en dan maandag een vrije dag !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:10 schreef franklop het volgende:
gewoon hier om 21:00 kijken, veel beter
Frankrijk aan te moedigen?quote:
WK cricket duurde nog een week langerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het toernooi wel lang duren trouwens. Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat ik vanuit ons vakantiehuisje in Schotland de openingsceremonie en Nieuw Zeeland - Tonga zat te kijken.
Ik snap het ook wel, met de herstelperiodes die nodig zijn tussen de wedstrijden, maar toch.
er moet gewoon gereist worden hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan maandag een vrije dag !!
Dunners...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:32 schreef franklop het volgende:
[..]
er moet gewoon gereist worden hoormaar blijven wel gewoon in Dunedin
en dan spelen ze nog one-day internationals op het wk cricket ook...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:32 schreef borisz het volgende:
[..]
WK cricket duurde nog een week langer
meh, hopelijk te kijken naar een spannende wedstrijd. winnaar is me dan om het even...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Frankrijk aan te moedigen?
ik heb toch die ene percent angst dat de Fransen een bevlieging krijgen en wel een keer goed spelen...maar verder, we zijn er klaar voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
meh, hopelijk te kijken naar een spannende wedstrijd. winnaar is me dan om het even...
nog suggesties om daar te kijken? De Fan-zone is iig al dicht, rijden er morgenochtend pas heen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dunners...![]()
in mijn eerste jaren hier heel veel wezen stappen, woon nu net ff te ver weg
DE kroeg is The Captain Cook, place to be maar ik denk dat elke kroeg tjokker zit en ik denk dat er op het Octagon grote schermen staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:38 schreef franklop het volgende:
[..]
nog suggesties om daar te kijken? De Fan-zone is iig al dicht, rijden er morgenochtend pas heen..
Dat laatste wist ik alquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
DE kroeg is The Captain Cook, place to be maar ik denk dat elke kroeg tjokker zit en ik denk dat er op het Octagon grote schermen staan.
En vergeet niet, Dunners is een echte studentenstad dus volk genoeg om een biertje mee te doen.
Ja, en frankrijk hadden ze gewoon van gewonnen als die rode kaart niet was gevallen zo vroeg in de wedstrijd. Zelfs met een man minder waren ze beduidend beter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:51 schreef Nielsch het volgende:
Wales heeft het hele WK in totaal met slechts 5 punten verloren. 1 tegen Zuid Afrika, 1 tegen Frankrijk en 3 tegen Australië. Geeft wel aan hoe close het steeds was.
ja hier in Edendale zal het dak er ook af gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik alMaar dat gaat ongetwijfeld goedkomen. Hoop zo dat ze winnen, heb wel zin in een groot feest hier. Na vorig jaar geen zin om weer tweede te worden..
De Fransen krijgen gewoon klop morgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:43 schreef JeMoeder het volgende:
Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad: Frankrijk won
Ben absoluut serieus![]()
...slecht.
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De Fransen krijgen gewoon klop morgen.
geen schermen op octagon, 1 of andere protest daarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja hier in Edendale zal het dak er ook af gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |