :p maar daar ben je je van bewust voordat je jezelf een hoop gedoe gaat aandoen ?
Gave gitaar wel
ZPSquote:Edge Zero II
Installation of the zero point system in the Edge Zero II makes tuning easier and faster as well as providing stable tuning for long performances, all while maintaining smooth tremolo playing. Loss of tuning is kept to a minimum even when a string breaks. For players that prefer a full floating system, simply remove the stop bar.
Switchable To Floating Trem
One of the best ZPS features! Just remove the stop bar and the ZPS easily changes to floating trem operation.
quote:No friction points make the ZPS the smoothest Ibanez Back Stop ever.
An additional outer pair of springs provides easier tuning and better tuning stability than the traditional floating tremolo-plus the other strings will remain in tune if a string breaks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |