deadmau5 is baasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
hee wat een Deadmau5 omg omg UI
Syncen met google en via je je google account verwijderen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik godverdomme opnieuw beginnen. dacht het niet
gaan we diep in de nacht smsen? :$quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie het morgen dan nog wel doet
[..]
Terechte. Je vergat Lindgren en aight1
[..]
YeahWat is je numer?
Syncen met google doe ik denk ik al. En geen idee waar ze op mijn google account staan. Ik voel mij vandaag toch wel noob eerste klasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Syncen met google en via je je google account verwijderen.
Dat lijkt mij wel heel sexy :$:$:$quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gaan we diep in de nacht smsen? :$
OMG IK HEB ZELFDE TLEEquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Integraalfiets het volgende:
ik heb geen beltegoed meer op mijn Samsung Monte met Vodafone prepaid.
ben ik nu raar?
Stoeptegel huren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Intronic het volgende:
mensen die niet gratis fiets mee nemen
geen idee, staat nu bazen fiets in bergingquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Stoeptegel huren?
&& Deadmau5 = baas idd.
HAHAHAHA JA IK DACHT IK WAS DE ENIGE WANT HAD ER NOG NOOIT IEMAND MEE GEZIEN HHAHAHAHA EN OOK NOG VODAFONE OMG WE ZIJN TWEELINGquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
NOOOH NOOHHH NOHHHHHOMG OMG OMG IK GA DOOD MANG I+SOFSKFIOS
Ik ben et ook even kwijt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Syncen met google doe ik denk ik al. En geen idee waar ze op mijn google account staan. Ik voel mij vandaag toch wel noob eerste klas
sryquote:
wat ik bash niet, ik zeg dat ik nieuwe fiets heb wat doe jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Intronic die altijd moet bashen
Intronic
OMG OMG ZELFDE ZELFDE WOOWOW TWEELING VRIENDJESSSSquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA IK DACHT IK WAS DE ENIGE WANT HAD ER NOG NOOIT IEMAND MEE GEZIEN HHAHAHAHA EN OOK NOG VODAFONE OMG WE ZIJN TWEELING
Details, ze waren niet belangrijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb 2 fietsen
1 thuis
1 op het station
kaksmiley.gif
hoi ik adem nuquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Details, ze waren niet belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |