het kwam op mij over alsof hij jaloers is op het feit dat jij een omhoogneukende nietsnut bentquote:
Opgeborgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:19 schreef HyperViper het volgende:
Ik dacht dat TS een rijke kerel zou bangen voor zijn duiten? Wtf is er met dat plan gebeurd?
quote:
Veel bejaardepikken te verwerken gehad maar niet één wilde bij haar blijven. Zoiets denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:19 schreef HyperViper het volgende:
Ik dacht dat TS een rijke kerel zou bangen voor zijn duiten? Wtf is er met dat plan gebeurd?
Als je naar osiris gaat en op voortgang klikt zie je toch twee keuzes? Je kan je studievoortgangsoverzicht bekijken OF dossieroverzicht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb daar nooit iets zien staan, doe precies dezelfde studie, mag hopen dat dat geen probleem gaat geven.
Nee, staat dat ik niet op een examenprogramma sta ingeschreven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Als je naar osiris gaat en op voortgang klikt zie je toch twee keuzes? Je kan je studievoortgangsoverzicht bekijken OF dossieroverzicht.
Als jij nu klikt op studievoortgangsoverzicht zie jij dan niets?
Ik heb dus precies hetzelfde, maar idd de studieadviseur zei zo'n twee uur terug (ze heeft me zelfs laten inloggen op sin-online en zelf mijn osiris bekeken) dat er honderden studenten zijn die zien dat ze niet op een examenprogramma staan ingeschreven. Ze gaan je resultaten dan wanneer je de bul aanvraagt zelf koppelen aan een examenprogramma.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, staat dat ik niet op een examenprogramma sta ingeschreven.
Zal wel loslopen.
Onder dossier staan wel al mijn resultaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |