daarom schroevendraaierquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef coban het volgende:
Vandaag ik liep in xenos en zag aardappelmesje en toen wilde ik iemand neersteken maar ben snel weggerend
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef coban het volgende:
Vandaag ik liep in xenos en zag aardappelmesje en toen wilde ik iemand neersteken maar ben snel weggerend
Bier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik eet pepernoten, drink koffie en er komt zo voetbal op tv. Het leven wordt niet beter dan dit.
en tettenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik eet pepernoten, drink koffie en er komt zo voetbal op tv. Het leven wordt niet beter dan dit.
wie speelt er dannnnnnnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef GGMM het volgende:
jawelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef GGMM het volgende:
ik ga voor bier en chips denkik dalijk, moet kunnenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef GGMM het volgende:
Olympique Marseille ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arsenal tegen een franse club wiens naam ik niet kan spellen. Marsaille ofzo.
ik ben voor die franse en jijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arsenal tegen een franse club wiens naam ik niet kan spellen. Marsaille ofzo.
Ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben voor die franse en jij
Cliche.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef Dalando het volgende:
mijn perfecte leven
- mijn huidige leven
ik moet blij zijn met wat ik heb, en wat ik heb beschouwen als perfectie
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:31 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
zo jammer dit, ik hoop dat je een ban krijgt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|