halloquote:
des te harder ik je tussen je billetjes neemquote:
gaat dit altijd zo hier?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
des te harder ik je tussen je billetjes neem
Vuigen homoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
des te harder ik je tussen je billetjes neem
alleen david mag je tussen de billetjes nemenquote:
Negatief, over.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alleen david mag je tussen de billetjes nemen
hoiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hallo
welkom hier. woar kom ie vot?
doe maar bukkenquote:
op zich heb je wel gelijk, David zoekt je zo opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
hoi
daar wil ik eigenlijk niet teveel over zeggen
is hij zo erg?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op zich heb je wel gelijk, David zoekt je zo op
Dat klinkt alsof je ongeveeeeeeer: hier woont.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
hoi
daar wil ik eigenlijk niet teveel over zeggen
nee, hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je ongeveeeeeeer: hier woont.
Mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:01 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
[..]
nu weet ik niet meer wie ik moet geloven :S
zeker van de rommelmarkt gestolenquote:
Toen ging ik er zo op stampen en alles.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeker van de rommelmarkt gestolen
Moeilijk te gelovenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom spreek ik nog wel de waarheid.
beter als nijverdal toch?quote:
Niet in de blokken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:04 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
maar in nijverdal woont kutvolk
quote:
Goed punt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar wel in de woonwagens waar jij woont
Hmm, er lopen er 3 van in ToFquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
iedereen die ik ken en die uit nijverdal komt, zijn vervelende mensen.
Oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
Dan ken je David, Henrike en mij nog niet. Nu ga ik echt slapen. Moet mijn "hometown" even verdedigen. En de Blokken natuurlijk ook!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef Nul_Kelvin het volgende:
[..]
Blokken zijn sowieso beter dan de Kruidenwijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ken je David, Henrike en mij nog niet. Nu ga ik echt slapen. Moet mijn "hometown" even verdedigen. En de Blokken natuurlijk ook!
Ahh oké, ieder z'n ding natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef Nul_Kelvin het volgende:
zeg ik eigenlijk niet
ik wil niet herkend worden op het internet
hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef Nul_Kelvin het volgende:
zeg ik eigenlijk niet
ik wil niet herkend worden op het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |