quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:07 schreef TripleS het volgende:
Vandaag 'ff snel' bij de Action geweest voor een dienblad, ik kwam uiteindelijk thuis met :
- Shampoo
-Conditioner
-2x Douchegel
-2x Dienblad
- 4x Pasta a la minute ofzo
- Mascara
- Prinsessensetje voor de kleine
- Schoonmaaksetje voor de kleine
-4x Kaarsen
Totaal iets van �20 , eenmaal aangekomen bij de auto was de pret gauw voorbij :
1 prachtig papiertje onder de ruitenwisser.
Tripje naar de Action heeft mij totaal �72,20 gekost
Eigen schuld en zo...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:07 schreef TripleS het volgende:
Vandaag 'ff snel' bij de Action geweest voor een dienblad, ik kwam uiteindelijk thuis met :
- Shampoo
-Conditioner
-2x Douchegel
-2x Dienblad
- 4x Pasta a la minute ofzo
- Mascara
- Prinsessensetje voor de kleine
- Schoonmaaksetje voor de kleine
-4x Kaarsen
Totaal iets van �20 , eenmaal aangekomen bij de auto was de pret gauw voorbij :
1 prachtig papiertje onder de ruitenwisser.
Tripje naar de Action heeft mij totaal �72,20 gekost
Het zou ook handig zijn als de desbetreffende gemeente duidelijk aangeeft dat het betaald parkeren is , aangezien ik niet uit die plaats kom en geen parkeerautomaat en borden heb gezien.quote:
Gewoon bezwaar aantekenen als het niet duidelijk isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:23 schreef TripleS het volgende:
[..]
Het zou ook handig zijn als de desbetreffende gemeente duidelijk aangeeft dat het betaald parkeren is , aangezien ik niet uit die plaats kom en geen parkeerautomaat en borden heb gezien.
Toen ik die bon verbaasd van mijn ruitenwisser afhaalde , zag ik de auto van de parkeerwachten staan en wilde er naartoe lopen en wat doen die gedegradeerde politieagentjes? Ze rijden snel weg !![]()
Naast de auto gaan staan en dan om je heen foto's nemen, alle kanten op. Deze meesturen met het bezwaar. Dat je geen borden en automaten hebt gezien. OF was het blauwe zone? Dat wordt aangegeven op de grond. Vaak niet handig bij sneeuw of duisternis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:23 schreef TripleS het volgende:
[..]
Het zou ook handig zijn als de desbetreffende gemeente duidelijk aangeeft dat het betaald parkeren is , aangezien ik niet uit die plaats kom en geen parkeerautomaat en borden heb gezien.
Toen ik die bon verbaasd van mijn ruitenwisser afhaalde , zag ik de auto van de parkeerwachten staan en wilde er naartoe lopen en wat doen die gedegradeerde politieagentjes? Ze rijden snel weg !![]()
Bedankt voor de info, dat wist ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat! Dat is een westers fabeltje:
Mag je een Boeddha voor jezelf kopen?
Een Boeddha voor jezelf kopen.
Er doen verhalen de ronde dat je een boeddha nooit voor jezelf mag kopen.
Deze stelling heb ik een monnik op Bali eens voorgelegd. Hij zei dat dit is een fabel is, dat door ons westerlingen heel lang geleden is verzonnen! Waarom zult u zeggen? Dat was ook mijn volgende vraag aan de monnik. Hij keek me aan alsof hij me wilde zeggen, hoe moet ik nou weten hoe jullie westerlingen denken. Maar hij zei dat het al zoveel jaren wordt verteld en wordt herhaald, dat men in het westen het jammer genoeg zelf is gaan geloven.
Hij verzekerde me dat ook wanneer je een Boeddha voor jezelf koopt, dit een goede en positieve zaak is. Wat zeker is, is dat Boeddha voor geluk, voorspoed, goede gezondheid, liefde en bescherming staat. Als een Boeddha met liefde wordt gekocht, zal hij nog meer liefde en geluk brengen, of deze nu door uzelf of door iemand anders is aangeschaft. Natuurlijk is het geweldig om een Boeddha cadeau krijgen, maar de betekenis en werking veranderd zeer zeker niet als je een boeddha voor jezelf koopt.
Wijze woorden van een monnik!
http://www.droomdecor.nl/(...)a-voor-jezelf-kopen/
Graag gedaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, dat wist ik niet
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had de poef in handen net, ik twijfel nog![]()
Mooie boedha, en je olifant vind ik nog mooierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Graag gedaan
En dit moet toch geluk brengen?
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie boedha, en je olifant vind ik nog mooier
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
Voor mensen met gevoelige spiertjes....ik heb altijd meer last van de spieren in de winter....gebruik ik gewoon de beenwarmers van de Action als armwarmers...gewoon de goedkoopste van 95 cent per set (die zijn ook het prettigst) en omdat die beenwarmers gemaakt zijn voor fragiele Chinese vrouwtjes passen ze ons perfect om de armen heen, dingen zijn perfect daarvoor..![]()
Zo nog een een aantal exemplaren ophalen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
Voor mensen met gevoelige spiertjes....ik heb altijd meer last van de spieren in de winter....gebruik ik gewoon de beenwarmers van de Action als armwarmers...gewoon de goedkoopste van 95 cent per set (die zijn ook het prettigst) en omdat die beenwarmers gemaakt zijn voor fragiele Chinese vrouwtjes passen ze ons perfect om de armen heen, dingen zijn perfect daarvoor..![]()
Wellicht wel voor fragiele Chinese auto's.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben de bij de Action ook stoelhoezen voor de auto?
Tis helaas geen Chinees autootje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Wellicht wel voor fragiele Chinese auto's.![]()
OT: niet gezien.
Die heb ik wel bij Lidl gezien!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben de bij de Action ook stoelhoezen voor de auto?
Vergeet het dan maarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tis helaas geen Chinees autootje.
Eeehm ik heb geloof ik 4 of 5 paar beenwarmers van de Action, maar die zitten gewoon om mijn benen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
Bij mij zitten ze kut en daar ben ik niet de enige in, alzo beenwarmers om de benen heen...ik heb de jaren 80 meegemaakt....ik doe er niet meer aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Eeehm ik heb geloof ik 4 of 5 paar beenwarmers van de Action, maar die zitten gewoon om mijn benen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |