Ik kwam ze ergens anders tegen, maar niet op de site..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef cinnamon_M het volgende:
Merel, die zara pumps, zijn die nog niet te koop? Kan ze niet op de site vinden...
Oh, en ik ben echt verliefd op de zara collectie heb ik nu ontdekt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vooral:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Alleen allemaal, nouja niet objectief duur maar wel wat aan de prijs voor mijn budget op dit moment...
Mmm jammer.. miss niet in nl..?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kwam ze ergens anders tegen, maar niet op de site..
En die 3e en laatste
Ik vind ook eigenlijk dat je niet thuis mag komen zonder een paarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:20 schreef progje het volgende:
Ik ben nu in NY (helaas wel voor het werk) maar jeetje wat heb je hier veel leuke schoenen (en kleding) winkels. Ik word er hebberig van
Ik draag ze zelf niet, maar zullen best lekker warm zijn ,)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja ik ben er ook niet zo blij mee dat het ugg seizoen weer begonnen is!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:51 schreef Danielle83 het volgende:
Ik ben het niet eens met de TT. In de winter draag ik ook nog wel pumps, maar dan in combi met een maillot
Ja, moonboots ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:47 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik draag ze zelf niet, maar zullen best lekker warm zijn ,)
^^ Volgens mij heb je dat wel verdiendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk dat je niet thuis mag komen zonder een paar
Zij zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:08 schreef loveli het volgende:
[..]
^^ Volgens mij heb je dat wel verdiend
Best offer van 150 euro dollar proberen? Ze kunnen het hooguit afwijzen. De ervaring leert dat als je geduld hebt, je ze voor een (veel) betere prijs kunt kopen. Er zijn meer van die schoenen in omloop. Verzendkosten zijn soms ook wel onderhandelbaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:17 schreef cinnamon_M het volgende:
Die zara pumps, gevonden: ze zijn uit een eerdere collectie maar waren meteen uitverkocht. Heb ze gevonden op ebay in mijn maat - met vraagprijs 269 dollar![]()
Misschien toch in de gaten houden of er wel op geboden wordt, maar de verzendkosten zijn ook al 30 dollar... Jammerrr!
http://www.ebay.com/itm/Z(...)&hash=item3a6bab3217
Bizar duur...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:17 schreef cinnamon_M het volgende:
Die zara pumps, gevonden: ze zijn uit een eerdere collectie maar waren meteen uitverkocht. Heb ze gevonden op ebay in mijn maat - met vraagprijs 269 dollar![]()
Misschien toch in de gaten houden of er wel op geboden wordt, maar de verzendkosten zijn ook al 30 dollar... Jammerrr!
http://www.ebay.com/itm/Z(...)&hash=item3a6bab3217
Idd. En 150 dollar heb ik er ook echt niet voor over. Ik bedoel, wat zullen ze in de winkel gekost hebben? Zeker niet meer dan 60-70 euro denk ik. Ze moeten wel heeeeel gewild zijn als iemand ze voor dat bedrag denkt te verkopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bizar duur...
Ze zijn echt mooi, maar niet 269 dollar mooi.
Die rood/zwarte had ik. Binnenkant was na 2x lopen al kapot aan het raken,quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef cinnamon_M het volgende:
Merel, die zara pumps, zijn die nog niet te koop? Kan ze niet op de site vinden...
Oh, en ik ben echt verliefd op de zara collectie heb ik nu ontdekt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vooral:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Alleen allemaal, nouja niet objectief duur maar wel wat aan de prijs voor mijn budget op dit moment...
Door jouw naam heb ik zin in chips. Wat niet mag, want ik ben op dieetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit is een niet-suede versie. Lijkt er enigszins op.
http://www.zara.com/webap(...)BMET%2BENKELSLUITING
Oh hahah sorry,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:59 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Door jouw naam heb ik zin in chips. Wat niet mag, want ik ben op dieet
Hier hebben ze ze ook, goedkoperquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:22 schreef DarkElf het volgende:
tis dat ik geen fan van peeptoes ben maar ik vind deze schoen verder echt leuk.
[ afbeelding ]
(en ja ik ging er even kijken vanwege de post boven me, hoewel ik vaak genoeg even langs kom daar om jurken te kijken)
Jammer van die peeptoe. Maar goed misschien wen ik er nog eens aan, heb dit jaar wel 1 paar schoenen met open tenen en zijkant gekocht, en die trek ik ook gewoon aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier hebben ze ze ook, goedkoper![]()
http://www.eccentrics-shop.com/schoenenn
Ik heb ook wel wat peeptoe, maar ik hou ook meer van dichte.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jammer van die peeptoe. Maar goed misschien wen ik er nog eens aan, heb dit jaar wel 1 paar schoenen met open tenen en zijkant gekocht, en die trek ik ook gewoon aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |