Wat houdt bespreekbaar maken volgens jou in?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
Daarom is het naar mijn mening zeer belangrijk om te experimenteren als je nog jong bent. De nieuwsgierigheid naar anderen is dan een stuk minder.
Sorry meid, je zult heel lang met deze gevoelens zitten, totdat je het bespreekbaar kunt maken met je partner... of het uitmaakt. Good luck
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Misan het volgende:
Mja, hypothetisch gezien kan het altijd levenslang zijn. Geniet ervan met de dag zou ik zeggen. Het recht om seksuele ervaringen met anderen te beleven lijkt me iets dat je in overleg met je partner doet, niet zelf uit jaloerse optiek zonder overleg. In elk geval niet als je jouw relatie koestert
hoezo vind je dat je het recht hebt? alleen omdat hij voor jou met anderen seks gehad heeft?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Wat houdt bespreekbaar maken volgens jou in?Aangeven dat ik het recht zou hebben om te experimenteren?
Dat recht zul je alleen hebben als je het eerst uitmaakt. Als je nog samen met hem wilt zijn dan moet je er klaar voor zijn dat hij het niet accepteert (duh) en met een alternatieve oplossing zult moeten komen om je gevoelens te sussen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Wat houdt bespreekbaar maken volgens jou in?Aangeven dat ik het recht zou hebben om te experimenteren?
Jup. Te vinden in het Burgerlijk Wetboek Titel 6. Rechten en verplichtingen van echtgenotenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef Gewetensvol het volgende:
Heb ik het recht om seksuele ervaringen met andere mannen (of een man) te beleven (mijn vriend heeft voor mij met 3 andere vrouwen seks gehad)?
Dan bestaat er ook nog het dumprecht natuurlijk! Misschien moeten jullie samen dan gaan experimenteren, dan krijg je waarschijnlijk wel sneller goedkeuring? ook al zal je vriend vast liever een extra vrouw erbij willen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:23 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Jup. Te vinden in het Burgerlijk Wetboek Titel 6. Rechten en verplichtingen van echtgenoten
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:08 schreef Strani het volgende:
Een ieder vraagt zich dit vast wel eens af, maar het moet wel vergevorderd zijn voor jou als je er op een forum zelfs over schrijft.
Dat werkt niet nee. Jij zegt dat het onschuldig is maar blijkbaar houdt het je dus genoeg bezig om het er met anderen over te hebben. Ik veroordeel je niet, laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:17 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]Ik heb het wel eens met hem over gehad hoor. En hij accepteert natuurlijk niet dat ik met een andere vent neuk. Ik ben gewoon benieuwd naar de ideeën en ervaringen van anders, that's it.
Het zijn onschuldige gedachten, denk ik. Ik heb nimmer bij een borrel, hoe aangeschoten ik ook was, gedacht: uhm, hem zou ik nu willen doen of iets dergelijks.
En met 'recht'... Het recht om te morgen ervaren hoe het anders kan zijn. Helaas werkt dat in real life niet inderdaad.
Ik heb mijn post ge-edit net, en daarbij aangegeven dat ik jouw reactie 'Ik zou je vriend niet willen zijn, omdat je het op een forum bespreekt' vrij dom vind. Tja, persoonlijk vind ik het niet raar om aan wildvreemden deze vraag te stellen. Ik heb juist niet de behoefte om deze vraag in real life met anderen te bespreken. Dan komt het zo serieus over, terwijl dat het niet zo is. Vandaar dat ik je veronderstelling (''er moet vast wel iets mis zijn'') niet intelligent over vind komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat werkt niet nee. Jij zegt dat het onschuldig is maar blijkbaar houdt het je dus genoeg bezig om het er met anderen over te hebben. Ik veroordeel je niet, laat dat duidelijk zijn.
Overigens was de huillach daar niet echt terecht.
Five-year itch is het tegenwoordig he. Een heel gevoelig punt in relaties. Mensen die na tien jaar nog steeds samen zijn, hebben overigens wél een veel grotere kans om ook altijd samen te blijven. Volgens de statistiek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef SomePerson het volgende:
Als het al vijf jaar goed gaat is de kans denk ik wel een stuk groter dat het levenslang blijft dan als het net een half jaartje bezig is, maar ja, zeker ben je nooit
En een keer neuken met iemand anders kan gebeuren, tenminste, dat vind ik. Als er verder niets achterzit hoeft het toch niet per sé einde relatie te betekenen? Je moet ook wel enigszins vergevingsgezind zijn om het "levenslang" leuk te houden.
Je betrekt alles op de 'ik'-persoon, in de OP. Natuurlijk concludeer ik dan dat het ook daadwerkelijk jouw twijfels zijn. Wellicht had je de vraag wat algemener kunnen stellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik heb mijn post ge-edit net, en daarbij aangegeven dat ik jouw reactie 'Ik zou je vriend niet willen zijn, omdat je het op een forum bespreekt' vrij dom vind. Tja, persoonlijk vind ik het niet raar om aan wildvreemden deze vraag te stellen. Ik heb juist niet de behoefte om deze vraag in real life met anderen te bespreken. Dan komt het zo serieus over, terwijl dat het niet zo is. Vandaar dat ik je veronderstelling (''er moet vast wel iets mis zijn'') niet intelligent over vind komen.
Ik denk het ook. Ik ontmoet namelijk geen betere potentiele partners, omdat hij en ik aan elkaar aangepast hebben (en derhalve zie ik niet waarom deze relatie zou eindigen). Het jagen zou leuk zijn, maar ach, de consequenties zijn te groot en absoluut niet waard.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef SomePerson het volgende:
Als het al vijf jaar goed gaat is de kans denk ik wel een stuk groter dat het levenslang blijft dan als het net een half jaartje bezig is, maar ja, zeker ben je nooit
En een keer neuken met iemand anders kan gebeuren, tenminste, dat vind ik. Als er verder niets achterzit hoeft het toch niet per sé einde relatie te betekenen? Je moet ook wel enigszins vergevingsgezind zijn om het "levenslang" leuk te houden.
Ik gebruikte mijn eigen casus, ter verduidelijking, om een hypothetische vraag te stellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je betrekt alles op de 'ik'-persoon, in de OP. Natuurlijk concludeer ik dan dat het ook daadwerkelijk jouw twijfels zijn. Wellicht had je de vraag wat algemener kunnen stellen.
Okay. Dan wil ik mezelf wel corrigeren door te zeggen dat ik wél je vriend wil zijn, maar dat zal wel niet mogen van m'n vrouw.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:28 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik gebruikte mijn eigen casus, ter verduidelijking, om een hypothetische vraag te stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |