ik praat over de platen zelf. technisch is gewoon goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed wanneer iemand nou 'goed' of slecht draait. Of hij moet te hard 'breaken' of er gewoon totaal naast draaien. Maar ik vind het bij hem wel oke idd.
Of ja ze zitten in de chat te zeuren dat hij er niks van bakt ofzo. Platen klinkt idd lekker, al ken ik natuurlijk er weer 0quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik praat over de platen zelf. technisch is gewoon goed.
achterlijke chinezen maar wat ik nog achterlijker vind is dat dit zelfs 's ochtends op het nieuws komt. RTL lijkt de telegraaf wel en daar ben ik heul niet blij meequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef Inu het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)20-October-2011.html
RTL is toch altijd zo geweest?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
achterlijke chinezen maar wat ik nog achterlijker vind is dat dit zelfs 's ochtends op het nieuws komt. RTL lijkt de telegraaf wel en daar ben ik heul niet blij mee
kabouter dopvleugel?quote:
Pagina 404quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:46 schreef Inu het volgende:
[..]
RTL is toch altijd zo geweest?
Hebbie digitale tv van UPC? Dan kun je 404 opzetten, is altijd NOS nieuws
Die neiging heb ik ook steeds. Na 2x genaaid te zijn door de NS pak ik bij elke vertraging toch maar de stoptrein.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:17 schreef bleiblei het volgende:
Flikkers @ ns. Trein heeft 15 min vertraging zeiden ze. Nu rijdt er niets meer. En de stopten heb ik laten gaan.
da's toch de andere kant op?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:17 schreef bleiblei het volgende:
Flikkers @ ns. Trein heeft 15 min vertraging zeiden ze. Nu rijdt er niets meer. En de stopten heb ik laten gaan.
quote:Oorzaak
Tussen Tilburg en Gilze-Rijen rijden geen treinen door beperkingen op last van de brandweer.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 19:30 uur verholpen.
ja, waar komt mijn trein vandaan denk jequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch de andere kant op?
[..]
Er gaan op twitter geruchten over 'grote' brand bij Reeshof. Daar is het maa 2 sporig, dus dan zal al snel allebei de kanten dicht zijn vermoed ik zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch de andere kant op?
[..]
scootermocroquote:
ik kijk ook, kijken of ie nog 'briljante' uitspraken doetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef bleiblei het volgende:
Damn, krijg nog steeds kippevel van sommige Tiesto sets.
En een Tiesto special @ KRO.
Ik word oud...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |