dus dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:36 schreef Lov1 het volgende:
Ik weet niet, je bent toch wel even vol in beeld... En er móeten toch mensen kijken die die personen kennenLijkt me niets om daar aan mee te doen, maar goed, knap als je het wel doet
Lijkt het inderdaad op ja, dat meisje met dat verrotte gebit die net op TV was had natuurlijk gewoon naar een tandarts kunnen gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:52 schreef Amsel het volgende:
Waarom doen mensen aan zo'n programma mee? Ik krijg de indruk dat het gaat om mensen die de behandeling zelf niet kunnen betalen, en die zich daarom hiertoe moeten verlagen als ze iets aan hun kwaal willen doen.
ja maar die schaamlip had ze zeker wel vergoed gekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:52 schreef Amsel het volgende:
Waarom doen mensen aan zo'n programma mee? Ik krijg de indruk dat het gaat om mensen die de behandeling zelf niet kunnen betalen, en die zich daarom hiertoe moeten verlagen als ze iets aan hun kwaal willen doen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef JaneDoe het volgende:
hoe komt zo'n jonge toch aan dat gebit?
Ik kan niet meer lekker zappen tegenwoordigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:52 schreef YazooW het volgende:
Dit is erger dan die open hersenoperatie op NL1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |