quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn Zusje heeft een Kelpie; scheet van een sukkelbeest die het liefst naast m'n nichtje op het boxkleed ligt![]()
Zo eentje....
[ afbeelding ]
Ik heb namelijk een nestje gezien in een bepaalde plaats (via mpquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nope dat mag niet. Sites met dat soort lijsten krijgen altijd gezeik van de broodfokkers.
Sowieso altijd ff de naam en telefoonnummer googlen. De moeder moet aanwezig zijn, als je bij iemand gaat kijken, ff checken wat voor honden er nog meer rondlopen. Info vragen over de vader.
Ja ze gebruiken ook vaak andere namen op marktplaats. Heb je ook een telefoonnummer?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb namelijk een nestje gezien in een bepaalde plaats (via mp![]()
), bij radar spreken ze van een broodfokker in die plaats, maar met een andere naam. Dan durf ik al niet meer
Ik snap jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/494531230
Appen zeller sannen hond en een golden retriefer
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had er idd 1 gevonden die had van bijna elk ras wel een nestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Inderdaad even de naam/kennelnaam googlen voordat je uberhaupt maar gaat bellen en het telefoonnr, wat Multi al zegt. En als je op de site ziet dat ze meerdere nesten tegelijk hebben zou ik al niet eens bellenWant dan kan je op je klompen aanvoelen dat het een broodfokker is.
De schrijfwijze van retriefer en die appenzeller dinges denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap je![]()
niet hoor...
Ik vind die kruising er best leuk uitzien namelijk
Ik denk dat ze doelt op het niet eens goed kunnen schreiven van de rasnamenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap je![]()
niet hoor...
Ik vind die kruising er best leuk uitzien namelijk
Apfelkorner treiver denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
De schrijfwijze van retriefer en die appenzeller dinges denk ik
Jij hebt de keutel bij het schone endquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Apfelkornertriefur, dat zal hem zijn idd
Bij de meesten van de leuke hondjes niet. Daar had ik idd ook al bij gekeken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Bamba, als je bij de mp advertentie op 'klik op alle advertenties van deze adverteerder' klikt, zie je dan nog andere nestjes/hondjes? Da's ook al een indicatie
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij hebt de keutel bij het schone end
Ach, liefe en afsgpraak vind ik ook niet normaal, dus dan denk ik dat mensen taaltechnisch niet sterk of buitenlands zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als je geeneens die namen normaal kan schrijven.. dan heb je er ook niet veel verstand van. De rest is wel gewoon normaal geschreven.
Of mensen die elk jaar een nestje fokken om geld te verdienen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, liefe en afsgpraak vind ik ook niet normaal, dus dan denk ik dat mensen taaltechnisch niet sterk of buitenlands zijnJuist zo'n adres met maar 1 nest waar ze in het huis rondlopen en vader en moeder er zijn lijkt me GEEN broodfok
Die moeder is toch geen 'boomer'.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/493424163
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij hebt de keutel bij het schone end
Die blondequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef Bamba het volgende:
Deze had ik gevonden:
http://dieren.marktplaats(...)DOBz&fta_ind=22&fs=1
En datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/493424163
Leuk sinterklaas cadeautjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moeder is toch geen 'boomer'.
Ze noemen ook alles boomer tegenwoordig
Ja, je kan overal wel iets slechts in zien natuurlijk, ik ga gewoon uit van het goede in de mens, sorryquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Of mensen die elk jaar een nestje fokken om geld te verdienen.
Da's vaak het gevaarlijke met dat soort dingenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, je kan overal wel iets slechts in zien natuurlijk, ik ga gewoon uit van het goede in de mens, sorry
Dat vind ik dus ook erg moeilijk..Ik vind nu ieder nestje op marktplaats verdacht. Dat maakt het zoeken niet makkelijkerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, je kan overal wel iets slechts in zien natuurlijk, ik ga gewoon uit van het goede in de mens, sorry
boomer is toch gewoon bastaard?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moeder is toch geen 'boomer'.
Ze noemen ook alles boomer tegenwoordig
Nou ja, als je na mail contact en bezoek nog steeds ervan overtuigd bent dat het goed is denk ik niet dat je snel spijt gaat krijgen... Nogmaals, goed nadenken vind ik belangrijker, dus dat je achter je keuze staatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's vaak het gevaarlijke met dat soort dingen
Is in ieder geval goed om voorzichtig te zijn. Zitten zoveel idioten op marktplaatsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook erg moeilijk..Ik vind nu ieder nestje op marktplaats verdacht. Dat maakt het zoeken niet makkelijker.
Nou vroeger had je de tv hond Boomer en dat was idd een bastaard kruising, maar dan als je Boomertjes had was het wel de bedoeling dat die daar enigszins op lekenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
boomer is toch gewoon bastaard?Dus logisch dan toch dat alles zo heet?
Is ook zoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je na mail contact en bezoek nog steeds ervan overtuigd bent dat het goed is denk ik niet dat je snel spijt gaat krijgen... Nogmaals, goed nadenken vind ik belangrijker, dus dat je achter je keuze staat
Boomer is een kruising tussen harige hondjes van klein of middelgroot formaat jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vroeger had je de tv hond Boomer en dat was idd een bastaard kruising, maar dan als je Boomertjes had was het wel de bedoeling dat die daar enigszins op leken
Maar al snel werden ook jack-russel/teckel kruisingen Boomers genoemd. Gaat nergens meer over.
en je word er mee doodgegooid op alle sitesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vroeger had je de tv hond Boomer en dat was idd een bastaard kruising, maar dan als je Boomertjes had was het wel de bedoeling dat die daar enigszins op leken
Maar al snel werden ook jack-russel/teckel kruisingen Boomers genoemd. Gaat nergens meer over.
Niets mis met kleine schijthondjesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het staat ook echt vol met van die kleine schijthondjes, jezus. Alleen maar boomertjes
nee, maar ik heb het over die appenzellers nu nog hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo
Maar zoals bij dat 'leuk sinterklaaskado' advertentie-ding zou ik echt NIET uitgaan van het goede in de mens bedoel ikEn ook niet bij die gratis pups. Dus ze steken er wel zelf kosten in om 8 pups in te enten enzo en gaan ze vervolgens gratis weg doen? Ik zou die lui niet eens durven bellen
quote:
dat doe ik idd sowiesoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Is in ieder geval goed om voorzichtig te zijn. Zitten zoveel idioten op marktplaats
Jaaaaa, maar VROEGER was het toch echt de bedoeling dat het op Dé Boomer leek hoor als je ze zo noemdequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boomer is een kruising tussen harige hondjes van klein of middelgroot formaat jaDus vrij veel
Ja ja ja ja, toen was ik nog niet geboren zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar VROEGER was het toch echt de bedoeling dat het op Dé Boomer leek hoor als je ze zo noemdeDat het tegenwoordig zo is dat alles met vier poten van een ondefinieerbaar kruisinkje boomer wordt genoemd is echt bizar.
Ik vind het ook zo raar, gratis pupsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo
Maar zoals bij dat 'leuk sinterklaaskado' advertentie-ding zou ik echt NIET uitgaan van het goede in de mens bedoel ikEn ook niet bij die gratis pups. Dus ze steken er wel zelf kosten in om 8 pups in te enten enzo en gaan ze vervolgens gratis weg doen? Ik zou die lui niet eens durven bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |