zei iemand dat dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:40 schreef Donnis het volgende:
Zit me echt af te vragen hoe autistisch je wel niet moet zijn als je zo geobsedeerd bent door youtube 'kijks'. Het is leuk dat je kan zien wat de populairste muziek is maar wat populair is betekent niet dat het goed is.
weinig autistisch, hoeveel mensen luisteren niet naar de top 40 dat is samengesteld uit de hoeveelheid 'koops' zegt net zo weinig, toch was het toonaangevend tot ongeveer 2000 (toen de verkoop inzakte als een plumpudding, en alleen nog tieners plaatjes kochten)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:40 schreef Donnis het volgende:
Zit me echt af te vragen hoe autistisch je wel niet moet zijn als je zo geobsedeerd bent door youtube 'kijks'. Het is leuk dat je kan zien wat de populairste muziek is maar wat populair is betekent niet dat het goed is.
Sinds wanneer is er een juiste en een onjuiste manier om muziek te ontdekkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:49 schreef Donnis het volgende:
@Metaan: Zo komt het wel over. Volgens mij ontdek jij je muziek aan de hand van youtube, en dan vooral om te zien wat het meest bekeken is. Niet de juiste manier als je het mij vraagt.
Wat een walgelijk pretentieus mannetje ben jij zeg. Lees je eigen post nu eens terug, misschien kun je dan zelf zien hoe oneindig achterlijk de post is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:49 schreef Donnis het volgende:
@Metaan: Zo komt het wel over. Volgens mij ontdek jij je muziek aan de hand van youtube, en dan vooral om te zien wat het meest bekeken is. Niet de juiste manier als je het mij vraagt.
Youtube heeft 35 miljoen plaatjes. De NL hitparade/Hilversum een paar honderd elk jaar. Niet zo gek dat ik net als de meesten tegenwoordig toch echt meer waarde hecht aan wat er op youtube gebeurt dan aan 'hitlijstjes' (promo's) van platenmaatschappijen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:49 schreef Donnis het volgende:
Musicmeter.nl al geprobeerd?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef Metaan het volgende:
[..]
Youtube heeft 35 miljoen plaatjes. De NL hitparade/Hilversum een paar honderd elk jaar. Niet zo gek dat ik net als de meesten tegenwoordig toch echt meer waarde hecht aan wat er op youtube gebeurt dan aan 'hitlijstjes' (promo's) van platenmaatschappijen.
Je kan een plaatje op youtube met maar 10 views best heel leuk vinden. Zegt er iemand dat dat niet mag?
quote:Op donderdag[b] 27 oktober 2011[/b] 12:03 schreef Da hopman het volgende:
Ik vind Neem me mee wel vrolijk, maar lijkt toch wel erg op
Bekijk deze YouTube-video
Nummer gejat?quote:
Ik vind t niks dus hoor alleen wat er 30.000 keer op de radio gedraaid wordt, maar teksten als "Ik blijf je altijd trouw, want door jou wordt de lucht weer blauw", "Je liet de zon weer schijnen" en "Mijn liefde is groter dan de oceaan" voorspellen weinig goeds nee.... Wat een kleuterrijmelarijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:43 schreef CSSO het volgende:
[..]
Nummer gejat?
Om een of andere reden heb ik zijn album gedownload, en vond het echt baggerslecht, en dan m.n. de teksten.
Wat loop je nou te janken man, heb je gezien waar die Metaan naar luistert? Bagger. Natuurlijk kan je youtube gebruiken om muziek te zoeken maar het betekent niet dat Justin Bieber goede muziek is omdat het 100miljoen views heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat een walgelijk pretentieus mannetje ben jij zeg. Lees je eigen post nu eens terug, misschien kun je dan zelf zien hoe oneindig achterlijk de post is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |