Het is zo'n ontzettend gesloten systeem. Al je films moet je overzetten naar mpeg4 en alles moet via iTunes. Maar het ziet er natturlijk wel allemaal geweldig uit.quote:Op maandag 26 december 2011 13:53 schreef Devolution het volgende:
[..]
Haha trust me, ik ben echt de allerlaatste die je hoeft te overtuigen van de superioriteit van Android en de gaarheid van iOS. Ik hoor echter graag negatieve ervaringen van iOS gebruikers, zodat ik deze argumenten weer kan gebruiken om van andere iOS gebruikers Android gebruikers te maken
Dus,
[..]
Wat vind je irriteren aan iOS?
tablified geeft een aardigoverzicht van apps die voor tablets zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zijn nou de musthave apps voor tablets? Of moet ik daar en ander topic voor hebben?
Op mijn telefoon (Galaxy Nexus) wordt ie normaal weergegeven. Weet je zeker dat je Flash geïnstalleerd hebt op je tablet? En welke tablet heb je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
En waarom kan ik deze site niet bezoeken ondanks installatie van flash
http://www.sneeuwhoogte.n(...)3%A9es/val%20thorens
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:17 schreef Klonk het volgende:
daar heeft god ons dus een piemel voor gegeven, wat ook gelijk een verklaring is waarom vrouwen niet van gadgets met beeldscherm en knoppen houden
Op dit moment een Ainol of Teclast, super tablets voor de +-100 euro die ze kosten.quote:
Flytouch tablets hebben gewoon een ***** processor en scherm, daardoor krijgt alles de snelheid van een slak. De nieuwe (kleine) capatieve tablets hebben echt een inhaalslag gemaakt, ze voelen naar miijn idee steviger en ook op softwaregebied doen deze tablets het over het algemeen steeds beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:13 schreef Klonk het volgende:
Ik heb ook twee crappy china tablets gehad voordat ik besloot wat meer geld uit te geven aan Sony tablet en dat is een wereld van verschil.
Je zou ook eens kunnen kijken bij de intertoys die hebben vaak ook leuke dingen met een capacitief schermpje
Heb je hier ook een linkje van?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op dit moment een Ainol of Teclast, super tablets voor de +-100 euro die ze kosten.
- Ainol Novo advanced
- Teclast P76TI
- Ainol Novo knight paladin (budget versie van advanced)
Voor u altijd:quote:
Op mijn Archos 101 G9 Turbo met android 3.2 krijg ik geen cambeelden te zien. Heb wel flash 11 geinstalleerdquote:Op woensdag 28 december 2011 10:29 schreef Devolution het volgende:
[..]
Op mijn telefoon (Galaxy Nexus) wordt ie normaal weergegeven. Weet je zeker dat je Flash geïnstalleerd hebt op je tablet? En welke tablet heb je?
Interresant, heeft 1 van jullie deze tablets?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor u altijd:
Teclast P76TI Alle verkopers hanteren ongeveer de zelfde prijs, 120 dollar (en wat goodies) moet lukken
Ainol novo advanced Zelfde als de P76TI, alleen deze heeft een extra camera en grotere batterij (hoeveel dit qua gebruikstijd scheelt weet ik niet). Lees net dat deze niet meer geproduceerd wordt, maar dat hij rond 5 januari terugkomt met een IPS panneel. Prijs: 130 dollar+ (door veel vraag wellicht nog hoger).
Novo paladin Goedkopere versie van de Advanced, geen camera, geen HDMI, goedkopere processor, prijs +-115 dollar.
Dit zijn prijzen met DHL, goedkoper kan vast alleen dan wordt het meestal gewoon via China/HKpost verstuurd, dit duurt langer en bij DHL vallen de invoerrechten van een tablet meestal wel mee, je moet de chinees wel even een factuur met de shipping er bij op laten toevoegen omdat ze anders uitgaan van de shipping prijs zonder korting.
Weet jij waar ik nog een mooi hoesje ,tasje voor de sony tablet kan kopen ??quote:Op woensdag 28 december 2011 17:13 schreef Klonk het volgende:
Ik heb ook twee crappy china tablets gehad voordat ik besloot wat meer geld uit te geven aan Sony tablet en dat is een wereld van verschil.
Je zou ook eens kunnen kijken bij de intertoys die hebben vaak ook leuke dingen met een capacitief schermpje
Al die tablets zijn ook bij Merimobiles te krijgen hè (browse). En die hebben vaak video's erbij. VB:quote:Op woensdag 28 december 2011 20:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Interresant, heeft 1 van jullie deze tablets?
En wat ik me afvroeg.
Als je een tablet besteld krijg je er geen eu stekker bij.
Hoe doen jullie dat?
› http://chinaprices.usquote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Weet jij waar ik nog een mooi hoesje ,tasje voor de sony tablet kan kopen ??
Bij mij zat er gewoon een USB oplader bijquote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef Miniem het volgende:
En hoe doe je dat met een eu stekker shiz?
Die zit er nl niet bij.
Die video's kijk ik (bijna) altijd. Leuk om een eerste indruk te krijgen maar eigenlijk verteld hij weinig/niks.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Al die tablets zijn ook bij Merimobiles te krijgen hè (browse). En die hebben vaak video's erbij. VB:
De nieuwe A10/Xburst processoren zijn nog vrij nieuw. Spul schiet de laatste maand als bloemkool uit de grond.Dus zoveel ervaringen zijn er niet. Maar kijk dus effe naar de video's c.q. zoek ff op YouTube en de Teclast, moet je even voor terugbladeren aangezien RobertNL daar over heeft gepost.
[..]
› http://chinaprices.us
› http://ebay.com / http://ebay.nl
Heb er ook al zin inquote:Op woensdag 28 december 2011 21:30 schreef shiznuts het volgende:
De Novo7 laadt volgens mij ook via USB (wallcharger met USB-socket meen ik).
Je kunt ook gewoon een goedkope adapter bestellen bij een random chinashop.
Je kunt ook vragen of ze niet zo coulant zouden willen zijn en die er zelf bij zouden doen (wat misschien ook wel standaard het geval is).
- Oh, ik kijk net die video, daarin zegt die gast dat Merimobiles bijvoorbeeld wel een EU-adapter erbijdoet (en hij zegt dat die dezelfde output heeft als USB-specificatie en waarschijnlijk ook kan laden via USB, daar lag de verwarring/onzekerheid.) -
Ben trouwens benieuwd wat...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... ons gaat brengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |