Als het dezelfde is als vorig jaar: JAA! Echt een mooie boom met veel takken (dus geen "lege" stukken"). Kostte toen ook 27,95 geloof ik. Volgens mij heb ik die van 2.10m, die is echt gigantisch!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen verstand van kunstkerstboompjes, is 27,95 goedkoop voor een neppert van die grootte?
ik vind van wel. maar misschien is hij na een jaar of 3 compleet uit elkaar gevallen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen verstand van kunstkerstboompjes, is 27,95 goedkoop voor een neppert van die grootte?
Is geen geld,ik heb voor de mijne 12 jaar geleden(!!!) 350 gulden betaald,was toen eigenlijk net in een kunstboom,en ik heb er nog steeds geen spijt van!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als het dezelfde is als vorig jaar: JAA! Echt een mooie boom met veel takken (dus geen "lege" stukken"). Kostte toen ook 27,95 geloof ik. Volgens mij heb ik die van 2.10m, die is echt gigantisch!
Voor dat geld heb je bij Intratuin echt een zielig boompje.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind van wel. maar misschien is hij na een jaar of 3 compleet uit elkaar gevallen.
Dank! Ik ga er over nadenken!quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:58 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Is geen geld,ik heb voor de mijne 12 jaar geleden(!!!) 350 gulden betaald,was toen eigenlijk net in een kunstboom,en ik heb er nog steeds geen spijt van!
En welk waspoeder heb je van de action dan?
Maar voor de rest zaten de tassen wel vol?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
en natuurlijk ben ik de kookwekker vergeten die ik wilde halen
Ik heb ook hoofdkussens van de Actions. Die met die eendenveren erin. Die liggen hartstikke lekker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren 2 hoofdkussen en een dekbed gekocht. Was een tijdelijke aktie.
Kun je beter voor naar de Kringloop gaan, grotere kans op succes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hebben ze bij action ook van die oma kopjes met schotel? (van die bloemige/ouderwetse motiefjes bedoel ik dus).
Meen me vaag te herinderen van wel, maar geen zin om voor niks naar Action te gaan (ver fietsen)
nou idd van die gruwelijk royal albertmeuk met gouden randjesquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Kun je beter voor naar de Kringloop gaan, grotere kans op succes.
uiteraardquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar voor de rest zaten de tassen wel vol?
Al geprobeerd, was geen succes. Maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Kun je beter voor naar de Kringloop gaan, grotere kans op succes.
Heb ik nog op zolder staan....van oma, herinnering aan iemand die er niet meer is maar zo toch nog een beetje aanwezig is als ik het tegenkom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd van die gruwelijk royal albertmeuk met gouden randjes
Jammer, maar gewoon blijven kijken, elke dag andere voorraad bij de Kringloop hè.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Al geprobeerd, was geen succes. Maar bedankt voor de tip.
Heb nog even de tijd dus ik kan nog bij de kringloop in een andere stad kijken. Maar Action is nog iets makkelijker.
Ik had niet anders verwacht.quote:
Je mag de doos zienquote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, dus de action heeft een mooie kerstboom begrijp ik? Niemand die toevallig een fotootje heeft zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |