Oh ja de thermo meuk moet ik nog steeds halen, ff op lijstje zettenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond de olifant en boeddha een beetje té bling bling.
Heb thermokleding gekocht (legging en shirt) en deo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:32 schreef GimmeGore het volgende:
ik zal de onaardige opmerkingen achterwege laten.
En voor mij zijn beenwarmers een leukere optie om mijn rechterbeen warm te houden (die erg pijn gaat doen bij kou vanwege een aandoening) als ik eens een panty aan wil in de herfst/winter onder een rokje dan ladingen verband of een enkele kous ofzo, want dat verschil ga je zien.
Leuke tip, ga ik ook maar eens naar kijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:18 schreef loezzie het volgende:
geen idee of deze tip al eens gegeven is, maar bij het fotopapier ligt (hier in ieder geval) canvaspapier! 10 vellen voor ¤1,69. Met een inktjetprinter kan je zelf canvas bedrukken!
Erg leuk om mee te werken!
Tip: neem een maat of 2 groter (ivm de kleine Chineesjes die erin passen).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja de thermo meuk moet ik nog steeds halen, ff op lijstje zetten
Dat thermo-shirt heb ik wel gewoon in mijn normale maat (M) en die zit prima, lekker lang ook. De legging had ik een L genomen (aangezien mijn derrière wat uitgebreider is dan die van de gemiddelde chinees), maar die zakt afquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Tip: neem een maat of 2 groter (ivm de kleine Chineesjes die erin passen).
Niet nodig. Gewone normale maar past prima. Zelfs iets te groot hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Tip: neem een maat of 2 groter (ivm de kleine Chineesjes die erin passen).
Goedkope autohoezen hebben ze ook bij de Halfords.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tis helaas geen Chinees autootje.
Sticker eraf pulken en dan in de was?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh,, ik heb normaal S en heb nu een L genomen, ze lijken zo klein, die leggings ook...
Voor degene die ook een hardloopshirt met lange mouwen heeft gekocht:
HOE KRIJG JE DIE STICKER VAN DE RUG AF ZONDER LIJM ACHTER TE LATEN??
Met een beetje terpentine.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh,, ik heb normaal S en heb nu een L genomen, ze lijken zo klein, die leggings ook...
Voor degene die ook een hardloopshirt met lange mouwen heeft gekocht:
HOE KRIJG JE DIE STICKER VAN DE RUG AF ZONDER LIJM ACHTER TE LATEN??
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef trovey het volgende:
Zo, alle kleuren beenwarmers zijn binnen...niemand heeft door dat het losse "mouwen"zijn....gewoon zodanig aantrekken dat ze onder de rand van mijn T-shirt vallen. Goh, leuk shirtje heb je aan
...neuh, zijn gewoon beenwarmers op de alternatieve manier.
De eerste gedachte die bij mij opkwam was ook al "in welke woonwagen zouden die passen?"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef Samson het volgende:
Gaat dit over die nepleren poefs? vind ik juist ontzettend lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |