Meldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:27 schreef JortK het volgende:
Wie was hier nu degene die die Twitter tool had gemaakt?
Die zocht ik, ik ga even kijken!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Meld
http://twifo.net
Is een auto-follow (people en search based) en unfollow tool, maar kan uitgebreid worden; heb ook wel de tijd om iets specifieks te maken![]()
Is die van Razor?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef JortK het volgende:
Comic Sanshttp://passiefinternetinkomen.nl/
Dat is lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:55 schreef Razor21 het volgende:
Nee die is niet van mij.
Gisteren op 13 euro geeindigd vandaag zitten we op 8 euro. Dus 21 euro in 1.5 dag.
Sowieso verkleinen, eventueel kijken of de DPI (dots per inch) hoog staat (240/300) zoja moet je die verlagen naar 72 (dat is genoeg voor web), dan nog 'Save for web' doen met Photoshop, instellingen aanpassen en hij wordt aanzienlijk kleiner.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:39 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu een foto die ik als achtergrond wil van mijn website deze is 14,2 MB en de resolutie is 3872 x 2592. Nu begrijp ik dat mijn site dan zo traag als wat wordt. Hoe kan ik deze zo verkleinen dat hij wel als (statische) achtergrond weergegeven kan worden maar dat het niet ruim tien MB is?
1280x1024.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:11 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wil hem sowieso zo groot hebben dat hij de gehele achtergrond van de website vult. Als ik hem verklein tot 1024×768 dan kunnen mensen hem met een hogere resolutie de website niet goed zien lijkt me? Welke resolutie is dan het best aan te raden?
Heb het even gecheckt:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
1280x1024.
Maar eigenlijk moet jij je stats in analytics kijken welke scherm resolutie het meest gebruikt wordt bij het bezoeken van jouw website.. maargoed.
Zorg dat je plaatje aan zijkant, bovenkant en onderkant met een vaste kleur eindigd. En dan doe je die kleur als achtergrond kleur nemen. Dan ziet het er niet zo vreemd uit als je grotere resolutie hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:11 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wil hem sowieso zo groot hebben dat hij de gehele achtergrond van de website vult. Als ik hem verklein tot 1024×768 dan kunnen mensen hem met een hogere resolutie de website niet goed zien lijkt me? Welke resolutie is dan het best aan te raden?
Het heeft niet veel met Adsense & dergelijke te maken, maar goed:quote:Hij is nu net 0,99MB als PNG. Het is een foto uit de natuur maar dan zwart/wit gemaakt. Als ik dan als achtergrondkleur wit, grijs of zwart maak dan krijg je echt dat plaatje op de achtergrond omringd door kleur. Het lijkt dan net een fotolijstje, dat lijkt me lelijk. Maar het plaatje an sich moet de gehele achtergrond vullen. Is dit mogelijk?
Ik heb voor twifo.net ook een grote afbeelding gebruikt. Bij je CSS moet je dan de body de volgende waardes meegeven om hem altijd op de hele achtergrond te krijgenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm dan wordt het nog wel erg vreemd denk ik. Is het niet mogelijk om een plaatje te laten aanpassen aan de resolutie van de ander?
Hij is nu net 0,99MB als PNG. Het is een foto uit de natuur maar dan zwart/wit gemaakt. Als ik dan als achtergrondkleur wit, grijs of zwart maak dan krijg je echt dat plaatje op de achtergrond omringd door kleur. Het lijkt dan net een fotolijstje, dat lijkt me lelijk. Maar het plaatje an sich moet de gehele achtergrond vullen. Is dit mogelijk?
| 1 2 3 4 5 | background: #8BCAEE url('../images/fullbackground.jpg') center no-repeat fixed; -webkit-background-size: cover; -moz-background-size: cover; -o-background-size: cover; background-size: cover; |
Wow dat had ik niet verwacht, thuis heb ik al jaren 1680x1050, op het werk zijn de oude computers ook 1680x1050 en de nieuwe 1920x1080quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Heb het even gecheckt:
1. 1280x1024 22,20%
2. 1366x768 10,83%
3. 1920x1080 9,77%
Dus dat is wel een goede optie inderdaad.
Klopt. Maar jij komt gewoon met HTML/CSS vragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef De-Hamster het volgende:
Adsense en dergelijke, en Analytics en SEO hoort hier toch bij? Mocht het niet mogen dan maar verder over Adsense, bedankt voor het advies ga dit weekend eens knutselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |