welke kroeg zit je?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:10 schreef Morthill het volgende:
Kroeg ontplofte net volledig, al zou dat ook gebeurd zijn en nog harder als de Fransen wonnenVoor de spanning was het goed dat Weepu een slechte dag had, maar verdorie, het kostte ze bijna de titel.
Pacific in Groningenquote:
Geen flauw ideequote:Op zondag 23 oktober 2011 14:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zijn Darby en Louis daar nu? Van de tattooshop.
Minder. Doe een hakadansje voor me! Ik wil daar ook zijn nu maar ik ben te lui om naar het station te gaanquote:
Ik ben inmiddels wel thuis, wedstrijd is al 4 uur afgelopenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Minder. Doe een hakadansje voor me! Ik wil daar ook zijn nu maar ik ben te lui om naar het station te gaan
Ja oké ik snap je wel, maar de Maori's die knallen nog wel even keihard doorquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel thuis, wedstrijd is al 4 uur afgelopenheb nog wat dingen te doen
Hoe zit het met Cruden? Die knie ging hard kapot...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:42 schreef Nielsch het volgende:
Quade Cooper 6 maanden uitgeschakeld... ouch...
ja dat was lelijk ja... geen idee, zal nog wel gescand moeten worden in het ziekenhuis..quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoe zit het met Cruden? Die knie ging hard kapot...
Daar werd wel iets beter verdedigdquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef knnth het volgende:
Mocht iemand bij de try van Woodcock denken: komt bekend voor, dat kan kloppen
Vanaf 3m53:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |