halloquote:
des te harder ik je tussen je billetjes neemquote:
gaat dit altijd zo hier?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
des te harder ik je tussen je billetjes neem
Vuigen homoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
des te harder ik je tussen je billetjes neem
alleen david mag je tussen de billetjes nemenquote:
Negatief, over.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alleen david mag je tussen de billetjes nemen
hoiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hallo
welkom hier. woar kom ie vot?
doe maar bukkenquote:
op zich heb je wel gelijk, David zoekt je zo opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
hoi
daar wil ik eigenlijk niet teveel over zeggen
is hij zo erg?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op zich heb je wel gelijk, David zoekt je zo op
Dat klinkt alsof je ongeveeeeeeer: hier woont.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
hoi
daar wil ik eigenlijk niet teveel over zeggen
nee, hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je ongeveeeeeeer: hier woont.
Mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:01 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
[..]
nu weet ik niet meer wie ik moet geloven :S
zeker van de rommelmarkt gestolenquote:
Toen ging ik er zo op stampen en alles.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeker van de rommelmarkt gestolen
Moeilijk te gelovenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom spreek ik nog wel de waarheid.
beter als nijverdal toch?quote:
Niet in de blokken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:04 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
maar in nijverdal woont kutvolk
quote:
Goed punt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar wel in de woonwagens waar jij woont
Hmm, er lopen er 3 van in ToFquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
iedereen die ik ken en die uit nijverdal komt, zijn vervelende mensen.
Oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
Dan ken je David, Henrike en mij nog niet. Nu ga ik echt slapen. Moet mijn "hometown" even verdedigen. En de Blokken natuurlijk ook!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
Blokken zijn sowieso beter dan de Kruidenwijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ken je David, Henrike en mij nog niet. Nu ga ik echt slapen. Moet mijn "hometown" even verdedigen. En de Blokken natuurlijk ook!
Ahh oké, ieder z'n ding natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef Nul_Kelvin het volgende:
zeg ik eigenlijk niet
ik wil niet herkend worden op het internet
hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef Nul_Kelvin het volgende:
zeg ik eigenlijk niet
ik wil niet herkend worden op het internet
Nulquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Justin weet wel raad met je Kevin
hoezo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verklaart meteen die :S van daarnet
Omdat de gemiddelde leeftijd hier ergens rond de 25 zal liggen en niemand dat hier gebruikt.quote:
ja, dat klopt. dat is het absolute nulpuntquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
0 Kelvin is trouwens verschrikkelijk koud.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Justin weet wel raad met je Kevin
Moleculaire beweging bestaat dan niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:14 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
ja, dat klopt. dat is het absolute nulpunt
ow, sorry. ik zal het niet weer doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde leeftijd hier ergens rond de 25 zal liggen en niemand dat hier gebruikt.
doeiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:14 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
ow, sorry. ik zal het niet weer doen
dat zou kunnen, maar mijn natuurkundeleraar zei dat dat het absolute nulpunt was. dat het niet kouder kan worden dan 0 kelvinquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moleculaire beweging bestaat dan niet meer
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Marko gebruikt altijd =h. Geen mens weet wat het betekent.
Klopt. Doordat er geen moleculaire beweging meer mogelijk is, kán het niet kouder worden. Vandaar het absolute nulpunt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:15 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar mijn natuurkundeleraar zei dat dat het absolute nulpunt was. dat het niet kouder kan worden dan 0 kelvin
zou iets dan helemaal uit elkaar vallen, of blijven de vanderwaalskrachten dan wel constant?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moleculaire beweging bestaat dan niet meer
Als iets heel koud is, sla je het wel sneller kapotquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zou iets dan helemaal uit elkaar vallen, of blijven de vanderwaalskrachten dan wel constant?
Goede vraag eigenlijk. Voor zover ik weet is er nog nooit een absoluut nulpunt nagemaakt. Zal het eens navragen aan een natuurkundige. (M'n oom.)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zou iets dan helemaal uit elkaar vallen, of blijven de vanderwaalskrachten dan wel constant?
Falerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kevin je moet wel kunnen meepraten met ons he...:@
volgens mij kunnen ze het redelijk benaderen. op een paar graad na volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk. Voor zover ik weet is er nog nooit een absoluut nulpunt nagemaakt. Zal het eens navragen aan een natuurkundige. (M'n oom.)
bier en tieten, soms wat voetbal en auto's. kan iedereen wel denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kevin je moet wel kunnen meepraten met ons he..
heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kevin je moet wel kunnen meepraten met ons he..
tietenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
bier en tieten, soms wat voetbal en auto's. kan iedereen wel denk ik.
ik denk het welquote:
wat, bier niet?quote:
ja, geef maarquote:
heb alleen nog maar wijn in huis.quote:
Dan heet je voortaan Henk.quote:
halve beloftesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb alleen nog maar wijn in huis.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan heet je voortaan Henk.
Hoi Henk
maar ik heet ook geen henk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoi Henk
doe je moeder de groetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:25 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
maar ik heet ook geen henk.
ik ga nu naar bed heen, mijn moeder staat al een tijd te roepen
om te drinken natuurlijk. liefst met 2 personen. of alleen bij gebrek aan bier en whisky.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
halve beloftes
wat doe je trouwens met wijn in huis?
je hebt nog wel whisky?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef Under_Score het volgende:
[..]
om te drinken natuurlijk. liefst met 2 personen. of alleen bij gebrek aan bier en whisky.
dan zat ik nu niet aan de wijnquote:
waar ben je nu dan?quote:
das nogal balen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dan zat ik nu niet aan de wijn
ik zou ook naar het cafe kunnen gaan. maar ik ben er niet echt voor in de stemming. én ik moet morgen weer werken. niet dat dat me ooit tegen heeft gehouden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das nogal balen.
ik woon voort een paar honderd meter van een café. en als ik daar geen bier meer kan halen, moet ik naar m'n bed
En post pics van je moederquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En post pics van je moeder
Ik ben er al een paar weken vroeg bij hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi hoi!Wat ben jij er vroeg bij!
Het was me nog niet opgevallen. Alles oké daar in Almelooooo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar weken vroeg bij hoor!
Jawel hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was me nog niet opgevallen. Alles oké daar in Almelooooo?
hoe lang doe je er over dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:41 schreef haakon het volgende:
Lekker weertje! Hopen dat het zo blijft, ben weer op de fiets
Dat het niet als gister ineens weer knetterhard gaat gietn.
40 minuten. En moet ook nog repeteren vanavond!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe lang doe je er over dan?
Wie ikke? Tuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Machtig mooi man.Bin ie de viefde nog van de partie bie de meet?
die is op vakantie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef Mdrop het volgende:
Joodels!, mn mysql studio is hem gepeerd
!
Ja geen idee, hij is gewoon weg uit mn start menu enz., en als ik wil installeren geeft hij aan dat hij reeds geďnstalleerd isquote:
Program files al gechecked?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja geen idee, hij is gewoon weg uit mn start menu enz., en als ik wil installeren geeft hij aan dat hij reeds geďnstalleerd is.
anders eerst deĂŻnstallerenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja geen idee, hij is gewoon weg uit mn start menu enz., en als ik wil installeren geeft hij aan dat hij reeds geĂŻnstalleerd is.
Ja, daar stond nog iets, naam van map veranderd en verwijzingen in register ook verwijderd, ben bang dat het weer een herinstallatie wordtquote:
Hij komt niet eens voor in softwarequote:
dat is ook altijd fijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja, daar stond nog iets, naam van map veranderd en verwijzingen in register ook verwijderd, ben bang dat het weer een herinstallatie wordt.
[..]
Hij komt niet eens voor in software.
Geen zin, aangezien hij bij installeren aangeeft dat het al aanwezig is op het systeem, en herstellen kent hij nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:42 schreef Under_Score het volgende:
maar even opnieuw downloaden dan
Jupquote:
Ja ben al aan het kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:55 schreef Under_Score het volgende:
maakt het programma mischien een aparte map aan op de root directory voor de sleutel? dit gebeurt bij bepaalde programma's nog wel eens, deze map even verwijderen, kijken of er referenties er naar in het register staan, deze ook verwijderen en dan nog eens proberen.
Ja ben ook al een cleaner aan het downloaden vanaf de microsoft site maar dat gaat met 29KB/squote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef Under_Score het volgende:
kan ook in program files verstopt zitten, anders kun je op google vast wel iets vinden over eventuele verstopte mapjes en sleutels OID.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoi Henk
Ccleaner mischien een optie? hoewel ik die nogal rigoreus vond, als ik die opstart zijn meteen al mijn cookies weg en kan ik overal opnieuw in gaan loggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ben ook al een cleaner aan het downloaden vanaf de microsoft site maar dat gaat met 29KB/s.
Zou ook nog kunnen, eerst maar is eten en dan hopen dat die download van microsoft klaar isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:16 schreef Under_Score het volgende:
Ccleaner mischien een optie? hoewel ik die nogal rigoreus vond, als ik die opstart zijn meteen al mijn cookies weg en kan ik overal opnieuw in gaan loggen.
Zijn zus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kaddafi is gevangen
Verkeert in levensgevaar, maar who gives a shit?
is dit een slechte flauwe grap of een serieuze vraag?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe noem je een uitgeputte Libiër?
Het is een goede grap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef norich het volgende:
[..]
is dit een slechte flauwe grap of een serieuze vraag?
Ik vind 'em topquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie, ik wist wel dat je 'm leuk zou vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog iemand interesse in [TK] Siertegels ?
quote:
Gister ging niet door.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:05 schreef DeKleineBaas het volgende:
Avond![]()
Stelletje spam apen in een dag tijd topic bijna volgeluld met onzin![]()
Nog nieuwe schaatsfilmpjes ?
spammen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:05 schreef DeKleineBaas het volgende:
Avond![]()
Stelletje spam apen in een dag tijd topic bijna volgeluld met onzin![]()
Nog nieuwe schaatsfilmpjes ?
hej geen gratis EL?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JahoorSopcast kapt ermee en FC Twente-radio is van behoorlijke kutkwaliteit
We staan iig 2-0 voor
Btje een dooddoener dat plaatjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef Mdrop het volgende:
Avond,. die Microsoft cleaner heeft nog gewerkt ook
.
[ afbeelding ]
Ma wilde persé een of ander kloteprogramma kijkenquote:
gewoon schoppenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ma wilde persé een of ander kloteprogramma kijken
4-1 winst
Helemaal niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Btje een dooddoener dat plaatje![]()
Btw die mark zuckerberg lijkt wel een btje op screech van saved bye the bell
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
9 uit 3
Antivoetbal
Rutten
Engelaar![]()
Je snapt me wel.
Ik ga weer ff zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GOAT STOAN A'J VEUR TWENTE BINT!![]()
*stoat*
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar is die newbie eigenlijk? Heb 'm vandaag nog niet gezien in ToF.
Wacht even.. how, how, how.. wacht.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Wacht even.. how, how, how.. wacht.
Marko.... en.. werken.... in 1 zin.
Ik wil een hulplijn inschakelen.
vast en zeker de telefoon lijn om iemand te bellen en te vragen of het juist is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef haakon het volgende:
[..]
einstein.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vast en zeker de telefoon lijn om iemand te bellen en te vragen of het juist is.
quote:Het bestuur van München heeft een concert van de Duitse band Rammstein verboden. Het optreden, dat 20 november zou plaatsvinden, mag niet doorgaan omdat het valt op 'dodenzondag'. Op deze dag herdenken Duitsers de overledenen.
Nee hoor. Kan me geen nummer bedenken waarbij ze iemand dood wensen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:50 schreef Mdrop het volgende:
Dan past die muziek toch perfect, daar wordt iedereen de dood toe gewenst, toch?
Ow oke, dan verwar ik het gok ik zo maar met een andere band ^^.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee hoor. Kan me geen nummer bedenken waarbij ze iemand dood wensen.
Het is dan ook bijna weekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef haakon het volgende:
Pfff kan de kop dr kats niet bij houden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is dan ook bijna weekend!
[ afbeelding ]
Aiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, terug van een hyperventilatie-test in Terneuzen.
Hebbes
hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef haakon het volgende:
[..]
ik liever niet, ben pas nog ziek geweestquote:
hehequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik liever niet, ben pas nog ziek geweest
Daar maak ik gewoon tijd voorquote:
Jawel johquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Davidhet hield weer niet over gisteren voor PSV ofwel?
dat wel, maar het aantal doelpunten zegt toch wat andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel joh
Totale dominantie en alles
0-1 gewonnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
hoeveel had psv nou gemaakt?
m'n pa had de wedstrijd er maar af gezet
ze hebben dus geluk gehad?quote:
Nee, absoluut niet. PSV was heer en meester, maar vergat te scoren.quote:
Remco, klopt dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. PSV was heer en meester, maar vergat te scoren.
Tel Aviv is niet één keer gevaarlijk geweest.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. PSV was heer en meester, maar vergat te scoren.
Tel Aviv is niet één keer gevaarlijk geweest.
als een bus Wouter, als een bus!quote:
Mooi dat Wouter me ook gelooftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
als een bus Wouter, als een bus!
dan is het goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
als een bus Wouter, als een bus!
jij bent toch niet echt objectief kerelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi dat Wouter me ook gelooft
Fijn dat je wel eerlijk bent
quote:
toch ff checken hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi dat Wouter me ook gelooft
Fijn dat je wel eerlijk bent
als jij naar radio49 luistertquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://live.avro.nl/#stemmen
ff stemmen op VI mensen
Engelaar speelde opzich nog best goed ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toch ff checken he
maar het voetbal was blijkbaar niet om aan te zien.
ik zag wel dat engelaar(
) weer speelde
ja, dat voetbalt wel kutquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engelaar speelde opzich nog best goed ook![]()
Stond er zelf van te kijken
Wedstrijd was erg lelijk, maar dat kwam vooral door het antivoetbal van Hapoel. Continu met 10 man verdedigen
Helemaal met een systeem als dat van PSV (of het Twente van vorig jaar).quote:
tuulkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als jij naar radio49 luistert
donequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://live.avro.nl/#stemmen
ff stemmen op VI mensen
en geblesseerd uitviel in de rustquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zag wel dat engelaar(
) weer speelde
en dat wie is de mol de televizierring wintquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Te verwachten dat JvK de zilveren ring won
Indd. The Vojssss doet het niet zo best in de tussenstand.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat wie is de mol de televizierring wint
tjah, das ook een programma van niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd. The Vojssss doet het niet zo best in de tussenstand.
Opzettelijk nooit gekeken. Al die Idols rip-offsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, das ook een programma van niks
ik vond idols al niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opzettelijk nooit gekeken. Al die Idols rip-offs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |