Toch niet ook het varkentjequote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou ze trouwens allemaal doen, zonder gein.
Medelijden met die bekende danquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:39 schreef luckass het volgende:
Die chick met getekende wenkbrauwen is het zusje van een bekende.
Helaas zeggen ze dan hihi wat leuk zo wil ik ook zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef Piye het volgende:
Ik wil ook geld krijgen om met de camera gevolgd te worden terwijl ik domme shit doe, zodat imbecielen met het hele gezin naar mij kunnen kijken en zeggen "hihi wat zijn die kandidaten ook dom".
Die mensen ben ik nog nooit tegengekomen. Wel heel veel mensen die de kandidaten van dit soort shows afkraken maar er wel voor gaan zitten om die shit te zien. Ik vermoed ook dat heel wat FOK!ers die show gewoon gaan volgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Zolder het volgende:
[..]
Helaas zeggen ze dan hihi wat leuk zo wil ik ook zijn
uiteraard, moar ge moet er ook mee over straat kenne!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou ze trouwens allemaal doen, zonder gein.
Himmel nie gewoon wan najt sentquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
uiteraard, moar ge moet er ook mee over straat kenne!
Go cry about it..quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:27 schreef Meloewa het volgende:
Wat een ordinaire kutkoppen hebben ze zeg jezus , en dan die mannelijke stemmen erbij maakt het wel compleet ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |