Het zijn maar 4 paarquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:07 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Zonde
Ik doe ze af en toe nog aan, om mezelf geen schuldgevoel te geven
Precies!quote:
Haha jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:25 schreef Joell het volgende:
Die zijn toch van nelly? Was ook aan het twijfelen om die te bestellen
ik wil die blauwequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:33 schreef ChicaChula het volgende:
Net deze besteld:
[ afbeelding ]
En heb deze er ook maar bij besteld...
[ afbeelding ]
Hopelijk zijn ze er snel![]()
Allebei supermooi, vooral die tweede!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:33 schreef ChicaChula het volgende:
Net deze besteld:
[ afbeelding ]
En heb deze er ook maar bij besteld...
[ afbeelding ]
Hopelijk zijn ze er snel![]()
Zelf weten, maar alleen jij kunt het beste aanvoelen wat het prettigst is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef electronique het volgende:
Pff, misschien moet ik toch eens minder vaak hakken dragen. Draag nu zeker 5 of 6 dagen per week hakken van minimaal 10 cm.. vrees dat ik over 20 jaar enorm veel rugklachten ga krijgen.
Maar aan de andere kant voel ik me zelfverzekerder en sexy-er met hakken
Ik zeg doe er wat aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:21 schreef electronique het volgende:
Heb nu soms al een klein beetje last van mijn rug :p
Ga je spieren trainen in de sportschool en als je thuis bent platte schoenen aandoen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:21 schreef electronique het volgende:
Heb nu soms al een klein beetje last van mijn rug :p
Het is geen pasjequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie werkte hier ook alweer bij Sacha en mag ik je kortingspasje lenen?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is geen pasjeJe moet je personeelsnummer geven, dan wordt het van je salaris afgehaald. En ook alleen maar in je eigen winkel officieel
Zijn maar 44,95 sowieso!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]I are sad.
Ik wil ook die festive ones met glitters! Huhu.
Ja weet ik, maar het is cadeautjesseizoenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Zijn maar 44,95 sowieso!
http://www.sacha.nl/shop/damesschoenen/Dames-gesloten-pump/2x7579
Zat er ook naar te kijken maar toen ik ze aan had vond ik het bij mezelf toch weer net-niet..
holyshit, deze zouden PERFECT zijn met mijn nieuw zwart jurkje, voor kerst of oud op nieuw ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Zijn maar 44,95 sowieso!
http://www.sacha.nl/shop/damesschoenen/Dames-gesloten-pump/2x7579
Zat er ook naar te kijken maar toen ik ze aan had vond ik het bij mezelf toch weer net-niet..
Ik ben wel fan van sleehakkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is cadeautjesseizoendus ik heb weinig geld over om nog even 45 voor schoenen te betalen [studente] die je niet zo vaak aanhebt.. Want ik wil eigenlijk ook nog een leuk jurkje
. Maar ze waren wel supah
.
Ik zag ook nog een ander paar; sleehakken. Maar daar is niet iedereen fan van,.
I know! Dat heb ik dus ook,quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:35 schreef electronique het volgende:
[..]
holyshit, deze zouden PERFECT zijn met mijn nieuw zwart jurkje, voor kerst of oud op nieuw ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |