Ik ben et ook even kwijt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Syncen met google doe ik denk ik al. En geen idee waar ze op mijn google account staan. Ik voel mij vandaag toch wel noob eerste klas
sryquote:
wat ik bash niet, ik zeg dat ik nieuwe fiets heb wat doe jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Intronic die altijd moet bashen
Intronic
OMG OMG ZELFDE ZELFDE WOOWOW TWEELING VRIENDJESSSSquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA IK DACHT IK WAS DE ENIGE WANT HAD ER NOG NOOIT IEMAND MEE GEZIEN HHAHAHAHA EN OOK NOG VODAFONE OMG WE ZIJN TWEELING
Details, ze waren niet belangrijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb 2 fietsen
1 thuis
1 op het station
kaksmiley.gif
hoi ik adem nuquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Details, ze waren niet belangrijk.
Nou ik probeerde smoesje te bedenken om jou te bashenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
wat ik bash niet, ik zeg dat ik nieuwe fiets heb wat doe je
Ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ik heb een mobiele telefoon, ben ik nu raar?
mij bashen omdat nieuwe date en nieuwe fietsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Nou ik probeerde smoesje te bedenken om jou te bashen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die nietMensen die denken stoer te zijn omdat mainstream vermijden
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef Integraalfiets het volgende:
Nieuwe fietsen![]()
Oude Peugeot 103 Carbolite![]()
![]()
Heb j nieuwe date? Naisssquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
mij bashen omdat nieuwe date en nieuwe fiets
Nu moest ik lachenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Nu ga ik snel mijn antistarbucks en anti apple producten pakken
ik heb veel dates lopen, is cool togquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef coban het volgende:
[..]
Heb j nieuwe date? Naisss
Wat gebeurd met vorige?
OV ik moet je zeggen man. Je bent mijn heldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef Oceanview het volgende:
Flips
http://www.google.com/contacts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |